בשנה הבאה בפסטיגל? אדיר בובליל משיק אלבום ראשון. צילום: אור גפן

בשנה הבאה בפסטיגל? אדיר בובליל משיק אלבום ראשון

אנחנו רגילים לראות אותו רוקד על במות הפסטיגל, אך אדיר בובליל מתמקד כעת בתחום המוזיקה והשיק השבוע את אלבום הבכורה שלו. האם בשנה הבאה נראה אותו כאחד מהאמנים שמשתתפים בפרונט של הפסטיגל?

כתבת: אורן טוב | צילום: רוני דלמאי | עריכה: נבו טרבלסי
 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

את אדיר בובליל  (27) הכרנו ממש לא מזמן כשהוציא את סינגל הבכורה שלו, השבוע, באירוע השקה גדול השיק את אלבום הבכורה שלו. ערב יום חמישי, רידינג 3 תל אביב, אדיר עולה לבמה אחרי אירגונים אחרונים והתרגשות רבה ונותן הופעה שלא מביישת שום זמר מצליח אחר. את ההופעה התחיל עם שיר שלו, "מלבד האהבה", ונתן ביצוע מדהים להפליא. מיד לאחר מכן המשיך עם קאבר לשיר "משהו ממני" של הראל סקעת, חזר לשיר מהאלבום - "רגע חולף" ואז שוב לקאבר, שהיה ביצוע מושלם לשיר "עומד על צוק". את ההופעה המשיך עם השיר "ביקשתי" ושר אותו יחד עם הקהל שידע את המילים בצורה שוטפת.

© אור גפן

בהמשך ביצע את השיר אהוב של אביהו שבת, "עדיין שלך", ולאחר מכן אעלה את אחי נתן לבמה לדואט לשיר "אהובתי" שללא ספק גרם לנו להרגיש אהובים. ההופעה המשיכה עם שיר סולו של אחי, ביצועים של אדיר לשירים "מיליון ימים" וקאבר ל"פפאוטה". מיד לאחר מכן עלתה לבמה נועם אקרמן שביצעה ביחד עם בובליל את השיר "אחרי כל השנים" ואז שיר סולו מדהים. את ההופעה המשיך אדיר עם שירים מקפיצים בשילוב רקדנים וביצועים לשירים, "תשברי", "קטונתי",עד "שייזרח האור" ו"תרימו". 

© אור גפן
© אור גפן

את הקהל מילאו מעריצות של אדיר, משפחה וכמובן חברים שבאו לפרגן, בניהם תותי ניניו כוכבת שכונה שהכירה את בובליל במופע של הסדרה ואז גם בפסטיגל, להקת הבנים בויבנד, יוצאות האח הגדול תמר ואור וזוכת אקס פקטור דניאל יפה. בנוסף היה אפשר למצוא בקהל את מגיאור ביטון ואת חבר הכנסת איציק שמולי. ללא ספק ניתן לסכם את הופעת ההשקה של בובליל כהצלחה (וגם נמכר כסולד אאוט) והדבר היחיד שנותר לנו לאחל לו הוא רק להנות ולהאמין בעצמו. 

© אור גפן
© אור גפן
© אור גפן
© אור גפן

אדיר בובליל, כזכור, החל את דרכו כרקדן במופעים גדולים רבים לצד שורת כוכבים גדולה ונוצצת ובשנה האחרונה החל את דרכו המוזיקלית בתחום, בדרך להפוך לזמר לכל דבר. אדיר שר מגיל קטן ואף שירת בלהקה הצבאית של חיל הים - כך שהספיק לצבור ניסיון לא קטן לפני הפריצה הגדולה.

תגובות