ג'סטין ביבר חוגג יום הולדת ולנו יש הפתעה מיוחדת! . צילום: GettyImages

ג'סטין ביבר חוגג יום הולדת ולנו יש הפתעה מיוחדת!

היום (ד') חוגג אחד הזמרים הבינלאומיים הטובים ביותר את יום הולדתו ה-23, ולכבוד כך הכנו לכם פלייליסט של שיריו הטובים, אבל חכו - זה לא הסוף, יש גם הפתעה מיוחדת בסוף שקשורה להגעה שלו לארץ!

על גסטין ביבר אין הרבה מה להרחיב, וזאת בגלל שהוא אחד הזמרים המוכרים והמוצלחים ביותר, שאף מגיע לארצנו במאי להופעה, שכרטיסיה נמכרו במהירות כבר בימים הראשונים שהודיעו עלייה. אז הזמר המוצלח חוגג יום הולדת, ולכן אספנו כמה משיריו לפלייליסט יום הולדת מיוחד, שיראה עד כמה הוא גדל, משהיה קטן ועד להיום.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

Baby 

השיר "Baby" יצא לפני כשבע שנים והיה אחד משיריו הראשונים של ג'סטין. הוא פרץ בגיל 15 לעולם המוזיקה, ובאופן מפתיע השיר בייבי שיגע את העולם כולו וזכה למעל מילארד צפיות! השיר הוא למעשה שיר הפריצה של ג'סטין. כבר אז ידענו עד כמה מוצלח ג'סטין, ועד היום הוא ממשיך להוכיח את כשרונו כל יום מחדש.

 

Never say never


השיר "Never say never" יצא כמה חודשים אחרי שיצא השיר "Baby", הוא היה חלק מפסקול לסרט וגם הוא זכה להצלחה רבה. אנחנו מאוד אהבנו אז, וגם היום את קצב השיר והקול הנעים והצעיר של ג'סטין. 

 

Boyfriend


השיר יצא כמעט שלוש שנים לאחר הפריצה הגדולה של ג'סטין, שכבר היה מוכר ובעל שני אלבומים מאחוריו, ואנחנו כבר יכולים להרגיש בשיר הזה את ההתבגרות בקולו של ג'סטין.

 

All That Matters


השיר "All That Matters" יצא לפני כשלוש וחצי שנים, ובשלב זה של קריירת המוזיקה שלו, ג'סטין כבר היה בין הזמרים היותר מוכרים ומוצלחים בעולם. קולו כבר התעצב, השירים הפכו ליותר ויותר בוגרים ובהחלט התאהבנו בו מחדש. למרות שמדובר בשיר ישן של הזמר הוא בהחלט אחד מהמוצלחים ביותר שלו.

 

Love yourself


אחד השירים היותר מוצלחים שיצאו בשנה האחרונה. השיר זכה להמון השמעות בארץ, בעולם וברדיו, וכמו כן זכה למעל מליארד צפיות בשנה וחצי בלבד! ובהחלט גרם לכולנו להתאהב.

 

Sorry


השיר "sorry" יצא לפני כשנה וחצי ואף ניסה למתג את ג'סטין מחדש ולרכך מעט את תדמית הדוש שנדבקה לו בשנים האחרונות. השיר הזה הוא בהחלט מוצלח, והסיכוי שאתם לא מכירים אותו הוא רק אם לא חייתם באזור בשנה וחצי האחרונות.

 

Cold Water


השיר "cold water" יצא לפני כחצי שנה. הוא זכה להצלחה רבה, וניתן להגיד כי הוא אחד מהשירים האהובים עלינו ביותר של הזמר, וזאת בגלל קצבו המקפיץ והנעים כאחד, והקול המקסים והכובש של ג'סטין.

 

 

אומנם ג'סטין חוגג היום יום הולדת אבל אנחנו מחלקים לכם מתנה שווה במיוחד. בימים הקרובים תעלה באפליקציית פרוגי פעילות מיוחדת שתזכה את אחד מכם בכרטיס זוגי להופעה שלו בארץ שתתקיים ב-3.5 בפארק הירקון. אז למה אתם מחכים? תורידו את האפליקציה ותעקבו אחר פרטי הפעילות 

 

תגיות
תגובות