הטובה ביותר: סיה חוזרת עם סינגל חדש ומפתיע במיוחד. צילום מסך מיוטיוב

הטובה ביותר: סיה חוזרת עם סינגל חדש ומפתיע במיוחד

לאחר חצי שנה בלבד מהוצאת האלבום השביעי שלה מוציאה סיה סינגל ראשון מתוך האלבום השמיני שבדרך, כל הפרטים בכתבה המלאה

סיה, אחת מהזמרות המצליחות ביותר בעולם כרגע שביקרה לאחרונה בארץ, המוכרת בעיקר מהלהיטים הגדולים שלה "Chandelier" ,"Cheap Thrills" ורבים נוספים, הוציאה הבוקר (ג') שיר חדש מתוך האלבום השמיני שלה. את השיר כמו את רוב להיטיה היא כתבה והייתה מעורבת בהלחנה, אך הפעם מדובר בשיר מפתיע במיוחד.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

בקליפ אשר שחררה עם הסינגל החדש ניתן לראות את הרקדנית המצליחה מאדי זיגלר כמו בכל הקליפים האחרונים של הזמרת. בקליפ נצפת מאדי רוקדת בבית אך מה שמייחד את הקליפ הזה מהקליפים הקודמים היא כמות האנשים המשתתפים, בעבר בקליפים של סיה לרוב מאדי הייתה לבדה או עם מספר מצומצם של רקדנים אך בקליפ הזה כמות האנשים הייתה גדולה מהרגיל. הדבר הוסיף המון לתנועתיות של הקליפ והפך אותו לטוב עוד יותר. בנוסף, שינתה סיה גם את המותג שמלווה אותה והיא הפאה שחובשת מאדי בקליפים וסיה בהופעות. הפעם, הפאה כולה שחורה ולא חצויה.

העיבוד והלחן מתאימים בדיוק לטקסט הבוגר שכתבה סיה והוא מצטרף לרשימת הלהיטים הגדולים שסיה כתבה. ניתן לנחש שגם הסינגל הזה יהיה להיט בקרוב בגלל הפזמון הקליט שלו. למרות זאת, יש מן תחושה שהשיר לא מתקדם לשום מקום ולא עולה באנרגיה לקראת הסוף מה שבדרך כלל נוהגת סיה לעשות בשיריה. מי שלקח חלק במימון השיר של סיה והביעו תמיכה רבה הם "best friends"  שהם  אגודה למען בעלי חיים. כידוע סיה משתפת המון ברשתות החברתיות בהן היא נמצאת חיות אשר נמצאות במצוקה ונראה כי מקדישה מזמנה על מנת לעזור לחיות. בגלל התערבות האגודה במימון השיר יש שמועה שסיה כתבה את השיר על מנת להעביר את המסר של ההתעללות בחיות אך הדבר לא אושר על ידה כעת.

 

חלק מהשמועות אומרות שהקליפ בעצם עוסק בהתעללות בעלי חיים, אפשר לראות זאת לפי הצפיפות של הרקדנים והבחירה להראות אותם שוכבים על הרצפה כמתים וכמו שבני האדם רואים אותם - סתם חיות ובגלל זה כולם צבועים באפור, שמועות נוספות הן שמדובר שהקליפ עוסק ברצח במועדון באורלנדו בגלל העובדה שמאדי מורחת על פנייה את צבעי הקשת שמייצגים את הקהילה הגאה.

קיימת גרסה נוספת לשיר אשר יצאה רק לחנויות האינטרנטיות בה קיים קטע ראפ של הראפר קנדריק לאמאר, קטע הראפ מוסיף אל השיר אך אנחנו שמחים בכל זאת שבקליפ ששיחררה לא הוסיפה את קטע הראפ. לסיכום- סיה לא השאירה לנו זמן לחרוש על הלהיטים האחרונים שלה וכבר הוציאה אחד חדש. השיר עשוי טוב ביחס לשירי פופ עכשוויים אך מבחינת עיבוד היינו מצפים ליותר. קליפ מושקע ומיוחד שאפשר לראות רק אצל סיה, ולדעתנו בסופו של דבר הקליפ שמלווה את השיר הוא בעצם שמציל אותו מלהיות רק "עוד שיר של סיה". מחכים כבר לסינגל הבא!

תגובות