טור שבועי: חמשת השירים שאתם חייבים להוסיף לפלייליסט שלכם. צילום מסך מיוטיוב

טור שבועי: חמשת השירים שאתם חייבים להוסיף לפלייליסט שלכם

כתבנו, נווה קולישר, מסכם בשבילכם את חמשת השירים הבינלאומיים שאתם חייבים להאזין להם רגע לפני שהם משתלטים על הפלייליסט העולמי, תגיעו מוכנים להתאהב

יצא לכם בעבר לשמוע שיר בפעם הראשונה ולשים לב שהוא יצא כבר לפני כמה חודשים ולתהות איך לא הכרתם אותו קודם לכן? אז הטור השבועי הזה הוא בשבילכם. בכל שבוע נסכם בשבילכם לפני כולם את חמשת השירים שהולכים בעתיד להשתלט על הפלייליסט העולמי כדי שלא תפספסו שום שיר. אתם מוכנים להכניס את השירים ישר לפלייליסט?

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

Alicia Keys - Holy War

השיר הראשון שנכנס לרשימה שלנו הוא השיר "Holy War" של אחת מזמרות האר אנד בי המצליחות ביותר בעשור האחרון, אלישה קיז, שאחראית בין היתר על הלהיט הענק שאי אפשר שלא להכיר, "Girl On Fire".  את השיר הנוכחי כתבה אלישה בעצמה והוא שיר פרומו לקראת אלבומה שהשתחרר ממש בסוף שבוע האחרון,"HERE", השיר המדהים הזה מצליח להעביר מסר חשוב כל כך בעזרת קולה המיוחד של אלישה וכתיבה מצוינת. 

את השיר ביצעה לראשונה אלישה לפני חודש תוך כדי נאום בטקס הVMA של אמטיוי כמחווה לנאום המפורסם של מרטין לותר קינג, "I have a dream", וגרמה לכל הקהל לקום מהרגליים. עכשיו כשהיא סוף סוף משחררת את השיר המלא בגרסת הסטודיו שלו אנחנו בעצמנו גם לא יכולים שלא לקום מהרגליים בשבילה, כי באמת מדובר פה באחד מהשירים הטובים ביותר שיצאו לאחרונה שלצערנו יכול להיעלם מהר מדי מהפלייליסט העולמי, אבל כדאי שלפחות יכנס לפלייליסט שלכם.

 

Jon Bellion - All Time Low

השיר הבא אמנם יצא כבר לפני מספר חודשים אך לצערנו הרב התפספס ולא נכנס למיינסטרים העולמי, אך זה ממש לא עצר את השיר מלהגיע ליותר מחמש מיליון צפיות ביוטיוב ולאחרונה ואף נכנס שוב הפעם למצעדי האייטיונס העולמיים.

ג'ון בליאון הוא יוצר אמריקאי צעיר מוכשר ביותר שאחראי בין היתר לכתיבת שירים לאמינם וריהאנה, התארחות בשיר של זד והפקה של כמה מהשירים של ג'ייסון דורלו, את "All Time Low" המצוין כתב והפיק בעצמו ואפילו הגיע איתו למצעד הבילבורד האמרקיאי למקום ה58, אך למרות ההצלחה היחסית הזו השיר לא הצליח להתרומם יותר מזה ולכן נכשל להיכנס למיינסטרים העולמי, אך אנחנו מבטיחים לכם שלאחר האזנה אחת אתם לא תוכלו להוציא אותו מהפלייליסט שלכם.

 

Alex Da Kid - Not Easy

השיר הזה יצא ממש לפני מספר ימים אך כבר אין ספק שמדובר בלהיט עתידי שהולך להשתלט על הפלייליסט שלכם, את השיר הפיק אחד מהמפיקים המצליחים ביותר בעולם בשנים האחרונות שאחראי לשירים כמו "I Need a Doctor" ו"Love The Way You Lie" של אמינם ו"Radioactive"של אמיג'ן דרונגס.

