כל האמת בפרצוף: טייגה וקניה ווסט משתפים פעולה בשיר בועט. צילום: ירון ברנר, צילום מסך מאינסטגרם

כל האמת בפרצוף: טייגה וקניה ווסט משתפים פעולה בשיר בועט

לאחר שבספטמבר האחרון טייגה חתם בחברת התקליטים של קניה ווסט "G.O.O.D. Music", השניים משתפים פעולה בשיר חדש שיצא בדיוק במעבר לשנה החדשה, כמו שווסט עשה בשנתיים הקודמות. והפעם: "Feel Me"

זה מאוד מבלבל אז בואו נעשה לכם קצת סדר - טייגה בן הזוג של קיילי ג'נר בשנים האחרונות וקניה ווסט - בעלה של קים קרדשיאן, אחותה למחצה של ג'נר. טייגה חתום בחברת התקליטים של ווסט ושניהם ראפרים מצליחים. בשנתיים האחרונות קניה ווסט שיחרר שירים חדשים בערב השנה החדשה וגם השנה הוא עשה את זה אך הפעם עם טייגה בשיר "Feel Me".

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

בשמיעה ראשונית השיר מרגיש ונשמע כמו עוד שיר ראפ רגיל שנכנס לרשימה בפלייליסט, אך המסר שלו זה מה חשוב. השיר טיפה מבולגן וקשה לעיכול בפעם הראשונה, כאילו לקחו רשימה של דברים ששונאים ועצבנים עליהם ויוצרים מהם שיר. אך מה שבאמת בולט זה שהשיר נלחם על זכויות של בני אדם ובעיקר מספר את השנה שעברה על השניים, מהעקיצה קטנה של ווסט לג'יי-זי אחרי המריבה המתוקשרת שלהם לפני כחודשיים, מהפגישה שלו עם דולנד טראמפ ועד האשפוז המתוקשר שלו. ואילו טייגה מדבר בעיקר על החובות הענקיים שלו אך מעט נאבד בשיר בעקבות גודל האמרות שקשורות לווסט.

 

החתימה של טייגה בחברת התקליטים של ווסט עשתה לו רק טוב אך גם הורידה קצת מהיכולות שלו, אנחנו מרגישים שזה עוד שיר כמו של ווסט שזה מאוד מבאס בהתחשב לעובדה שזה שיר שבו טייגה מארח את השני. מקווים שבסינגל הבא נקבל יותר טייגה מאשר קניה.

תגובות