הגאגא שואו: הליידי נתנה את הופעת חייה בסופרבול. צילום: GettyImages

הגאגא שואו: הליידי נתנה את הופעת חייה בסופרבול

הלילה (ב') נתנה ליידי גאגא את הופעת חייה במחצית משחק הסופרבול. ההופעה המושקעת כללה תעופה באוויר, עשרות רקדנים, אש, שיקוקים וד"ש חמוד של הזמרת להוריה

הלילה (ב') התקיים ביוסטון, טקסס, משחק הסופרבול המסורתי. אבל בתכלס, מה שמעניין אותנו זה לא המשחק עצמו אלא דווקא הפסקת המחצית. ולמה? כי דווקא שם מתרחש כל האקשן, והשנה - השואו היה בחסות ליידי גאגא וכיאה לליידי ההופעה הייתה צבעונית ונוצצת במיוחד. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

© gettyimages

את המופע פתחה הגאגא על גג האצטדיון עם השיר "This Land Is Your Land" שהוא שיר עם אמריקאי ומשסיימה לדקלם כמה שורות מהשיר כשהיא נמצאת גבוה מעל כולם, קפצה הזמרת לבמה שמתחתיה ופתחה במחרוזת של הלהיטים הגדולים שלה, כשהיא מלווה ברקדנים, זיקוקים ושלל תלבושות. 

המחרוזת נתפחה ב-poker face איתו היא פרצה, ונמשך עם "born this way", בעל המסרים של אהבה וקבל השונה, "Telephone" והלהיט "Just Dance". אחר כך הורידה הזמרת קצב, ניגשה לפסנתר והעניקה ביצוע מרגש ל-"Million Reasons" כשבאמצע עצרה ואמרה "היי אבא, היי אמא". חמודה.

© gettyimages

אבל השואו לא נגמר פה, הוא המשיך עם "Bad Romance" שלכבודו הזמרת החליפה בגדים. כשהיא מלווה בעשרות רקדנים, אש, פירוטטכניקה וזיקוקים נתנה הזמרת את שואו חייה שארך כ-12 דקות 

ליידי גאגא בסופרבול
 

הזמרת המוכשרת זכתה לשבחים רבים על המופע המושקע וגם זכתה לעשות היסטוריה, שכן זו השנה השנייה שלה ברציפות בה היא מופיעה בסופרבול. כזכור, שנה שעברה היא נבחרה לשיר את ההמנון האמריקני. הפעם, היא זכתה להופיע במחצית ולתת שואו מטורף.  

© gettyimages

 

 

תגובות