מצד לצד: אריאנה גרנדה בשיתוף פעולה חוזר עם ניקי מינאז'. צילום מסך מיוטיוב

מצד לצד: אריאנה גרנדה בשיתוף פעולה חוזר עם ניקי מינאז'

אחרי שהשיתוף פעולה הקודם של שתיהן הצליח בגדול הן חוזרות שוב בשיר מאלבומה החדש של אריאנה "Side To Side", אז מה אנחנו חשבנו עליו?

במאי האחרון יצא אלבומה השלישי של אריאנה גרנדה ששמו "Dangerous Woman" אחרי שני אלבומים ששמו אותה על מפת הפופ העולמית. שני שירים שאנחנו כבר מכירים את המילים שלהם בעל פה כבר יצאו מאלבומה השלישי ועכשיו סוף סוף אריאנה מוציאה שיר חדש שבא המלווה עם קליפ ושמו "Side To Side" בשיתוף ניקי מינאז' שזכורה לנו משיתוף הפעולה הקודם עם אריאנה בשיר של ג'סי ג'יי "Bang Bang".

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

בטקס הVMA שנערך השבוע אריאנה וניקי הופיעו עם השיר בצורה שלא הייתה מביישת גם את קווין בי, רק שלמעשה בלי שידענו זו הייתה גירסה בימתית לקליפ שיצא לשיר לפני מספר שעות. 

 

השיר מתחיל בקולה של אריאנה עם נגיעות של רגאיי בשילוב עם קצת פופ. ואז הפזמון מגיע, היינו בטוחים שבפזמון אריאנה תפציץ עם הקול שלה ויהיה יותר קצב מבבתים עצמם אבל היה ההפך הגמור. אריאנה בליווי של הלחן העדין מלווה באיטיות עם קצת רגאיי כפי שציינו בהתחלה שרק גורם לך לרצות לקום ולרקוד לצלילי המוזיקה. אחרי שתי דקות שלמות של אריאנה לבד ניקי מצטרפת בראפ מעודן שרק מחכה לפרוץ ואחרי חצי דקה ניקי פותחת את הפה בראפ מהיר וקיצבי שמשתלב בצורה טובה עם המוזיקה. הקליפ שמלווה לשיר נורא מושקע ולא מצולם בלוקיישן אחד מה שנותן גיוון ועניין, באחד מהלוקיישנים אריאנה על אופני ספורט ומאחוריה רקדניות שעושות כמוהה וכמובן האורחת המיוחדת שמצטרפת בהמשך הקליפ.

 
תגובות