קרוב מתמיד: הארי סטיילס במוזיקה חדשה . צילום מסך מיוטיוב

קרוב מתמיד: הארי סטיילס במוזיקה חדשה

הארי סטיילס, יוצא נוסף של להקת הבנים האהובה "One Direction", עובד במרץ על אלבום הסולו הראשון שלו. השמועות החדשות רומזות על סינגל ראשון בעוד פחות מחודש, כל הפרטים

עם העובדה שלהקת "וואן דיירקשין" התפרקה (או יצאה להפסקה) כבר השלמנו. זאין מאליק כבר כובש את כל העולם בטקסי המוזיקה הגדולים עם השירים שלו, נייל הורן עושה את צעדי הסולו הראשונים שלו ולואי טומילסון, האב הטרי, השיק את הקרירייה המוזיקלית החדשה שלו. בסופו של דבר נשארו לנו שני חברי להקה שלא פרצו בקריירת סולו, ליאם פיין והארי סטיילס. אך לפי האתר "NME" זה לא יישאר כך עוד הרבה זמן כי סטיילס מתכנן לפרוץ בקרוב עם אלבום חדש בסגנון שלא הכרנו עד עכשיו.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

מוקדם יותר החודש מנכ"ל "קולומביה רקורדס" הצהיר כי הופעת הבכורה של סטיילס "לא רחוקה מלהיות מוכנה" ונוכל להאזין לאלבום מהר יותר ממה שחשבנו. אתר "NME" מוסיף כי הסינגל הראשון של הארי עשוי להגיע בסוף חודש אפריל-תחילת מאי.

 

Hiiiiii Mexicoooo

A post shared by @harrystyles on

האלבום של סטיילס עתיד להיות בסגנון רוק בריטי של שנות ה-70, בשילוב הסגנון של דיוויד בוי ולהקת קווין האגדית. סטיילס ישתף פעולה עם המפיק ג'ף בהסקר, שעבד כבר עם כמה וכמה מוזיקאים גדולים בעולם כמו קניה ווסט וברונו מארס. ואם זה לא מספיק, אז נספר שסטיילס אפילו טס עד ג'מייקה כדי להקליט את רוב השירים מהאלבום שבדרך. כל מה שלא ציפינו אי פעם מסטיילס יש לנו באלבום אחד ומרגש שללא ספק יעשה לנו את 2017. 

 
תגובות