טור שבועי: "לא מובן לאיפה היא מנסה לקחת אותנו". צילום: יח"צ

טור שבועי: "לא מובן לאיפה היא מנסה לקחת אותנו"

אבישג ארבל, כתבת המוזיקה שלנו, בטור שבועי שמסכם במיוחד בשבילכם את השירים והסינגלים הכי מעניינים שיצאו השבוע, כדי שתוכלו להישאר מעודכנים בלי לפספס שירים טובים שיצאו בשבוע האחרון

שוב כמו בכל שבוע, אנחנו פה עם הטור השבועי שמסכם במיוחד עבורכם את השירים הטובים ביותר שיצאו השבוע ושאתם ממש אבל ממש לא יכולים לפספס. אז אילו סינגלים הכי אהבנו השבוע?

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

דיקלה -בדידותי הנהדרת

הזמרת דיקלה נחשבת לאחת הזמרות היותר מוכרות בארץ, היא יוצרת וזמרת ישראלית וכתבה ושיתפה פעולה עם זמרים גדולים רבים כמו שרית חדד מוש בן ארי ושלמה ארצי. דיקלה הצליחה ליצור הבדל במוזיקה הישראלית ובהחלט להביא משהוא אחר. אלבומה האחרון "ואם פרידה"כלל בתוכו להיטים רבים וזכה להשמעות רבות וללא מעט הצלחה, עכשיו היא בדרכה לאלבום נוסף ומבטיח במיוחד.
 
הסינגל "בדידות נהדרת" מתוך האלבום החדש שכתבה דיקלה והלחינה יחד עם אוריאל וינברג הוא ללא ספק שיר מרגש שלא מצליחים להישאר אליו אדישים. השיר משלב פופ אך גם גוון של מוזיקה מזרחית מה שגורם לנו להתבלבל ולא להבין לאיפה היא מנסה לקחת אותנו, אך יחד עם זאת חשוב לומר שמדובר בשיר עם כתיבה מצוינת.
 
לסיכום: סינגל מרגש ומעניין. ★★★★
 
 

מושיק עפיה -ביום שאחרי

את הזמר מושיק עפיה כנראה יצא לכם לשמוע ואם לא אז לפחות להכיר את שמו, הוא זמר מזרחי מוכר שהוציא את השירים "אני לא זמין" ו"מבט נוגע" שהפכו ללהיטים. מלבד לקריירת המוזיקה עפיה השתתף גם בתוכנית הריאלטי "האח הגדול vip" בה הוא זכה. בשנה האחרונה יצא אלבומו "חצי חיים" ששיריו מהאלבום התחילו לצאת כבר עם זכייתו האח הגדול, עכשיו הוא מוציא סינגל חדש בשם "ביום שאחרי".
 
הסיגנל החדש ״ביום שאחרי״ הוא אולי לא שיר שלאחר זכייה בהאח הגדול כמו שציפנו אך הוא שיר אהבה שבהחלט מספר על היום שאחרי. השיר החדש דווקא פחות משלב מוזיקה מזרחית והלחן שלו יותר הולך לכיוון הפופ, הכתיבה טובה, שונה מהשירים שיצאו לאחרונה, אפשר להקשיב פחות לקצב ויותר למילים.
 
לסיכום: סינגל רגוע יותר ומיוחד. ★★★★
 
 

יגאל גינת (מתוך הסרט "אבינו") -יאללה חגיגה

סרטים הישראלים רבים מקפידים להוציא בכל פעם שיר נושא לסרט, וגם הפעם זה קורה, הסרט הישראלי "אבינו" בהשתתפותם של רותם זיסמן כהן ומוריס כהן עושה זאת. הסרט זכה לשני פרסי אופיר ולהרבה הצלחה מול לא מעט סרטים ישראלים טובים. כעת כנדרש יצא שיר הנושא של הסרט "יאללה חגיגה" אותו מבצע יגאל גינת
 
השיר "יאללה חגיגה" שהלחינו אופיר כהן ואלי קשת הוא ללא ספק שיר שיעשה לכם חגיגה. הסרט מספר על מאבטח במועדון בתל אביב ומכאן השיר הקצבי. השיר משלב מוזיקה מזרחית קצבית שממלאת באנרגיות אך בעצם לא מביא יותר מזה.
 
לסיכום: יש עוד מה לשפר ולהוסיף. ★★★
 
 

בלקן ביט בוקס- chin chin

ההרכב בלקן ביט בוקס הוא הרכב שמנגן מוזיקת עולם ישראלית ומצליח לייצג אותנו כראוי ברחבי העולם עם מוזיקה מיוחד ומעולה.בשונה מרוב ההרכבים בישראלים בלקן ביט בוקס מצליחים להישאר עם המוזיקה שלהם במשך שנים ולגרום להתלהבות רבה גם בארץ וגם בעולם.
 
כעת הם מוציאים סינגל חדש בשם ״chin chin", השיר החדש קצבי במיוחד ובהחלט כמו שם הלהקה מלא בביט, מלבד לקצב השיר מיוחד ונותן גוון אחר להרכב. השיר לקראת האמצע מתחיל להימאס ואחרי ששומעים אותו כמה זמן הקצב נהיה פחות מעניין.  
 
לסיכום:  מתחיל מצוין אבל מאבד אותנו מהר מדי. ★★★
 
 

ניב דמירל- אני אתה ויוסי

ניב דמירל כבר יכול להחשב אצלכם כאחד מהזמרים האהובים ביותר בהצליחו לתפוס את הבמה במהירות ולגרום לנו לא להפסיק להאזין. ניב דמירל השתתף בתוכנית "The Voice" וכמו רוב משתתפי התוכנית לאחר סיומה התחיל לעבוד על קריירה מוזיקלית. דמירל התחיל לעבוד על אלבום הבכורה שלו והוציא להיטים גדולים כמו השירים "השעות הקטנות" ו"נורמלי", דמירל ממשיך לעבוד לקראת אלבומו החדש הראשון ומוציא סינגל בשם "אני אתה ויוסי".
 
הסינגל שכתב אורי בן ארי והלחין יחד עם ניר דמירל הוא שיר שנכתב לזכר יוסי, חבר של ניב דמירל, השיר מספר על זיכרונותיהם כשהיו בני נוער. ניב מצליח לבטא את המסר באופן מוצלח ומעניין ומשלב לחן קצבי אך עדין שמצליח ללא ספק למלא אותנו ברגש ולהעביר את המסר של השיר באופן הטוב ביותר.
לסיכום: שיר מעולה עם מסר מיוחד. ★★★★★
 
 
תגובות