חיכנו לה: מתמודדת הכוכב הבא לאירוויזיון בשיר חדש וממכר. צילום: רונן אקרמן

חיכנו לה: מתמודדת הכוכב הבא לאירוויזיון בשיר חדש וממכר

רגע לפני גיוסה ללהקה צבאית, וחצי שנה בלבד לאחר הכוכב הבא לאירוויזיון , נופר סלמאן, אחת מהמתמודדות הבולטות בתכנית משחררת שיר ראשון, "אחכה לך בכל מקום". האזינו

את נופר סלמאן הכרנו לראשונה השנה, בעונה השלישית של התכנית "הכוכב הבא לאירוויזיון". נופר הייתה אחת מן המתמודדות הבולטות ביותר, ובהחלט אפשר להגיד שכבשה את לב הקהל עם מגוון ביצועים בלתי נשכחים לשירים כמו "שבע בערב" של הזמרת דקלה , ולשיר "רוחות" של אליעד. נופר הגיעה למקום השני והמכובד בתכנית, ולאחר חצי שנה שכמעט ולא שמענו ממנה , היא משחררת היום סינגל הנקרא "אחכה לך בכל מקום".

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

נופר מוכיחה לנו שהיא לא מפסיקה לעבוד ולהשקיע, ורגע לפני הגיוס , ועבודה קשה על אלבומה הראשון, מוציאה היום (יום ג') סינגל ראשון בדרך לאלבום הבכורה. את השיר הפיק והלחין מוזיקלית עידו אוחיון, לכתיבתו והלחנתו של הזמר המוכשר נתן גושן.

 

השיר "אחכה לך בכל מקום" הוא שיר כובש וממכר, ובהחלט מתאים בדיוק לקולה היפה והבלתי נשכח של נופר. השיר אמנם לא שיר פופי וקיצי כמו שהתרגלנו לשמוע בחודשיים האחרונים, אך הוא בהחלט צופה להיות אחד הלהיטים הבאים שלנו. כעת נותר רק לחכות לאלבום הבכורה, או לפחות לסינגל הבא.

תגובות