סקאוטר: "מגדירה מחדש את המושג מולטי טאלנט". צילום מסך מיוטיוב

סקאוטר: "מגדירה מחדש את המושג מולטי טאלנט"

כבר ארבע שנים שזמרת הפופ והאר אנד בי, טינשה, מנסה לבסס את מעמדה בעולם הפופ ככוכבת בסדר גודל עולמי, היא אמנם עדיין לא שם, אבל בתקופה האחרונה צוברת לעצמה הישג אחר הישג ומושכת אחריה עניין רב מצד התקשורת, אמנים ומובילי תעשיית המוזיקה. בואו להכיר את מי שנחשבת להבטחה הגדולה של עולם הפופ

אם השם טינשה עדיין לא מוכר לכם אז כנראה שהגיע הזמן, מדובר פה באחת מהזמרות העולות המבטיחות בעולם בשנים האחרונות שממש בקרוב הולכת להשתלט לכם על הפלייליסט ולהפוך לאחת מהזמרות היותר מצליחות. אבל מה היא בעצם טינשה?

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

טינשה בת ה23 החלה את דרכה בעולם המוזיקה בשנת 2007 כחלק מלהקת הבנות "The Stunners" שהתפרקה כארבע שנים לאחר מכן לפני שהצליחו ליצור לעצמן שם ובסיס מעריצים ולמעשה שלחה את טינשה ויתר חברותיה ללהקה לדרכן כשהן אנונימיות לחלוטין, לאחר פירוק הלהקה פתחה טינשה בקריירת סולו עצמאית ובמהלכה הוציאה שלושה מיקס טייפים, בהם תופסת הזמרת את רוב הנפח ככותבת, מלחינה ומפיקה של שיריה. המיקס טייפים זכו לביקורות נלהבות מבלוגרים ומעריצי פופ מושבעים שמיהרו לחבק את הכוכבת שצומחת לנגד עיניהם. הוצאתו של המיקס טייפ הראשון "In Case We Die" והבאז סביבו הובילו להחתמתה של הזמרת בקיץ 2012 בחברת התקליטים "RCA" בה חתומים בין היתר גם בריטני ספירס וג'סטין טימברלייק.

מיד לאחר שהוחתמה, נכנסה הזמרת לאולפן ההקלטות על מנת לעבוד על אלבום הסולו הראשון שלה, שלימים ייקרא "Aquarius" ולצורך כך, גויסו מיטב מפיקי ההיפ-הופ והפופ המובילים כדוגמת מייק וייל מייד איט, סטרגייט ודיג'יי מוסטרד שעבדו בין היתר עם מיילי סיירוס וריהאנה. הסינגל הראשון מתוך האלבום, "2 On", יצא בינואר 2014 וזכה להצלחה סבירה כאשר הגיע למקום 24 במצעד הבילבורד האמריקאי ולמעמד פלטינה. האלבום יצא לבסוף באוקטובר באותה השנה והגיע למקום ה-17 באמריקה, הישג לא רע עבור זמרת מתחילה. מאז הספיקה הזמרת לשתף פעולה עם אמנים רבים כמו צ'ארלי XCX בשיר "Drop That Kitty" של הראפר Ty Dolla Sign, ניקי ג'ואנס ברמיקס לשירו "Jealous", השיר "All My Friends" שאף הגיע למצעדים ברדיו הישראלי ולכתוב את השיר "That's My Girl" - הסינגל הנוכחי של להקת פיפת' הרמוני. 

הסינגל הראשון מתוך האלבום הראשון
 

בימים שבהם מרבית מזמרות הפופ נמנעות מלעשות שימוש בכורוגרפיה מורכבת בקליפים ובהופעות, טינשה מפגינה יכולות ריקוד מדהימות שבאות לידי ביטוי כמעט בכל אחד ואחד מהקליפים שלה ובמיוחד בקליפ לשירה "All Hands On Deck", הסינגל השלישי והאחרון מתוך האלבום שאמנם נכשל במצעדים אבל בהחלט משך את צומת ליבם של אנשים רבים והגדיל את הבאז סביבה ואת בסיס מעריציה. מעבר לכך ואף חשוב יותר, את מרבית משיריה היא כותבת, מלחינה ולפעמים שותפה להפקתם ובכך היא מגדירה מחדש את המושג מולטי טאלנט. כמו כל אמן מיינסטרים היא משתפת פעולה עם מפיקים וכותבים רבים, אך היא לא מסתמכת רק עליהם וטביעות האצבע שלה מורגשות בכל דבר שהיא עושה, משהו שבעולם הפופ המסחרי לא מובן מאליו בכלל.

מוכר גם כקליפ ממנו נועה קירל לקחה השראה לקליפ של "קילר"
 

כיום, עומלת טינשה על הוצאת אלבומה השני, "Joyride", ממנו שוחררו עד כה הדואט "Player" עם כריס בראון שיצא כבר בקיץ שעבר, הסינגל הנוכחי "Superlove" ומספר סינגלים קידומיים. השירים לא זכו לתמיכה מספקת מצד תחנות הרדיו מה שהוביל לכשלונם ולמניעת צאתו של האלבום אשר נדחה שוב ושוב. 

בהנחה שלא יהיו שינויים נוספים, האלבום צפוי לראות אור בחודש ינואר של השנה החדשה ואולי, אם יש בו המנון רדיו גדול, גם להוביל לפריצתה הגדולה שכן הדבר היחיד שמפריד בינה לבין הצלחה עולמית הוא להיט אחד שיעזור לה לפרוץ את המחסום ולהקפיץ את הקריירה שלה לגבהים חדשים. כך או כך אפשר לומר בבטחה שאנחנו עוד נשמע על הזמרת הצעירה והמבטיחה ולא יכולים לחכות ולגלות אילו עוד הפתעות היא מכינה לנו, אנחנו בטוח נמשיך לעקוב ולעדכן.

תגובות