ביונסה בראש וזוכה ישראלי בטקס הפרסים של MTV. צילום: GettyImages

ביונסה בראש וזוכה ישראלי בטקס הפרסים של MTV

אמש התרחש טקס פרסי הווידאו קליפים של MTV. מי זכו, מי הופיע? ומי הישראלי שקטף פרס נחשק? הסיכום המלא

מדי שנה מקיים MTV טקס פרסי הווידאו קליפים אשר נותן הזדמנות לא רק לזמרים ותיקים וחדשים להתגאות מהעבודה שלהם אלא גם לעריכה, אפקטים ובימוי. השנה הטקס היה עמוס מבדרך כלל וערך כיותר משלוש שעות.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

ראשית, פתחה את הטקס ריהאנה שזכתה במעין פרס למפעל חיים של הטקס (והיא רק בת 28) זו הופיעה תחילה חלק מהשיר שלה "Where Have You Been All My Life". חוץ מהפתיחה הופיעה ריהאנה עוד שלוש פעמים במהלך הטקס ובכל הופעה נתנה יכולות ווקליות כמו שרק ריהאנה יודעת לתת. בין השירים איתם הופיעה: "What's My Name", "Work", "Rude Boy"  ועוד. חוץ מההופעה המרשימה שלה גם הקליפ לשיר בו השתתפה זכה בקטגוריית "הקליפ הגברי הטוב ביותר" שהביא לקלווין האריס את הפסל. חוץ מזכייה זו זכה בקליפ האלקטרוני הטוב ביותר עם השיר שלו "How Deep Is Your Love".

© gettyimages

בין המופיעים הנוספים יכולנו לראות את אריאנה גרנדה משיקה סינגל עם ניקי מינאז' בדרך ספורטיבית במיוחד, פיוצ'ר עם כמה מלהיטיו, בריטני ספירס עם הלהיט האחרון שלה "Make Me" שבקליפ שלו השתתף הישראלי אסף גורן, קנייה ווסט בהקרנת בכורה עולמית של הקליפ שלו , וניק ג'ונס בביצוע מדהים לשיר החדש שלו – "Bacon". למרות ההופעות בעלות הרף הגבוה והמועמדות של חלקם הם לא זכו באף פרס.

© gettyimages

מי ששברה שיא ו"גנבה" מכולם את הפרסים - היא מלכת הפופ, ביונסה, שהועמדה כמעט בכל הקטגוריות השנה (11 אם נדייק) וזכתה בשמונה מהם. בין הקטגוריות שזכתה בהן אפשר למצוא את: קליפ השנה, הקליפ הנשי הטוב ביותר, הקליפ הערוך הטוב ביותר, הבימוי הכי טוב ועוד. עם זכייתה בפרסים אלו היא שברה שיא בתולדות הטקס והפכה להיות האישה בעלת הכי הרבה פרסים מהטקס אי פעם. וכמובן שעם כמות כזאת של זכיות, ביונסה עלתה לבמה לכרבע שעה לביצוע כמה מלהיטיה האחרונים והדהימה את הקהל מחדש.

© gettyimages

בקטגוריית הקליפ עם האפקטים המרשימים ביותר זכו קולדפליי עם הלהיט העכשווי שלהם up&up. את הקליפ ביים הישראלי וניה הימן יחד עם חברו גל מוג'ה שעובדים בחול לאחרונה. זו לא הפעם הראשונה שישראלים מעורבים בעשייה של קולדפליי. גם בקליפ הקודם שלהם יחד עם ביונסה, הישראלים, ירון ישינסקי ושותפו עוזי מור היו אחראיים על עיצוב הקליפ.

 

זכיות נוספות שהיו הם "שיתוף הפעולה הטוב ביותר" שהביא את הזכייה לפיפת' הרמוני שאירחה בשיר שלה את דולר סיין, "האמן החדש הטוב ביותר" בו זכו להקת "DNCE". אחת מהמועמדות בקטגוריה, זרה לרקסון המוכרת לנו מהלהיט שלה "Lush Life" סיפרה בראיונות שלפני הטקס שבימים אלו ממש היא עובדת על סינגל חדש שיצא בקרוב.

© gettyimages

קליפ ההיפ הופ הכי טוב בו זכה דרייק עם השיר שלו - "Hotline Bling", דרייק עלה לקחת את הפרס על הבמה והציג לראשונה בפומבי את הזוגיות שלו עם ריהאנה לעיני הקהל. קליפ הרוק הטוב ביותר בו זכו טוונטי וואן פיילוטס עם השיר שלהם “Heathens” והניהול האומנותי הטוב ביותר שהלך לקליפ של דיוויד בוואי “Blackstar”. פרס שיר הקיץ הטוב ביותר הוענק לפיפת' הרמוני ולשיר שלהן "All In My Head" שהתחרה בלהיטים לא פחות מוצלחים כמו "Cheap Thrills" של סיה "One Dance" של דרייק ועוד נוספים.

© gettyimages

בסך הכל הטקס היה מלא בכשרונות שהזכייה שלהם בהחלט הגיעה להם, הופעות מרשימות והנחייה טובה. מחכים כבר לשנה הבאה!



תגובות