יצאה מפוקוס: אדל שוכחת את מילות הלהיטים שלה באמצע הופעה. צילום מסך מיוטיוב

יצאה מפוקוס: אדל שוכחת את מילות הלהיטים שלה באמצע הופעה

אדל ממשיכה בסיבוב ההופעות המצליח שלה באירופה, וכנראה שפדיחות אצלה זה דבר בלתי נמנע. אז מה קרה לאדל כבר פעמיים בהופעותיה באירופה? איך היא יצאה מזה? ואיך הקהל הגיב? צפו בפאדיחות המשעשעות

כידוע, הזמרת אדל נמצאת כעת בעיצומו של סיבוב ההופעות המצליח שלה באירופה (שיגיע בהמשך הקיץ גם לארצות הברית) ולא חסרים שם רגעים ששווה לראות. במהלך אחת מההופעות, אדל שכחה את המילים לשיר מהאלבום האחרון שלה ("25") שנקרא "Million Years Ago".

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

בתחילה, הכול נראה רגיל. אדל שרה בקולה המרגש כששני גיטריסטים לידה, האורות מנצנצים, הקהל מהופנט, ולפתע – משהו קרה. אדל מתבלבלת ומתחילה לשיר שורה אחרת מהשיר, היא מבינה את השגיאה, וממהרת לעצור את השיר כשהיא פולטת כמה קללות חמודות. היא ביקשה סליחה מהקהל תוך כדי צחוק גדול שאופייני לה, והקהל גם הוא צחק ומחא לה כפיים. במהרה אדל והנגנים התעשתו, וחזרו לבצע את השיר. אין ספק, שגם מרגעים מביכים מסוג זה אדל יודעת לצאת גם כמו מלכה.

 

רגע מסוג זה קרה גם לפני מספר ימים, בהופעה של אדל בליסבון (פורטוגל), כששכחה את המילים ללהיט הענק שלה "Rolling in the deep". קצת מפתיע שאדל מתבלבלת במילים של השיר שאולי הכי מזוהה איתה, ואחד מהמצליחים ביותר בקריירה שלה. אך כנראה שהיא סובלת מעודף הופעות בסיבוב הנוכחי, מה שקצת מוציא אותה מפוקוס לעיתים. גם כאן אדל התבלבלה לפתע, פלטה קצת קללות אופייניות, והורתה לעצור את המוזיקה כשהיא אומרת: "אופס, עצרו, אלו מילים לא נכונות. בואו נעשה את זה שוב!". בעוד הקהל עדיין צוחק, הנגנים וזמרות הליווי חזרו לתחילת השיר, והכול התחיל שוב. רק הפעם – כראוי. המקרה המשעשע בסרטון שלפניכם (דקה 0:54):

 

כזכור, בסוף 2015 אדל שבה לחיינו עם הלהיט "Hello" שכבש במהרה את העולם והחזיר אותה לתודעה העולמית. לאחר מכן הגיע אלבומה השלישי – "25", שמכר למעלה מ-19 מיליון עותקים עד כה ברחבי העולם. בפברואר האחרון, יצאה אדל לסיבוב ההופעות המדובר. ההופעות כללו עד כה לא מעט מקרים משעשעים, פדיחות, הצעות נישואין על הבמה, ובעיקר - הרבה ישראלים. לפי חברת מכירת הכרטיסים, להופעה האחרונה בברצלונה טסו לא פחות מ-4,000 ישראלים. ביניהם כמובן בר רפאלי ודניאל מורשת שאף עלה לבמה, העניק לאדל זר פרחים ועשה איתה סלפי. כל שנותר הוא לקוות שאדל תבין את הרמז בכך שכל כך הרבה ישראלים טסים לצפות בה, ותגיע לבקר גם אותנו בקרוב.

תגובות