עד שאטלנטיס ישמעו: ברידג'יט מנדלר משחררת סינגל חדש. צילום מסך מיוטיוב

עד שאטלנטיס ישמעו: ברידג'יט מנדלר משחררת סינגל חדש

אחרי שלוש שנים של שתיקה לטובת קריירת המשחק שלה , הזמרת והשחקנית ברידג'יט מנדלר משחררת סינגל חדש וראשון מתוך המיני אלבום השני שלה שיצא עוד השנה ועונה לשם "Nemesis", אז האם היה שווה לחכות?

השחקנית והזמרת, ברידג'יט מנדלר, משחררת סינגל חדש אחריי שתיקה של שלוש שנים, ב-2012 שיחררה את אלבומה הראשון, "Hello My Name Is...", שזכה להצלחה מסחררת במיוחד בעקבות השירים "Hurricane" ו"Ready or Not" שהפכו ללהיטים גדולים בכל רחבי העולם, בעודה מקדמת את אלבום הבכורה שלה היא שיחקה כדמות הראשית בסדרה "גוד לאק צ'ארלי" בתור טדי דנקן וכשחקנית אורחת ב"המכשפים מוויברלי פלייס" ובסרט "לידה כואבת".

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

לפני כשבועיים, החלה מנדלר לקדם את הסינגל הראשון מתוך המיני אלבום השני שלה שצפוי לצאת עוד השנה, בשיר משתתף הראפר קאיאדו (Kaiydo) , זמר היפ הופ לא מוכר שצפוי לשחרר את האלבום הראשון שלו במשך 2017. אמש, שיחררה ברידג'יט מנדלר את הסינגל הראשון שלה מתוך המיני אלבום שבדרך, השיר מסוג פופ - מודרני, קליל וקליט, לסינגל לדעתנו לא צפוי הצלחה גדולה כמו להיטיה הקודמים אך הוא הינו שיר קליל וכיפי ,השיר נכתב על ידיה והוא שונה מהמוזיקה שברידג'יט יצרה בעבר ואף בוגר יותר. 

 

ברידג'ט קידמה את הסינגל באמצעות הרשתות החברתיות שלה ואף אמרה על הסינגל כי הוא מורכב יותר, התהליך ליצירתו קשה יותר, אך בסופו של דבר הוא שווה את זה. אנחנו חושבים שהעבודה הקשה הייתה שווה את זה ואפשר לשמוע בשיר את ההתבגרות שלה ואת השינוי המוזיקלי שעברה בשנים הללו, וכל מה שנותר לנו זה לחכות למיני אלבום המסקרן שיצא בקרוב.

תגובות