הכי ויראלים: בן אל וסטטיק עוקפים את "דרך השלום". רפאל מזרחי

הכי ויראלים: בן אל וסטטיק עוקפים את "דרך השלום"

הצמד הכי חם בישראל, בן אל תבורי וסטטיק – שוברים שיא חדש והופכים להיות בעלי השיר הישראלי הנצפה ביותר ביוטיוב. אז בכמה צפיות הם עקפו את הלהיט הקודם?

אם גרתם בישראל בשנה האחרונה אתם בטוח מכירם את הצמד בן אל וסטטיק. השניים שהתחילו את דרכם בעולם המוזיקה בנפרד החלו לשתף פעולה במהלך שנת 2015 ומאז הספיקו להוציא מספר שירים שהפכו ללהיטים הגדולים של המדינה. השילוב בניהם נראה לראשונה כאשר הוציאו את השיר המשותף הראשון - ״ברבי״. בן רגע זכה השיר לאהדה מטורפת, השמעות רדיו רבות ואפילו כניסה לפלייליסט הישראלי של MTV. הקליפ, שיצא בנובמבר 2015, סחף אחריו מאות אלפי צפיות וכיום, מקבל את התואר ״השיר הישראלי הנצפה ביותר״ עם לא פחות מכ- 29.5 מליון צפיות.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

 

השיר שהיה עד לפני כמה ימים בתואר ובעל מספר הצפיות הגבוה ביותר הוא ״דרך השלום״ של פאר טסי. עוד לפני שבן אל וסטטיק פרצו לחיינו, הוציא הזמר פאר טסי את הלהיט הישראלי שהספיק לקבל אהדה רבה ברשתות החברתיות השונות דרך קאברים, פארודיות והשמעות רבות. השיר עומד כיום על כ- 29.4 מליון צפיות וכמעט משווה לבן אל וסטטיק. במקום השלישי עם הכי הרבה צפיות מגיע השיר ״טרמינל 3״ של דודו אהרון. כמו אחרים, גם השיר הזה שיצא קצת לפני ברבי הספיק להגיע לראשי מצעדים מוכרים ואהובים ולכבוש את הקהל הישראלי. כיום עומד השיר על כ- 25.8 מליון צפיות ומותיר אחריו השיג מרשים.

 

ואם חשבתם שבן אל וסטטיק מסתפקים בקליפ רב צפיות אחד, אז טעיתם. גם השיר ״כביש החוף״ עומד על מספר צפיות גבוה, כ- 23 מליון צפיות ונכנס למקום הרביעי ברשימה. בנוסף, השיר האחרון של הצמד – ״סלסולים״ – הספיק להגיע בחודשיים וחצי לכ- 20 מליון צפיות ומסתמן להיות הלהיט הרב צפיות הבא. שירים נוספים שהסתמנו כלהיטים וצברו מספר צפיות מכובד: ״מלכת השושנים״ של עדן בן זקן שעומד על כ- 21 מליון צפיות, ״מתוק כשמרלי״ של אליעד נחום שצבר עד כה 20.3 מליון צפיות ו״מהפכה של שמחה״ של ליאור נרקיס ועומר אדם שנצפה ביוטיוב כ- 18.5 מליון פעמים.

כתב: משה אבוטבול | צילום: חגי דקל
 

 

 
תגובות