ישר לפלייליסט: "מוכיחה שהיא הרבה יותר מפליטת דיסני". צילום מסך מיוטיוב

ישר לפלייליסט: "מוכיחה שהיא הרבה יותר מפליטת דיסני"

כתבנו, נווה קולישר, מסכם בשבילכם את חמשת השירים הבינלאומיים שאתם חייבים להאזין להם רגע לפני שהם משתלטים על הפלייליסט העולמי, תגיעו מוכנים להתאהב

יצא לכם בעבר לשמוע שיר בפעם הראשונה ולשים לב שהוא יצא כבר לפני כמה חודשים ולתהות איך לא הכרתם אותו קודם לכן? אז הטור השבועי הזה הוא בשבילכם. בכל שבוע נסכם בשבילכם לפני כולם את חמשת השירים שהולכים בעתיד להשתלט על הפלייליסט העולמי כדי שלא תפספסו שום שיר. אתם מוכנים להכניס את השירים ישר לפלייליסט?

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

James Vincent McMorrow - Get Low

השיר הראשון שנכנס לפלייליסט שלנו השבוע אמנם השתחרר כבר לפני שלושה חודשים אבל הוא טוב כל כך שאי אפשר להתעלם ממנו. לשיר אחראי ג'יימס וינסט מקמורו, אחד מהיוצרים היותר טובים של השנים האחרונות שלצערנו הרב לא מקבל את ההכרה שמגיעה לו, המוזיקה שלו לא מצליחה להתרומם מבחינת מצעדים מחוץ למדינה ממנו מגיע, אירלנד, והוא מסתפק במאות אלפי המאזינים שיש לו לכל שיר ושיר.  

השיר "Get Low" הוא שיר מתוך אלבומו השלישי של ג'יימס הנקרא "We Move" שיצא בספטמבר האחרון והפך לאחד מהאלבומים הנמכרים ביותר באירלנד וגרמניה, אך לא קיבל כמעט הכרה בכל שאר מדינות העולם. מדובר בסינגל השני מתוך האלבום ואחד מהשירים הטובים ביותר ששמענו לאחרונה, ללא ספק חייב להיכנס לפלייליסט שלכם במהרה.

 

Grace VanderWaal - I Don't Know My Name

את השיר הבא שנכנס לפלייליסט שלנו יש יותר סיכויים שאתם כבר מכירים. לפני חצי שנה עלתה על בימת תוכנית הכישרונות "America's Got Talent" זמרת צעירה בת 12 בלבד בשם גרייס ונדרוואאל עם השיר המקורי הכובש שלה, "I Don't Know My Name", במהרה האודישן שלה הפך לאחד מהסרטונים הויראלים ביותר בפייסבוק וביוטיוב ואין אחד שלא דיבר על הילדה בת ה12, שמאוחר יותר גם זכתה במקום הראשון באותה העונה של תוכנית הכישרונות המדוברת.

עכשיו, כחצי שני אחרי, היא סוף סוף מוציאה את גרסת הסטודיו לשיר כחלק מהאלבום הקצר הראשון שלה שיצא בתחילת החודש הבא. השיר היה כובש באודישן ונשאר כובש גם בגרסת הסטודיו וללא ספק מדובר כאן על אחד מהשירים המפתיעים ביותר ששמענו בזמן האחרון. אנחנו מצפים לזמרת הצעירה הצלחה רבה בהמשך ולמעשה, כבר עכשיו היא מגיעה להצלחה ענקית כאשר גרסת הסטודיו הפך לאחד מהשיריםהנמכרים ביותר באייטיונס בעשרות מדינות, ביניהם גם ישראל.

 

RAYE – Shhh

השיר הבא שנכנס לפלייליסט שלנו הוא השיר הכי לא טיפקלי שתוכלו לדמיין. שיר שמשלב את סגנון ההיפ הופ, ראפ ודאנס באופן מושלם ומקורי ביותר. הפעם מדובר בזמרת הבריטית העולה, רייה, שלאחרונה נכנסה למצעדים בעקבות הלהיט המשותף שלה עם Jonas blue, "By Your Side" שהפך במהרה לאחד מהלהיטים הגדולים ביותר באירופה כרגע.

"Shhh" הוא אמנם רחוק מלהגיע ללהיט הבא של אירופה אבל זה ממש לא לוקח ממנו את הייחודיות שלו שגורמת לנו להתאהב בשיר הזה ולרצות לרקוד לצליליו ללא הפסקה. היינו מציעים להאזין לשיר כמה פעמים ולא לוותר עליו כבר לאחר ההאזנה הראשונה, כי ללא ספק מדובר כאן על שיר שקשה לעיכול, במיוחד בגלל שהוא שונה כל כך מכל שיר שיצא לאחרונה.

 

Palace- It's Over

פאלאס הם מלהקות המוזיקה האלטרנטיבית האיכותיות האלו שנדיר למצוא במוזיקה העולמית, וכשאתה מוצא אותם אי אפשר להפסיק לשמוע את השירים שלהם. הלהקה הבריטית הזו מצליחה לשלב את הנגינה המצוינת של חברי הלהקה והקול המדהים של הסולן באופן טוב כל כך וכל זאת לצד מילים שלא מפסיקות לגעת לך בלב, מדובר פה ללא ספק בכל מה שאנחנו מחפשים בלהקה טובה.

"It's Over" הוא אחד מהשירים הראשונים שמוציאים הלהקה מתוך אלבום הבכורה  ‘So Long Forever’ שיצא לפני מספר שבועות, גם הוא שיר מצוין בעל מילים עוצמתיות, ולדעתנו מדובר באחד מהשירים הטובים ביותר שיצאו בחודשים האחרונים במוזיקה העולמית. ללא ספק חייב להיכנס לפלייליסט שלכם.

 

Bridgit Mendler - Do You Miss Me at All

וחזרה לזמרת שאתם רוב הסיכויים מכירים את השם שלה, ברידג'יט מנדלר. מדובר על כוכבת דיסני ענקית ששיחקה בסדרה "גוד לאק צ'ארלי" ובסרט המוזיקלי המצליח של דיסני, "ליימונד מאות'". רגע לפני שהשתחררה מתפקידה ככוכבת דיסני הוציאה את אלבום הבכורה שלה שהפך אותה בזמנו לאחת מהזמרות המדוברות ביותר בעולם בעקבות ההצלחה הענקית של שני הסינגלים שלה "Ready Or Not"  ו"Hurricane" שהפכו לשני מהלהיטים הגדולים ביותר של שנת 2012.

עכשיו, 4 שנים לאחר מכן, חוזרת ברידג'יט כשהיא משוחררת לגמרי מתפקידה ככוכבת דיסני ומוכנה להוציא את המוזיקה המקורית שלה. הפעם היא בוגרת יותר, ולדעתנו טובה הרבה יותר. "Do You Miss Me at All" הוא הסינגל השני מתוך האלבום הקצר שהוציאה בשבוע האחרון והוא ללא ספק אחד משירי הפופ הטובים ביותר שיצאו בזמן האחרון. הכתיבה הטובה של מנדלר וההפקה המדהימה מצליחים להוכיח לנו שמנדלר היא הרבה יותר מפליטת דיסני, אלא אמנית מצוינת.

 
תגובות