מה חשבנו על האלבום החדש של עדן בן זקן?. צילום: דניאל קמי נסקי

מה חשבנו על האלבום החדש של עדן בן זקן?

לאחר הרף הגבוה שהציבה באלבומה הראשון, זמרת השנה, עדן בן זקן מוציאה את אלבומה השני. האם תעמוד בציפיות?

עדן בן זקן פרצה אל חיינו בשנת 2013 בתכנית הריאליטי אקס פקטור, כבר במהלך התכנית זיהינו את כישרונה של עדן והתאהבנו בקולה המיוחד. לא לקח הרבה זמן ועדן הוציאה את הסינגל הראשן שלה "מנגינה" שזכה למיליוני צפיות ביוטיוב.  אלבומה הראשון של עדן זכה למעמד של אלבום פלטינה, ולמעמד של אלבום פלטינה מרובעת, של אלבומים דיגיטליים אחרי שזכה למאות אלפי הורדות ושימושים ושיריו של האלבום הראשון זכו לעשרות מיליוני צפיות ביוטיוב, היום עדן מוציאה סוף סוף את אלבומה השני והציפיות שלנו גבוהות במיוחד.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

את האלבום מתחילה עדן עם השיר "אין לי אותך", שיר שקט אך מאוד עוצמתי, והשילוב של הקול של עדן עם המוזיקה הוא שילוב מהמם ובהחלט ספתח מצוין לאלבום שני. לאחר מכן ממשיכה עדן עם שיר הנושא של האלבום,"תאמין לי", שיצא לפני 5 חודשים וצבר קרוב לעשרה מיליון צפיות ביוטיוב.

 

השיר הבא באלבום הוא לא אחר משיר הנושא החדש של ערוץ הילדים "תזיזו" שיר קופצני וקליט שמי ששומע אותו לא יכול להפסיק להאזין לו בלופים, ערוץ הילדים כנראה ידעו מה הם עושים כשבחרו בעדן. בנוסף, השיר הספיק לצבור כמעט 2 מיליון צפיות בשבועיים בלבד מה שרק מוכיח שמדובר כאן על להיט. אחריו מגיע "כל מה" בו עדן חוזרת שוב עם שיר שקט אבל עם קצב מעניין, שיר שכיף מאוד לשבת ולהקשיב לו או אפילו לשמוע אותו בזמן נסיעה. אחר כך, עדן מגבירה את הקצב עם השיר "ג'נטלמן" שיר קליט ומקפיץ שאנחנו בטוחים שיצבור אלפי צפיות ממש בקרוב.

 

השיר הבא באלבום,"כשאתפרק", הוא שיר שקט עם מנגינה קצת עצובה, שיר שממשיך באותו מישור עם כל השירים השקטים של עדן אבל עדיין מספק את הסחורה ולא מאכזב. השיר הבא "הייתי חוזרת" בניגוד ל"כשאתפרק" מחדש לסגנון השירים של עדן עם לחן יותר מיוחד ומעניין שאהבנו במיוחד. שיר נוסף מהרשימה הוא "בחור מזהב" מחזיר אותנו אל אווירת המסיבה ומכניס קצב כיפי ומקפיץ ואמנם לא מביא איתו משהו חדש אבל אנחנו בכל זאת מרוצים. לדעתנו השיר "אף אחד" הוא אחד השירים המיוחדים באלבום, הלחן מיוחד והשירה משתלבת בצורה מיוחדת עם מנגינת השיר מה שמביא משהו קצת שונה ומאוד יפה.

את השיר הזה באלבום אין אחד שלא מכיר ואנחנו מדברים על השיר "כל העיר שלנו" שהוציאה עדן ביחד עם פאר טסי. השיר צבר תשע וחצי מיליון צפיות ביוטיוב בתוך חודשיים בלבד ואנחנו לא מופתעים. את האלבום ממשיכה עדן עם השיר "בחורף שעבר" שיר שקט, קצת משעמם, מה שקצת מוריד לאלבום. אבל שיר אחד לא באמת יהרוס לעדן, השירים האחרונים ברשימה הם "בא לי עוד" ו"צוללת" שמפצים על הירידה הקלה בענק,הם שירים מקפיצים וזורמים עם לחנים מגניבים שמביאים איתם אוירה כיפית ושמחה, סיום מעולה לאלבום.

 

אז אחרי שהאזנו לכל האלבום אפשר להגיד בפה מלא שעדן עמדה בציפיות שלנו ולא אכזבה, היא הוציאה אלבום מיוחד שלמרות שחלק משיריו חוזרים על עצמם הוא מצליח לגרום לנו להתאהב בו, אנחנו בטוחים שגם אתם תתאהבו כשתאזינו בעצמכם.

ציון בסולם פרוגי: ★★★★

תגובות