בדיוק בזמן לחורף: ברונו מארס בבלדה חדשה. צילום מסך מיוטיוב

בדיוק בזמן לחורף: ברונו מארס בבלדה חדשה

רגע לפני שאלבומו החדש מגיח לאוויר העולם, כוכב הפופ, ברונו מארס ממתיק למעריציו את ההמתנה עם שיר חדש מתוכו שנרקח במיוחד עבור החורף. כל הפרטים בכתבה המלאה

זמר הפופ, ברונו מארס ממשיך לקדם את יציאת אלבומו החדש והשלישי במספר, "24K Magic", אשר צפוי לראות אור בעוד כשבועיים בלבד ומוציא סינגל פרומו ראשון העונה לשם "Versace On The Floor". מדובר בבלדת פופ-אר אנד בי חורפית ולוהטת במיוחד המתהדרת בסאונד שנות ה-90 המזכיר מעט, כמו שירים רבים של ברונו, את הסאונד של מלך הפופ המנוח, מייקל ג'קסון. אז נכון, לא מדובר באיזה שיר גדול המבטא שינוי כלשהו בכיוון המוזיקלי של ברונו אך אין ספק שמדובר בבלדה מצוינת שתחנות הרדיו בארץ ובעולם ישמחו להשמיע.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

 השיר חדש מגיע כחודש לאחר צאת הסינגל המוביל מתוך האלבום אשר נושא את שמו - "24K Magic". הסינגל נכנס למקום החמישי במצעד הבילבורד בשבוע הראשון ליציאתו ובשבועיים האחרונים התמקם במקום השישי. בראיון לרולינג סטון, חשף הזמר את פחדיו לקראת אלבומו החדש: "לחזור אחרי 'Uptown Funk' - השיר הגדול בקריירה שלי, היה מעורר ספקות" אמר והוסיף "אני לא יודע אם אנשים הולכים לאהוב את זה ואני לא יודע אם הרדיו הולך לנגן את זה".

 

 אלבומו החדש של ברונו, צפוי לראות אור בעוד כשבועיים בתאריך 18.11 והוא כולל תשעה שירים בלבד. האלבום מגיע לאחר המתנה ארוכה מאוד, שכן, עברו ארבע שנים מאז צאת אלבומו הקודם של ברונו "Unorthodox Jukebox" שזכה להצלחה גדולה ומכר מעל לשישה מיליון עותקים ברחבי העולם וממנו יצאו הלהיטים "Locked Out of Heaven" ו-"When I Was Your Man" שכבשו את המקום הראשון באמריקה והפכו להצלחה גדולה בכל העולם וכמובן שגם בישראל.

תגיות
תגובות