האזינו: Tove Lo משחררת סינגל חדש ומגניב במיוחד. צילום מסך מיוטיוב

האזינו: Tove Lo משחררת סינגל חדש ומגניב במיוחד

הזמרת המצליחה שהשתלטה לנו על הפלייליסט עם "Habits" ולהיטים רבים נוספים חוזרת אלינו עם סינגל חדש ששונה מכל דבר אחר ששמענו בזמן האחרון

הזמרת והכותבת השוודית, טוב לו, ידועה כבר בעקבות אלבומה הראשון והמצליח "Queen of the Clouds", ולהיטים כמו "Habits" ו"Talking Body" שמתוכו. בנוסף לכך היא ידועה גם בעקבות שיתוף הפעולה שלה ביחד עם הדי ג'יי אלסו  "(Heroes (We Could Be", סינגל זה היה פריצת הדרך שלה לתעשיית המוזיקה הכלל עולמית ונרשם כהצלחה במיוחד ששהה זמן רב במצעד הבילבורד במקום ה-1. ועכשיו הגיע הזמן שלה לחזור בסינגל חדש.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

היום, שיחררה טוב לו את הסינגל הראשון מתוך אלבומה השני, "Cool Girl", שיר מסוג סיינת' פופ קליל ורגוע, ונכתב על ידי טוב לו עצמה. מדובר על שיר שלא צפוי לו הצלחה רבה אך הוא הינו שיר קליל ורגוע, נקווה שהאלבום הבא של טוב לו יכלול שירים טובים מזה ואף להיטים כמו קודמייה. 

 

טוב לו מצליחה לבסס את מעמדה בתור אחת מהזמרות המצליחות והמפתיעות ביותר של השנים האחרונות ולכן אנחנו מתרגשים נורא לשמוע מה היא מכינה לנו באלבום השני שיכול לגרום להצלחה גדולה. עד אז- אנחנו יכולים להנות מהסינגל החדש שאמנם לא מסתמן כלהיט הגדול הבא, אך הוא ללא ספק שיר מעולה.

תגיות
תגובות