סקאוטר: האם BTS הם להקת הבנים הגדולה הבאה?. צילום מסך מיוטיוב

סקאוטר: האם BTS הם להקת הבנים הגדולה הבאה?

הכירו את BTS, או בשמם המלא Bangtan Boys , הם התחילו בתור להקה קטנה אשר התחילה את דרכה ב-2013 והיום הם הדבר החם והגדול ששולט במוזיקת הקיי-פופ ששולטת לאחרונה בעולם, אז מי אלו בעצם להקת הבנים שכולם מדברים עלייה?

מאז הפירוק של וואן דיירקשן לא דיברו כל כך הרבה על להקת בנים, שבע חברי להקת BTS: ראפ מונסטר, ג'יי הופ, ג'ין, ג'ימן, ג'אנקוק, וי ושוגה הם הדבר החם ביותר במוזיקה הקוראינית ולאחרונה הפכו גם ללהקת הבנים המדוברת ביותר בכל העולם. אז האם להקה קוראנית יכולה להיות להקת הבנים המצליחה הבאה?

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

הלהקה המדוברת משלבת ראפ, היפ-הופ ופופ אלקטרוני באופן מצוין, ומה שבעצם מייחד אותה משאר להקות הבנים זה העובדה שהשירים שלהם לגמרי בקוראנית, ולמרות שלא מדובר פה בשפה פופולרית בעולם כמו אנגלית, הלהקה מצליחה לגרום למיליוני מעריצות להתאהב בהם ובשירים שלהם בכל רחבי העולם.

ב-2011, 7 החברים בלהקה באו לנסות את מזלם באודישנים לחברת התקליטים הגדולה בקוריאה, "Big Hit", לאחר מכן ב-2013 הוקמה הלהקה שכוללת שלושה ראפרים וארבעה ווקאליסטים. באותה שנה הייתה הופעת הבכורה שלהם יחד עם האלבום הקצר הראשון שלהם הכולל את הסינגל "No More Dream" ומשם הם סללו את דרכם אל לב המעריצות.ב-2014 שיחררו הלהקה את האלבום הראשון המלא שלהם, "Dark & Wild", ואיתו את הסינגל "Danger" שהקליפ שלו הגיע למעט מתחת ל50 מיליון צפיות.

 

ב-2015 האהדה כלפיהם רק גדלה כאשר הם הוציאו שני חלקים של אלבום אינטרנטי, שבתוכו אפשר לשמוע גם את "DOPE", שזיכה את הלהקה ביותר ממאה מיליון צפיות ביוטיוב. בשבוע שעבר, לאחר שהם כבר ביססו באופן סופי את מעמדם כאחת מלהקות הבנים המפתיעות ביותר בעולם, שיחררה הלהקה את האלבום המלא השני שלהם,"Wings", שזכה להצלחה מסחררת עד כה וזו רק עשרה ימים לאחר שיחרורו ואף הגיע למקום ה26 במצעד האלבומים האמרקיאי של בילבורד מתוך וזו בפעם הראשונה שאלבום קיי פופ מגיע להישג כזה, בנוסף הלהקה הגיעה למקום ראשון במצעד האנשים הפופולריים ברשתות החברתיות של בילבורד. הסינגל המוביל מאלבום זה ,"Blood Sweat & Tears", זכו להצלחה ענקית מצד המעריצים והקהל וגרמו לרעש רב ברשתות החברתיות ולא רק ברחבי קוריאה, אלא בכל רחבי העולם.

 

הלהקה מצליחה להפתיע את העולם עם איכות הקליפים שלה והמוזיקה שלה כל פעם מחדש ואין ספק שאנחנו מחכים לשמוע ולצפות בסיגנל השני מהאלבום ולראות מה הלהקה תביא איתה בהמשך הדרך, היא גורמת בצורה מסתורית לאנשים ברחבי העולם, שלא מבינים את השפה בה מדברים חברי הלהקה, להתאהב ולהעריץ אותה הערצה דומה ללהקות בנים מצליחות אחרות בעבר כמו וואן דיירקשן ובקסטריט בויז, אך האם מדובר פה בלהקת הבנים הבאה שתהיה הראשונה שלא תהיה דוברת אנגלית? אנחנו נמשיך לחכות לתשובה, ועד אז נשמע שוב הפעם את "Blood Sweat & Tears" בריפיט.

תגובות