דווקא איתם? שיר חדש לקטריקס ודורון עם אורחים מפתיעים. צילום: גיא כושי וירין פיין

דווקא איתם? שיר חדש לקטריקס ודורון עם אורחים מפתיעים

הצמד המצליח עמרי קטרי הידוע בכינוי קטריקס, ודורון ביטון מוציאים היום (ג') שיר חדש. אז מה חשבנו עליו?

זו באמת הייתה שנה מצויינת לצמד קטריקס ודורון. הם לא הפסיקו לעבוד ושחררו סינגלים כמו "חופשיה" שזכה למעל 17 מליון צפיות ביוטיוב, "שחרר" עם כוכב ערוץ הילדים עודד פז לכבוד טקס נבחרי הילדים, הם השתתפו במופע חדש ומיוחד שנקרא "שוברים את הרשת וכמו כן זכו לבצע את השיר הרשמי לליגת העל בכדורסל. אבל שלא תטעו - זה לרגע לא מנע מהם להמשיך ולעבוד חזק על המוזיקה שלהם והבוקר (ג') הם מוציאים שיר חדש ומפתיע מאוד שנקרא "דווקא איתו".

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

הצמד האהוב ממשיך להפתיע ומוציא שיר חדש שמעט שונה מהשירים שקיבלנו ממנו עד היום. את השיר כתבו והלחינו השניים ביחד עם דולב רם ופן חזות, שלקחו חלק גדול בכתיבת והלחנת שיריהם האחרונים של הצמד.

 

הסינגל החדש, "דווקא איתו", הפתיע אותנו ממספר סיבות. אחת מהן היא העובדה שלשיר הצטרף אורח מיוחד, וחברם למופע "שוברים את הרשת"- שגיא ביטבוקס, שבסוף השיר מכתיב קצב מטורף שנותן לנו תחושה עוצמתית בהחלט בתוך השיר. הדבר השני שהפתיע אותנו, הוא שבירת קו השירים הפופיסטים, הקצביים והמרקידים ששמענו עד היום מדורון וקטריקס. הסינגל החדש הרבה יותר רגוע ונעים, מאשר מקפיץ ומרקיד. בנוסף לכל, התקשנו למצוא חלקי ראפ, מה שהפך את השיר למאוד רגוע וכיפי לאוזן, וגילינו צדדים אחרים בצמד- דבר שמאוד אהבנו, ולשמחתנו הרבה לא התאכזבנו.

השיר כמובן מלווה גם בקליפ, שמצולם כולו באוטו ובבריכה, בהשתתפות קטריקס, דורון, והדוגמנית טיילור מלכוב. הקליפ נותן אווירה מעט אפלה והוא משתלב עם הלחן והמילים של השיר. אנחנו מאושרים על גילוי הצד החדש בקטריקס ודורון וצופים כי השיר החדש הולך לכבוש את כולם.

תגובות