אחד פלוס אחד: שני קליפים חדשים ואלבום לאולטראס. צילום: משה נחומוביץ'

אחד פלוס אחד: שני קליפים חדשים ואלבום לאולטראס

לאחר ההצלחות המסחררות לשיריהם "תלויה באוויר", "מסיבה בחיפה", ו"בא לי", צמד האולטראס לא אכזבו, והוציאו את אלבומם השני, "איזה לילה הולך להיות", ובנוסף לכל היום הם משחררים גם שני קליפים חדשים מתוכו. אז מה חשבנו עליהם?

צמד האולטראס מפתיע ומשחרר אלבום שלם בהפתעה וגם שני קליפים חדשים ודנדשים. הצמד המוזיקלי שמורכב מאלי פרץ ודן ברטוב, החליטו להשיק הבוקר (א') את האלבום החדש שלהם מלווה בשני קליפים סטייל אד שירן. שני הסינגלים החדשים הם שיתופי פעולה של הצמד עם אדיר גץ, די.ג'יי אונלי שמוכר מ"עד המדבר" והזמר עדן גבאי.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

האולטראס השיקו הבוקר (א') את אלבומם החדש, "איזה לילה הולך להיות" בדרך מיוחדת. הצמד שחרר את כל האלבום במפתיע ביחד עם שני סינגלים וקליפים חדשים ממש כמו שעשה אד שירן. הצמד, שאחראי לחלק מן השירים המצליחים ביותר שהשתחררו לאוויר בשנה האחרונה. "מסיבה בחיפה", "בא לי" ו"תלויה באוויר", זכו להצלחה רבה ומליוני השמעות ברחבי הארץ, ברדיו, וברשת היוטיוב. 

בנוסף לאלבום החדש שמשתחרר, משתחררים ללהקה גם שני קליפים מיוחדים לסינגלים החדשים מתוך האלבום החדש. שני הקליפים החדשים הם לשירים "ארגנטינה" עם אדיר גץ ודי.ג'יי אונלי ו"גבר אוהב" עם עדן גבאי.  


האלבום החדש מציג את המוזיקה הכי חזקה בעולם הנוער כרגע, מוזיקה כזאת שמשלבת ראפ, פופ, רוק, אלקטרוני וים תיכוני. אך האלבום הזה, מיוחד ושונה ממה שאנחנו מכירים, ואף מעט מפתיע. למה? מכיוון שרוב השירים באלבום הם לא של האולטראס בלבד, אלא נעשו בשיתוף עם מגוון זמרים וכוכבים.

את השיר "בא לי", בשיתוף מתן עגמי, זכינו לשמוע הרבה לפני יציאת האלבום. השיר יצא לפני כשלושה חודשים, וכבר זכה ל4 מליון צפיות ביוטיוב, והוא השיר שפותח את האלבום. השיר קליט, רגוע אך לא כבד במיוחד, ואחד השירים האהובים ביותר בזמן האחרון, ולכן הוא דרך מצוינת לפתוח את האלבום.

הבא באלבום הוא השיר "ארגנטינה", שאליו לא נחשפנו לפני האלבום. וזוכרים את האורחים המיוחדים? אז בשיר הזה משתתפים גם הזמר המוכר אדיר גץ, שלא מפסיק להפתיע, וגם די ג'יי אונלי, שאחראי על הלהיט "עד המדבר" ולהיטים נוספים. למרות המשמעות מאחורי המילים של השיר, שהן כביכול עצובות יותר וכואבות יותר, הלחן הוא קליל וכיפי, והסתירה בין הדברים עושה את השיר מוצלח מאוד, ועושה חשק לעוד.

 

מיד אחר כך מגיע שיר הנושא של האלבום "איזה לילה הולך להיות". הפעם השיר הוא של האולטראס בלבד, ובגלל זה, הוא מאוד מוצלח. חיכינו לשמוע שיר מצליח שהוא רק של שניהם ונראה שזה המתכון- שיר קצבי ומרקיד שאי אפשר להפסיק לזמזם.

השיר הרביעי באלבום הוא לא אחר מאשר "מסיבה בחיפה", עם איתי לוי ודי ג'יי אונלי, שבחצי שנה האחרונה הספיק לצבור מעל 21 מליון צפיות! וברור שאפשר למצוא אותו גם באלבום.
אז לאחר ההרגשה והאווירה הטובה ששוררת סבבינו אחרי השיר האחרון, בא השיר "גבר אוהב", ביחד עם עדן גבאי מתמודד התכנית אייל גולן קורא לך, שמלווה בנגיעות יותר ים תיכוניות, שלא מאכזב אותנו וממשיך בתחושה הטובה. ואחריו עוד להיט שמשאיר את המצב רוח מרומם. "תלויה באוויר", שיר מצוין שגם יצא בחודשים האחרונים וגרם לנו להתמכר.

 



הבאים בתור הם "שמפניה צרפתית" עם סתיו שמש, ו"דיזינגוף 30" עם לא אחר מאשר שיר לוי, ו"הפוך מאהבה" עם צחי הלוי. שלושת השירים ממשיכים את האווירה הרגועה והשלוה יותר של "תלויה באוויר", ונותנים לנו שקט פנימי ורוגע שאנחנו אהבנו, כיוון שהם בדיוק באמצע האלבום ובאים בדיוק בזמן. בנוסף, כיאה לעיצומו של החורף, השירים מתאימים בדיוק.

את השם שקד קוממי אנחנו שומעים המון בזמן האחרון עם פריצתו והתקדמותו בעולם המוזיקה, וגם לאלבום הזה הוא שייך, כי השיר הבא "אל תכעס", הוא בשיתוף איתו. השיר הוא קצבי אך גם רגוע, והשילוב בין השניים הוא בדיוק מה שהיינו צריכים בשלב הזה של האלבום. הוא קליל ומרגיע בו זמנית, והאמת? זה בדיוק מה שאנחנו אוהבים באולטראס.

שני השירים שסגורים את האלבום הם "קצת אנשים", ביחד כוכבת היוטיוב נועם אקרמן, ו"גשמים ורוחות" ביחד עם פן. שני השירים הם השירים המושלמים לסגור את האלבום, וזאת בגלל שהם מאוד עוצמתיים, ונעימים לאוזן, ואפילו היינו מגדירים אותי כשירים הטובים ביותר באלבום. השילובים בין נועם והאולטראס לפן והאולטראס הם מוצלחים מאוד.

לסיכום,  האלבום בא בדיוק בזמן לאמצע החורף הקר, לתת אווירה חורפית עם כמה שירים בעלי נגיעות קיציות. אנחנו מאוד אהבנו את האלבום, ואמנם האולטראס שומרים על קו אחיד, ויש כאלה שיגידו שאין ייחוד משיר לשיר, אך זה בדיוק מה שאהבנו בו.

תגיות
תגובות