#WHERESTHELOVE: בלאק אייד פיז מחדשים את הלהיט הענק. צילום מסך מיוטיוב

#WHERESTHELOVE: בלאק אייד פיז מחדשים את הלהיט הענק

שבע שנים לאחר ששחררו את הלהיט הענק שנאבק בטרוריזם הנקרא "Where Is The Love", בלאק אייד פייז חוזרים לאחר חמש שנים של הפסקה וממשיכים להיאבק, הפעם עם אורחים מיוחדים. כל הפרטים בכתבה המלאה

שבע שנים לאחר ששחררו את הלהיט הענק שנאבק בטרוריזם הנקרא "Where Is The Love", אחת מהלהקות המצליחות בעשור האחרון שלקחו הפסקה מהלהקה כבר יותר מחמש שנים משחררים חידוש וממשיכים להיאבק בשנאה, רק שהפעם הם מארחים את האמנים הגדולים ביותר בעולם בזמן האחרון בינהם טורי קלי, ג'סיי ג'יי, ג'סטין טימברלייק וניקול שרזינגר.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

בלאק אייד פיז שאחראים ללהיטים ענקיים כמו "I Gotta Feeling" ו"Boom Boom Pow" הוציאו את אלבומם האחרון לפני כחמש שנים וחברי הלהקה יצאו לקריירות סולו נפרדות שגרמו להם להישאר בתודעה שלנו. וויל.איי.אם הפך להיות אחד מהמפיקים המצליחים בתעשייה והוציא להיטים ענקיים כמו "Scream & Shout" ביחד עם בריטני ספירס, פרג'י שהתחילה את קריירת הסולו שלה עוד לפני ההפסקה של הלהקה הפכה להיות אחת מהזמרות המעורכות ביותר בארה"ב. 

את השיר הזה הוציאו כחלק מקפמיין הנאבק בטרוריזם ובעצם מחדש את אחד מהלהיטים הגדולים ביותר שלהם הנקרא "Where Is The Love", בחידוש הם מאחדים את כל חברי הלהקה ומארחים את האמנים הגדולים ביותר בתעשייה בזמן האחרון ושחקנים רבים אשר נרתמים לקמפיין ומופיעים בקליפ למספר שניות. אחד מהזמרים שהתארחו הוא ג'סטין טימברלייק שגם התארח בשיר המקורי ועוזר לחידוש להישמע מעט כמו הקודם.

 

השיר עצמו הוא ללא ספק חשוב כל כך ואין בכלל ספק שהוא יכול לגרום לתודעה נגד הטרוריזם לגדול, השם הגדול של הלהקה והקאמבק של כל חברי הלהקה למרות השמועות למריבות בינהם גורם לשיר הזה לקבל כותרות גדולות בתקשורת בכל רחבי העולם ולכן אנחנו מנחשים שמדובר פה בלהיט ענקי שיחזיר את הלהקה חזרה אל המצעדים, וגם אם לא מדובר בקאמבק רשמי של הלהקה אלא רק עזרה לקמפיין בו הם מאמינים, אנחנו שמחים כל כך שהם שמו את הכל מאוחריהם והצליחו להעביר את המסר החשוב כל כך הזה. 

תגובות