קרנבל של איש אחד: ריקי מרטין מקפיץ את תל אביב . צילום: סיון פרג'

קרנבל של איש אחד: ריקי מרטין מקפיץ את תל אביב

נסיך מוזיקת הפופ הלטינית הגיע לישראל אתמול להופעה ייחודית בפעם הראשונה בארץ. מה חשבנו על ההופעה? כל הפרטים בכתבה הבאה

ריקי מרטין נולד וגדל בפורטו ריקו וכבר שהיה ילד גילה את אהבתו למוזיקה ואף היה חלק מלהקת בנים לטינית מצליחה בשם "Menudo", אך את החשיפה הענקית קיבל כשהוציא את אלבום הבכורה שלו, הנושא את שמו. מרטין הכניס בסערה את המוזיקה הלטינית למיינסטרים העולמי ונחשב לאחד האומנים המצליחים בתחום, שירו המפורסם "Livin La Vida Loca" הכניס אותו לרשימת האומנים הלטינים המצליחים ביותר בעולם. אז אחרי קיץ מלא בהופעות אתמול התכנסו המונים בהיכל נוקיה כדי לצפות במרטין במופע מרהיב וססגוני שעוד לא ראינו בארץ.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

את ההופעה התחיל מרטין עם השיר "Mr Put It Down", שיר מעולה לפתיחה של ההופעה והרקדנים נתנו עבודה מעולה ובהחלט היה ניתן לראות את ההתרגשות של הקהל. מיד לאחר מכן הוא המשיך עם השיר "This Is Good" וגם פה הכוריאוגרפיה מעולה והקהל משתף פעולה עם ריקי בלי שום בעיה. הוא המשיך עם השיר "Drop It On Me"  ובשיר הזה ריקי והרקדנים החליפו תלבושות מה שהוסיף לתחושת הכיפיות לצפות בהם.

מיד לאחר מכן הוא ממשיך עם שני הלהיטים המקפיצים שלו "Shake Your Bonbon"  ו"Adrenalina" ויאמר לזכותו של הקהל הישראלי שהוא שיתף פעולה בצורה טובה שאפילו מרטין בעצמו נפעם ממנה. והגיע הרגע שחיכנו לו, הפנייה אלינו. מרטין שיתף אותנו באוצר מילים הישראלי שלו עם מילים כמו: "מה קורה?" ו"סבבה" ואמר שזו הפעם הראשונה שלו בארץ ושהוא אוהב אותה מאוד. ושואל את הקהל "האם אתם מוכנים להנות?"

מקפיץ אותנו
מקפיץ אותנו © צילום: סיון פרג'

במעבר חד מהקרנבל שהיה, עובר מרטין לבלדה שקטה שמכניסה אווירה רגועה לאולם עם השיר "Tal Vez", הקהל נכנס לאווירה ומרטין הפגין יכולות ווקאליות מדהימות, המעבר החד בין השירים הקצביים שגרמו לכולם בקהל לא להפסיק לזוז לשיר רגוע עבר בשלום וריקי גרם לנו להתאהב בו אף יותר. מיד אחרי הרוגע ריקי מחזיר אותנו לקרנבל עם השיר שהכניס אותו למיינסטרים העולמי "Livin La Vida Loca" הקהל קפץ ורקד ביחד עם ריקי והרקדנים ואין ספק שהשיר הזה התאים לאווירת הקרנבל ושהוא הקפיץ את הקהל הישראלי יותר מכל שאר השירים במהלך ההופעה.

ולכבוד השירים "Its Alright" ו"She Bangs" מרטין והרקדנים שוב החליפו אאוטפיט וגם כאן הריקוד השתלב בצורה טובה, והקהל שיתף פעולה וגרם לאווירה להיות שמחה ביותר. את השיר "Come With Me" ריקי שר מעולה ומצליח לשלב בין הריקודים לשירה בלי להתאמץ בכלל.  לאחר מכן הוא עבר ל"I'm Made Of You", שיר רגוע אך קצבי שהכניס רוח רומנטית להיכל וגרם לכל הזוגות שהיו בקהל לרקוד ביחד. עם השיר "La Mordidta" שיצא לאחרונה מחליט מרטין לחתום את המופע, בשיר הוא הפגין יכולות ווקאליות מדהימות וריקוד פנומנלי. אבל אל תדאגו מרטין עלה להדרן עם שיר המונדיאל המזוהה איתו "'The Cup Of Live" והקהל משתגע, שר איתו, קופץ, ונכנס רשמית לאווירה הקרנבלית, ואיזה שיר יכול לעשות את זה טוב יותר מאשר שיר המונידאל?

בסיום השיר מרטין הודה לקהל על הופעה נפלאה וירד מהבמה. ההופעה הייתה מדהימה במלוא מובן המילה, השילוב בין הווקאליות שמרטין הפגין והרקדנים והנגנים שנתנו את כל כולם פשוט הפך את ההופעה הזו לטובה ביותר שהיא יכלה להיות, והקהל הישראלי שפשוט נהנה במהלך כל ההופעה הייתה ההוכחה לכך.

תגיות
תגובות