המעריצים טוענים: "השיר החדש נשמע כמו טיילור סוויפט". צילום מסך מהאינסטגרם

המעריצים טוענים: "השיר החדש נשמע כמו טיילור סוויפט"

ביום חמישי האחרון יצא שירה החדש של הזמרת לורד "Green Light" ומעריצים טוענים כי שירה החדש מזכיר מאוד את טיילור סוויפט. האם זו סופה של החברות הטובה בין השתיים? רק הזמן יוכיח זאת

שלוש שנים שלורד ללא סימן חיים במוזיקה העולמית ומודים שהתגעגענו מאוד אך מי שיותר התגעגעו מאיתנו אלה המעריצים של לורד שציפו המון זמן לשיר החדש והמדובר שפותח את אלבומה השני של הזמרת אך עם גודל הציפיה כך גם גודל האכזבה כאשר הרגישו שהם שומעים שיר של הזמרת טיילור סוויפט.

 עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

כניראה שכל דמיון בין השירים המדוברים הוא רק בשל המפיק - ג'ק אנטונף שאחראי על הלהיטים הגדולים של סוויפט מאלבומה "1989". אולי גם השוואות נוצרות גם בגלל שהאלבום השני של לורד עשוי להיות יותר בכיוון של פופ בשונה מאלבומה הראשון שהוליד שירים מצליחים כמו "Royals" ו"Team" שהיו בסגנון שונה לגמרי, אך גם עם הציפייה של המעריצים לסינגלים דומים לשירים אלה לורד היא זמרת ומוסיקאית שמתפתחת עם הזמן ורצוי לה לחדש ולצאת מאזור הנוחות שלה, אם השירים שלה יחזרו על עצמם, עם הזמן כבר יהיה לנו משעמם.

 

ומה טיילור חושבת על השיר החדש של חברתה הטובה? היא לא מתאפקת ומעלה לחשבון האינסטגרם שלה צילום מסך של הטלפון שלה כאשר מתנגן השיר ה"מועתק" לכאורה.

 

g2g brb just gonna make up an interpretive dance to this magnificent bop for the ages ELLA I LOVE YOU

A post shared by Taylor Swift (@taylorswift) on

 

 
תגובות