טור שבועי: "לא בטוח אם קיילי ג'נר היא הסולנית של הלהקה". צילום מסך מיוטיוב

טור שבועי: "לא בטוח אם קיילי ג'נר היא הסולנית של הלהקה"

כתבנו, נווה קולישר, מסכם בשבילכם את חמשת השירים הבינלאומיים שאתם חייבים להאזין להם רגע לפני שהם משתלטים על הפלייליסט העולמי, תגיעו מוכנים להתאהב

יצא לכם בעבר לשמוע שיר בפעם הראשונה ולשים לב שהוא יצא כבר לפני כמה חודשים ולתהות איך לא הכרתם אותו קודם לכן? אז הטור השבועי הזה הוא בשבילכם. בכל שבוע נסכם בשבילכם לפני כולם את חמשת השירים שהולכים בעתיד להשתלט על הפלייליסט העולמי כדי שלא תפספסו שום שיר. אתם מוכנים להכניס את השירים ישר לפלייליסט?

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

Anne-marie - Peak 

השיר הראשון שנכנס אל הפלייליסט שלנו השבוע הוא של הזמרת הבריטית העולה, אן-מריה, שלאחרונה הקול שלה מושמע בכל תחנת רדיו אפשרית ברחבי העולם בעקבות הלהיט המשותף שלה עם קלין בנדיט ושון פול, "Rockabye", שהפך לאחד מהלהיטים הגדולים ביותר בעולם בשבועות האחרונים.

"Peak" הוא אמנם לא סינגל, וגם לא מצופה להיות להיט הסולו הראשון שלה, אבל הוא ללא ספק אחד מהשירים היותר טובים שיצאו לאחרונה. מדובר בבלדה מדהימה הנכתבה על ידי אן-מריה בעצמה שמצליחה להיכנס ללב שלנו במהירות רבה שהעלתה אן-מריה לערוץ היוטיוב שלה מהנימוק הפשוט שמדובר באחד מהשירים האהובים עלייה שהיא אי פעם יצרה. מומלץ לשמוע כשלצדכם טישו.

 

Thirdstory - G Train ft. Pusha T

Thirdstory הם מהלהקות המיוחדות האלו שאי אפשר שלא להתאהב בהם. הם התחילו את דרכם עם סרטוני אקפלה מדהימים ביוטיוב והמשיכו כמופע החימום בסיבוב ההופעות של הזמרת המצליחה טורי קלי. עכשיו, הם משחררים את הסינגל המקורי הרשמי הראשון שלהם והם ללא ספק מצליחים להפתיע אותנו.

"G Train" משלב את שלושת הקולות המדהימים של חברי הלהקה באופן הטוב ביותר בשילוב עם מילים מצוינות והפקה מדהימה, עליהם היו אחראים ההרכב עצמו. המעבר משירי האקפלה הרגילים של הלהקה ביוטיוב אל השיר הזה הוא אמנם מעבר חד, אבל אנחנו ללא ספק נהנים ממנו.

 

Laurel - Too Far

ומהרכב מיוחד לאמנית מיוחדת. לורל הבריטית בת ה22 ידועה במיוחד בקרב אוהבי מוזיקת אינדי בריטית, והיא חביבת מבקרי המוזיקה הבריטית, שמבחינתם מדובר באחד מהפריצות הגדולות ביותר במוזיקה, אך מחוץ לבועה הזו לורל לא מצליחה להתרומם, ואין שום סיבה הגיונית לכך.

"Too Far" הוא השיר האחרון ששחררה לורל מהחומרים המקוריים שלה, וגם הוא נוצר כולו על ידיה באולפן הביתי שלה בלונדון. הכתיבה המדהימה, הקול המיוחד וההפקה המצוינת גורמת לנו להתאהב בשיר המצוין הזה, שאמנם לא הולך לגרום לפריצה הגדולה שלה, אבל הוא בכל זאת חייב להיכנס לפלייליסט שלכם.

 

Terror Jr – heartbreaks

ובמעבר חד אנחנו עוברים להרכב האמריקאי המסתורי Terror Jr. הפריצה הראשונית של ההרכב היה כאשר אחד משיריהם הושמע בפרסומת לאחד ממוצריה של קיילי ג'נר, במהרה הפך השיר לאחד מהשירים המדוברים ביותר ברחבי הרשתות החברתיות בעולם, בעיקר בגלל השמועות שהסולנית המסתורית של ההרכב היא בעצם קיילי ג'נר בעצמה.

לא בטוח אם קיילי ג'נר היא הסולנית של הלהקה, אך בכל מקרה מדובר פה באחד מההרכבים היותר מפתיעים ששמענו לאחרונה והסינגל החדש שלהם "heartbreaks" ללא ספק מוכיח את זה. חובה להכניס לפלייליסט שלכם.

 

Cloves - Better Now

השיר האחרון שנכנס לפלייליסט שלנו השבוע הוא של הזמרת האוסטרלית הצעירה, Cloves, היא אמנם בת 20 בלבד אך זה ממש לא עוצר אותה מלהכניס את הסינגל הראשון שלה הישר למצעדים ברחבי העולם בעקבות העובדה שהוא חלק מפסקול הסרט המצליח "ללכת בדרכך".

לאחר שגרמה לסינגל הראשון שלה, "Don't Forget About Me", להגיע ליותר מ4 מיליון צפיות היא חוזרת עם סינגל שני, וטוב לא פחות. "Better Now" הוא ללא ספק שיר שלא תמצאו המון כמוהו בתעשיית המוזיקה העולמית, לא מדובר פה בבלדה סתמית אלא בשיר שאמנם רגוע אך בכל זאת עוצמתי שמצליח להעביר מסר באופן מושלם. היינו ממליצים לכם להאזין כאשר אתם עם אוזניות, ופשוט להתאהב.

 
תגובות