טור שבועי: "הרבה יותר מעוד זמר של להיט אחד". צילום מסך מיוטיוב

טור שבועי: "הרבה יותר מעוד זמר של להיט אחד"

כתבנו, נווה קולישר, מסכם בשבילכם את חמשת השירים הבינלאומיים שאתם חייבים להאזין להם רגע לפני שהם משתלטים על הפלייליסט העולמי, תגיעו מוכנים להתאהב

יצא לכם בעבר לשמוע שיר בפעם הראשונה ולשים לב שהוא יצא כבר לפני כמה חודשים ולתהות איך לא הכרתם אותו קודם לכן? אז הטור השבועי הזה הוא בשבילכם. בכל שבוע נסכם בשבילכם לפני כולם את חמשת השירים שהולכים בעתיד להשתלט על הפלייליסט העולמי כדי שלא תפספסו שום שיר. אתם מוכנים להכניס את השירים ישר לפלייליסט?

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

Sigma - Find Me ft. Birdy

השיר הראשון שנכנס השבוע לרשימה שלנו הוא "Find Me" של המפיקים שאחראיים בין היתר על הלהיטים הענקיים "Changing" ו"Nobody To Love", סיגמה. הצמד המדובר מצליח להתרומם בעיקר בבריטניה, שם הגיעו למקומות הראשונים במצעדים עם לא מעט שירים אך הם נכשלים להתרומם במצעדים בכל שאר רחבי העולם, השיר שהגיע למקום הטוב ביותר במצעדים בשאר העולם הגיע אך ורק למקום ה29 במצעד האלקטרוני של בילבורד. 

על השיר החדש "Find Me" אולי אי אפשר להגיד שמדובר בשיר הפריצה של הצמד לתעשיית המוזיקה העולמית, אבל ללא ספק מדובר באחד מהשירים הטובים ביותר שהוציאו, אם לא הטוב ביותר. לצד ההפקה המצוינת שלהם שהפעם לא נפלה יותר מדי לסגנון מוזיקת המסיבות הרגיל שלהם, הם מצאו את הבן אדם המושלם להתארח בשיר הזה, לא אחרת מהזמרת הבריטית הצעירה בירדי אותה אתם בטח מכירים מהקאבר שלה ל"Skinny Love", מדובר כאן באחת מהזמרות בעלות הקול המדהים ביותר שאנחנו שמענו והשילוב של הקול שלה בשיר הזה פשוט מושלם, ללא ספק חייב להיכנס לפלייליסט שלכם.

 

Charlie Puth- River

את צ'ארלי פות' אתם כבר בטח מכירים בעקבות הלהיט המשותף שלו עם וויז קליפה "See You Again" שהפך לאחד מהלהיטים הגדולים ביותר בשנים האחרונות וגם בעקבות הלהיט המשותף שלו עם סלינה גומז, "We Don't Talk Anymore" שלאחרונה הגיע למקומות הראשונים במצעדים בכל רחבי העולם. 

את אלבום הבכורה שלו "Nine Track Mind" הוא הוציא אמנם לפני שנה אבל זה לא עצר אותו מלשחרר דווקא לפני מספר ימים גרסת דלוקס מיוחדת לאלבום בו הוא מוסיף שלושה שירים נוספים. אחד מהשירים שהוסיף צ'ארלי הוא "River", ואנחנו מאושרים שהוא עשה זאת. מדובר על אחד מהשירים הטובים ביותר שהוציא צ'ארלי ובשיר שרק מוכיח באופן סופי שמדובר פה בהרבה יותר מעוד זמר של להיט אחד, אלא באמן שכאן כדי להישאר.

 

Fergie - Life Goes On

את פרגי אין ספק שאתם מכירים, אם מתוך בלאק אייד פיז או בגלל הלהיטים הענקיים שלה "Big Girls Don't Cry" ו"Fergalicious", בעבר היא הייתה אחת מהזמרות המצליחות ביותר והמדוברות בעולם ועכשיו, עשור לאחר שהוציאה את אלבום הבכורה שלה כזמרת סולו היא מוציאה שיר נוסף מתוך האלבום השני שבדרך.

לעומת "M.I.L.F. $" שהצליח במצעדים אך נכשל אצל המבקרים(ובצדק) השיר החדש "Life Goes On" הוא שיר טוב בהרבה שמזכיר לנו כמה שאנחנו אוהבים לאהוב את פרגי. השיר מצליח להביא משהו שונה לעולם הפופ שלאחרונה חוזר שוב ושוב על אותם להיטי האלקטרו-פופ, ואנחנו מקווים שהעולם יקבל את השינוי הזה בברכה כמו שהפלייליסט שלנו קיבל, כי ללא ספק מדובר פה בלהיט. 

 

Margarita - Devil’s Got My Soul

מזמרת שהוכיחה את עצמה בעבר בתעשיית המוזיקה העולמית אנחנו עוברים אל שיר הבכורה של הזמרת הצעירה, מרגריטה. בת 19 בלבד וכבר מנהלת ערוץ יוטיוב מצליח אליו מעלה מדי שבוע קאברים לשירים שונים שהיא אוהבת, אמנם לערוץ היוטיוב שלה יש אך ורק 16 אלף רשומים אבל זה לא עוצר אותה מלהוציא את שיר הבכורה שלה ממש עכשיו.

השיר הנקרא "Devil’s Got My Soul" נכתב והופק על ידה, והוא ללא ספק אחד מהשירים הטובים והמפתיעים ביותר שיצאו בשבועות האחרונים. היוצרת הצעירה הזו אמנם נמאת רחוק מאוד מהמיינסטרים העולמי, אבל היא מוכיחה לנו שגם ללא חברת תקליטים לצידה היא יכולה להפיק שיר שמתאים למידותיה וללא ספק להיכנס במהירות רבה לפלייליסט שלנו.

 

Loïc Nottet - Million Eyes

אם יש לכם זיכרון מספיק טוב וצפיתם באירוויזיון 2015 השם לואיק נוטה בטח מוכר לכם, מדובר פה בנציג הבלגי שהביא אותם הישר למקום הרביעי והמכובד ביחד עם השיר "Rhythm Inside", עכשיו הוא חוזר כדי להוכיח את עצמו כזמר בינלאומי מהמניין.

השיר "Million Eyes" הוא ללא ספק שינוי מרענן מהשירים שיצאו לאחרונה ברחבי העולם, מין בלדה עוצמתית במיוחד שמשלבת יכולת ווקאלית מדהימה והפקה מצוינת. כרגע השיר מצליח בעיקר בארץ מולדתו של לואיק אך זה ממש לא עוצר אותנו מלהתאהב בשיר הזה ולהכניס אותו היישר לפלייליסט שלנו בזמן שאנחנו מתפללים שהעולם ישים לב לכישרון שגדל לו מול העיינים.

 
תגובות