חגיגה כפולה: אייל גולן ומאור אדרי בסינגלים חדשים. צילום: משה נחומוביץ' ואלוני מור

חגיגה כפולה: אייל גולן ומאור אדרי בסינגלים חדשים

שנה חדשה (היי 2017), שבוע חדש ושני סינגלים חדשים של אייל גולן ומאור אדרי. אז מה חשבנו עליהם?

לכבוד השנה החדשה שחררו הבוקר (א') אייל גולן ומאור אדרי סינגלים חדשים והחגיגה כפולה! גולן יצא עם "גודה בובה" שהפתיע אותנו לגמרי ואדרי עם "אותה מנגינה" שכוללת מחווה קטנה לשלמה ארצי.

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

הסינגל החדש של גולן, "גודה בובה", בהחלט לא דומה לאף שיר שלו. יש לו וייב וסגנון שמאוד מזכירים לנו מסיבת טבע, שסביר להניח שנולד מהחיבור של הזמר עם vivo. אין ספק כי השיר החדש משדר אווירת היפ הופ מגניבה. אין ספק כי החיבור של השניים מבי משהו צעיר וקליל ובהחלט מגוון את הפלייליסט  של הזמר הוותיק. הקליפ כולו הוא מסיבתי שמלווה בריקודי היפ הופ עדכניים שמוסיפים לאווירה הצעירה. אנחנו בטוחים שהשיר יושמע בהמון מסיבות ויזכה גם הוא לאלפי צפיות.

 

מאור אדרי, שהוציא את שירו האחרון לפני חודש בלבד, מוציא היום סינגל חדש שנקרא "אותה מנגינה" והוא אפילו כולל מחווה קטנה לשלמה ארצי. הסינגל החדש כיפי וקליל ומאוד קיצי, למרות העובדה שאנחנוו נמצאים בעיצומו של החורף. למרות הקלילות והכיפיות של השיר שיושב בול על קולו של מאור, חשוב לציין שהשיר נראה כאילו יצא מפס ייצור. ולמה אנחנו מתכוונים? בחודשים האחרונים יש נטייה לייצר שירים עם פירוט יתר של פרטים באופן כללי ושל מספרים בפרט. נראה שהשיר של מאור מיוצר באותה הדרך, ולמרות שזה מה שתופס בשנה האחרונה, נקווה שלקראת השנה החדשה זה ישתנה.

 

כמה כיף לנו לסיים את החופש ולפתוח את 2017 עם שני שירים חדשים! אז למה אתם מחכים? רוצו לשמוע!




תגובות