המפיק המצליח, אלכס דה קיד, ביסס את מעמדו כמפיק כבר ממזמן אך השיר הזה הוא הראשון שמוציא על שמו, בשיר הוא מארח את X Ambassadors שאחראיים לשירים מצליחים כמו "Renegades" ו"Unsteady", אלה קינג שמוכרת לכם כנראה מהלהיט הענק שלה "Ex's & Oh's" ואת אחד מהרפאים המצליחים ביותר בשנים האחרונות וויז קליפה שאחראי ללהיט "See You Again". השילוב בין שלושת האמנים האלו וההפקה המדהימה של אלכס מביאה שיר מדהים ומפתיע במיוחד שיכול להגיע לראשי המצעדים במהירות רבה, אך בינתיים הוא מסתפק בכניסה לעשרים השירים עם הכי הרבה הורדות בשבוע האחרון בארצות הברית.

 

Karmin - Come With Me

השיר הרביעי שנכנס לרשימה שלנו וחייב להיכנס לפלייליסט שלכם הוא "Come With Me" של אחד הצמדים הכי מדהימים בתעשיית המוזיקה העולמית, קארמין. הצמד המדובר התחיל את דרכם דרך הקאבר הויראלי שלהם ל"Super Bass" של ניקי מינאז' והוחתמו במהרה בחברת תקליטים מצליחה, מאוחר יותר הם הוציאו את הלהיט הענקי "Brokenhearted" שהפך לאחד מהלהיטים הגדולים ביותר לשנת 2012.

אך לאחר ההצלחה הגדולה של הסינגל שלהם הצמד החליט שלא להיות יותר חלק מחברת התקליטים שלהם והחלו להוציא שירים משלהם ליוטיוב כאשר הם מפיקים, כותבים ומצלמים את הקליפים שלהם בעצמם ללא שום תמיכה של חברת תקליטים. ההצלחה אמנם לא הגיעה למרות של "Brokenhearted" אך הם בכל מקרה צברו מאות אלפי מעריצים בכל רחבי העולם ואף הוציאו לאחרונה אלבום מלא בשירים מדהימים במיוחד שהפיקו וכתבו בעצמם שצבר מכירות נאות במיוחד בשביל אלבום ללא תמיכה של חברת הקלטות. השיר "Come With Me" הוא הסינגל הבולט ביותר מתוך האלבום והוא שיר פופ מרענן במיוחד שמצליח לגרום לנו להתאהב במהירות רבה.

 

Lia Marie Johnson – DNA

השיר הבא גם יצא לפני מספר ימים אך הפעם מדובר בזמרת צעירה במיוחד, בת 19 בלבד. ליה מרייה ג'ונסון החלה את דרכה בסדרה האינטרנטית המצליחה "React" בה הגיבה לסרטונים ויראלים, במהרה החליטה לפתוח ערוץ יוטיוב משל עצמה בו העלתה קאברים וסרטונים קומיים והפכה לכוכבת רשת ענקית עם יותר ממילון רשומים.

עכשיו, היא מוציאה סוף סוף את "DNA", כחלק מהפסקול של סרט חדש בכיכובה של פייטון ליסט המוכרת בעיקר מסדרת הדיסני המצליחה "ג'סי". השיר מספר באופן המרגש ביותר את ההתעללות שעברה ליה כשהייתה צעירה יותר על ידי אביה והקליפ שמצורף אליו גורם למשמעות של השיר להיות ברורה ומרגשת אף יותר. מדובר פה באחד מהשירים היותר מפתיעים ואמיתיים שיצאו בזמן האחרון, ולמרות שהוא לא מאוד שונה מהדברים האחרים ששמענו לאחרונה הוא ללא ספק חייב להיכנס לפלייליסט שלכם.

 

יש שירים שאתם אוהבים ומאוכזבים שאחרים לא מכירים? כתבו לנו את שמם בתגובות ואולי הם יהיו חלק מהטור בשבוע הבא!

תגובות