"אין רגע שהמוזיקה לא באוזניים שלי": אלעד דבס . צילום: יח"צ

"אין רגע שהמוזיקה לא באוזניים שלי": אלעד דבס

אם כבר הספקתם לשמוע את הסינגל החדש שלו שמאיים להפוך ללהיט הבא, "לא מתבייש", בטח תהיתם מי הוא בעצם אלעד דבס? בדיוק בשבילכם שאלנו אותו מספר שאלות שיגרמו לכם להכיר אותו יותר לעמוק. הכירו את אלעד דבס

אלעד דבס הוציא בשבוע שעבר את הסינגל הראשון שלו "לא מתבייש". הוא רוקד, מנגן על פסנתר וגיטרה וחי את המוזיקה בלי הפסקה, הוא הספיק לסמן וי על עבודה עם המפיק המפורסם עומרי 69 שאחראי על להיטים רבים לאחרונה כמו "קילר" של נועה קירל והופיע בבמות יחד עם משה פרץ בתור זמר ליווי, שוחחנו איתו על מנת להכיר את הזמר החדש שמסתמן כפוטנציאל במיינסטרים הנוכחי.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

מתי התחלת להתעסק בעולם המוזיקה ומדוע? 

"יש אנשים שיודעים מגיל צעיר מה הם רוצים לעשות בחיים שלהם. אני ידעתי שנועדתי למוזיקה.מגיל 10 התחלתי לשיר, לרקוד ולנגן בגיטרה ופסנתר. המוזיקה ממלאה אותי באנרגיה טובה וכתלמיד למדתי במגמת מצוינות - מחשבים, אבל זה לא עצר אותי מלעסוק במוזיקה. לדוגמא במקביל לבגרויות הופעתי כזמר ליווי של משה פרץ, הופעתי בנוקיה, היכל התרבות בתל אביב, היכל רוממה בחיפה, באר שבע ועוד".

לאחרונה הוצאת את סינגל הבכורה שלך "לא מתבייש". איך הייתה העבודה עליו?

"העבודה על הסינגל הייתה מגניבה. את כל תהליך יצירת השיר עברתי עם עומרי 69, ביחד חשבנו על לחן שמתאים לי ועל הסגנון מוזיקה שאני מתחבר אליו. בעברי רקדתי מודרני וזה משהו שאני מעוניין להכניס בהמשך. אני מאמין שבסינגלים הבאים ובקליפים הבאים אתם תראו יותר ריקוד מהקליפ הנוכחי".

 

איפה הכי היית רוצה להופיע? מה הדבר הכי גדול שהיית רוצה להגיע אליו?

"בעיקרון אני חושב שהדבר שהכי גדול שיכול לקרות לי זה להמשיך לעסוק במוזיקה. אני רוצה להגיע לאלבום ולהרחיב את קהל היעד שלי. זו לא סתם נקודת ציון בחיים שלי זו תחילת הקריירה. הייתי מוכן להופיע בכל הבמות וברור שבכל הבמות הגדולות בארץ, זה מבחינתי מהדברים שהם מהמטרות הקרובות שלי".

מי המודל לחיקוי שלך?

"לדעתי מה שאנחנו שומעים היום- פופ ישראלי ופופ בחו"ל. אני מאוד מתחבר לשירים האחרונים של ג'סטין ביבר, בייחוד לשילובים שלו עם דיג'יים אחרים כמו "Cold Water" ו"Let Me Love You".

אם היית יכול לבחור אמן ולבצע איתו דואט, עם מי זה היה ולמה?

"אם כבר דואט אז לדעתי עם אדיר גץ. אני מאוד מתחבר למוזיקה ולכתיבה שלו. אני חושב שאנחנו דומים בטעם המוזיקלי שמשמח אנשים. חוץ מזה גם אני כותב. יש לי גיטרה ופסנתר ואני מלחין הרבה. אני חושב שהשילוב שלי ושלו יהיה מעניין".

© יח"צ

איך אתה פוגש את המוזיקה בחיי היום יום הרגילים?

"בחדר שלי יש לי ציוד מוזיקלי כמו שכבר סיפרתי לך ואפילו מערכת הקלטה. אני לוקח נס קפה, סוגר את הדלת, מוציא את המחברת כתיבה שלי ומתפרע. המוזיקה איתי כל הזמן. הבית שלי מאוד מוזיקלי מה שגם משפיע על האווירה. אחי לומד במגמת מוזיקה אז גם בנינו יש דברים משותפים. אין רגע שהמוזיקה לא באוזניים שלי. בדרך לצבא, בנסיעות, בחדר..".

מה ההגדרה של מוזיקה בשבילך?

"מוזיקה זו האהבה שלי. זה ממלא אותי באנרגיות מדהימות של אושר. אני נושם את זה, נשמע מאוד מופרך אבל אני באמת מתכוון לזה".

יש מסר שאתה רוצה להעביר לקוראים? מה היית מאחל לעצמך להמשך הדרך?

"אני רוצה להגיד שכל מי שרוצה לעסוק במוזיקה או בכלל לעסוק בכל דבר שהוא בגדר חלום. אל תוותרו על החלום שלכם. גם אם זה קשה וזה נראה לא קל אם יש לך מטרה מסויימת לך עם אם יש קשיים. אני מאחל לעצמי להמשיך לעשות מוזיקה, להוציא אלבום. זה משהו שאני נהנה לעשות ומקווה שאחרים יהנו לשמוע, שזה יימשך לנצח. רק שאלמד דברים חדשים ואצמח מזה לדברים טובים יותר".

תגיות
תגובות