האדומה בוערת: המנון האליפות של הפועל באר שבע. צילום: מרתין גוטדאמק

האדומה בוערת: המנון האליפות של הפועל באר שבע

אמש, אחרי 40 שנים שזה לא קרה - קטפה הפועל באר שבע את תואר אלופת המדינה בכדורגל. לכבוד המאורע המרגש, הקליטה הזמרת אתי ביטון את המנון האליפות. שימו אוזן

עכשיו כבר אפשר להפסיק לצפות, אחרי 40 שנה - הפועל באר שבע זכתה אמש באליפות המדינה. לכבוד הזכייה המרגשת שצבעה את הרשת באדום, הקבוצה החליטה להוציא שיר אליפות, "האדומה בוערת", אותו מבצעת הזמרת אתי ביטון לקבוצה שגדלה עליה.

 עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

כדורגל הולך טוב עם גרעינים, הולך טוב עם דגלים ומסתבר שגם עם שירים. משנת 1976 קבוצת הפועל באר שבע לא ראתה אור ניצחון, ציפיות האוהדים רק הלכו וגברו והשנים המשיכו, אך אמש, במוצאי שבת, נודע על הניצחון אדום של באר שבע מול בני סכנין וגם המבינים בנינו וגם הפחות יודעים עד כמה רבה השמחה. בשביל לחגוג את הניצחון, אין דרך טובה יותר מאשר המוזיקה. מלבד שירי האליפות ישנם שירים רבים שעוסקים בכדורגל, וכעת הפועל באר שבע רצו להביע גם את הצד שלהם בעניין ושחררו את שיר האלופה שלהם "האדומה בוערת".

 

את השיר "האדומה בוערת" שרה הזמרת הבאר-שבעית אתי ביטון שכתבה והלחינה יחד עם אחיה אביעד ביטון לעיבוד המוזיקלי של מאור שטרית. השיר מסמל את הניצחון המתחדש. ביטון, שגדלה על הקבוצה, מבצעת אותו בהתרגשות רבה בתור אוהדת אדוקה. השיר "האדומה בוערת" מתחיל בדיווחו של שדרן הספורט על כך שבאר שבע היא אלופת המדינה ולאחר הרגע המרגש הזה - הוא מתחיל. מדובר בשיר קצבי שיש בו אלמנטים שמחזקים המסר של השיר כמו קריאות אוהדים והוספת שמות השחקנים כחלק מהשיר. הוא קליט ומעלה את המורל וללא ספק מקפיץ וגורם לניצחון להיות משמח אפילו עוד יותר.

 

תגובות