בין המסך לפלייליסט: השחקנים שהתנסו גם כזמרים. צילומים: ענת מוסברג, ירדן הראל, יחסי ציבור

בין המסך לפלייליסט: השחקנים שהתנסו גם כזמרים

אנחנו רגילים לראות אותם על המסך שלנו בתור השחקנים של הדמויות האהובות מהסדרות, אלא שמסתבר שיש להם גם קול לא רע בכלל והתחילו לפתח גם קריירה מוזיקלית

אחרי שבעבר הבאנו לכם את רשימת הזמרים שהפכו לשחקנים, החלטנו לארגן רשומה הפוכה ומוכשרת לא פחות - השחקנים האהובים שהתנסו גם בגזרה המוזיקלית בתור זמרים.

עידן שקרוקה

במקביל להשתתפותו בסדרת הנוער "שכונה" ולשירותו הצבאי, שקרוקה מוכיח שהוא לא רק נינוח בגזרת המשחק אלא גם עם הקול שלו. את 2017 פתח עידן עם שיר בכורה בשם "צומת דרכים" שלא יוצא לנו מהראש והוא מהווה פתיחה מרשימה לקריירת המוזיקה שלו. לייק!
 
עידן שקרוקה - צומת דרכים
 

אליאנה תדהר

קריירת המשחק של אליאנה תדהר תמיד הייתה מלווה בנגיעות מוזיקליות (והיא אפילו הייתה בלהקת נוער). אם זה שיר הפתיחה של "החולמים", פסטיגלים, "או בוי" והופעות מוזיקליות עם "לוקחים את הזמן", אלא שפעם אחת היא לקחה את זה צעד קדימה והתארחה בסינגל של הזמר רענן פוגל ובדיוק כמו שם השיר, היא שרה כמלאכית ועוררה בנו את המסקנה שהיא חייבת להוציא אלבום סולו שלה.
 
 

אסף הרץ

את אסף הרץ תמיד לקחנו בתור "השחקן החתיך" על המסך, לא ידענו שמעבר לכשרון המשחק וליופי יש עוד רבד וכשרון שלא בדיוק הכרנו. אז אחרי שרקד וזכה ב"רוקדים עם כוכבים", כיכב במדורי הרכילויות וכמובן שיחק בסדרות נוער בולטות, הוא לא היסס להשיק קריירה מוזיקלית ביחד עם הרכב מיוחד - "הבוג'ה", שם הוכיח שיש לו יכולות ווקאליות מרשימות הכוללות כמה פאלצטים אדירים במיוחד.
 
 

מירב פלדמן

היא פרצה אל חיינו בתור מנחה בצוות המנחים של ערוץ הילדים (שהיה אז די רחב) והמשיכה לכמה תפקידים בולטים ב"השמיניה", "ראש גדול" ואפילו "הבורר" ו"פסטיגל", אלא שמאז פלדמן לא נצפתה ביותר מדי תפקידי משחק ובעיקר התמקדה בפיתוח קריירה מוזיקלית שכוללת כמה קליפים מושקעים במיוחד שאחד מהם אף כלל אירוח של לא מעט מפורסמים אהובים. בימים אלו היא שוב חזרה אל המסך ומככבת ב"החברים של נאור" וב"נבסו".

 

בן רביד

בין הסדרות "ראש גדול" ל"גאליס", בן רביד הראה לנו פן אחר שלו גם בתור זמר לא פחות טוב, לפני כשנתיים הוא הוציא סינגל אחד בלבד שנקרא "אם את הולכת לי" שהתלווה עם קליפ בהפקת פרוגי ובהשתתפות המעריצים. מאז רביד לא הוציא שירים נוספים אך הוא תיחזק את הצד המוזיקלי שבו במופע "המגזימינים 2".
 
עריכה: עדן לוי
 

עמית פרקש

פרקש האהובה אולי התחילה את פריצתה בעולם הבידור עם שיר, אך הסינגל לא נועד כדי להפוך אותה לזמרת מפורסמת אלא כי היא הרגישה צורך להוציא שיר לזכר אחיה. מאז הספיקה לשרת בלהקה צבאית, להשתחרר ולהופיע בתפקידי מסך אהובים בכמה סדרות נוער. אלא שבמקביל פרקש עבדה על אלבום ראשון ("משהו חדש") שנגנז והעבודות עליו התחדשו שוב בכיוון אחר לגמרי עם הסינגל "לידך" ו"לכי אצל הים". אנחנו כבר מחכים שהעבודות ימשכו והוא סוף סוף ייצא!
 
 

נוה צור

במקרה הבא אפשר להגיד שמדובר בהפתעה. כבר כששר לראשונה במופע "גאליס" התפלאנו מכשרון השירה שלו, אבל הדבר היותר מפתיע הוא שבחודשים האחרונים צור מתקרב לעולם הראפ. לפני כמה חודשים הבאנו לכם הצצה מהופעה מאולתרת של נוה לצד שמות עולים בז'אנר ומאז זה קרה לא מעט פעמים. כזכור, אתמול אפילו חשפנו שהוא עובד על קליפ לשיר ראשון - בהצלחוש!
 
נוה צור בקטע ראפ. צילום: אלינה רבינוביץ'
 

עוז זהבי

מבחינתנו לנצח הוא יהיה צ'יף/סול מ"האי", אבל גם אחרי סדרת הנוער המצליחה עוז זהבי המשיך לקריירה ענפה ומוצלחת בעולם המשחק. אלא שבשנה האחרונה החל להתעניין גם בעולם המוזיקה, הוציא סינגל ואף נבחר לשיר את פסקול הסרט בהשתתפותו.
 
 

רן דנקר

רן היה שובר הלבבות של תחילת שנות ה-2000, הזוגיות עם נינט וארבע עונות של השיר שלנו" גרמו לנו להתאהב בו. רוב התפקידים שעשה על המסך היו תפקידים מוזיקליים וביניהם זוהר להט ו"דני הוליווד" שהראו כמה כשרונות יש בבן אדם אחד שהוא פשוט כוכב. מאז דנקר עבר לבימות התיאטרון שם משלב מדי פעם גם את עניין השירה ויצא מהארון באופן מתוקשר, אך גם לא נשכח שלפני שקמו "ילדי החוץ", דנקר היה הצמד המעולה של עילי בוטנר עם לא מעט להיטים שנשארו איתנו עד כה. בקרוב הוא יחזור למסך הטלוויזיה ונקווה שגם לפלייליסט שלנו.
 
 

אניה בוקשטיין

לא רק רן התגלה ב"השיר שלנו" כזמר מוצלח, אלא גם שותפתו לשתי העונות האחרונות של הסדרה, אניה בוקשטיין. עד לפני שנתיים וחצי בוקשטיין התמקדה בקריירת המשחק הענקית שלה שכוללת רזומה עשיר בקולנוע ובטלוויזיה ואף הגיעה עד ל"משחקי הכס", אך בוקשטיין החליטה לתת לקול הפנימי שלה לצאת והיא כבר עמוק בשתי קריירות מקבילות מצליחות והחותמת הברורה לכך היא הלהיט האחרון שלה - "רוקדת".
 
 

מיילי סיירוס

לפני שעלתה לכדור הריסה ושברה את הרשת, החלה מיילי סיירוס את דרכה בעולם הבידור כשחקנית בסדרה המצליחה של דיסני "האנה מונטנה". הסדרה סיפקה למיילי כניסה מהירה לעולם המוזיקה מכיוון ששיחקה זמרת. מיילי מהר מאוד ניצלה את הבמה והספיקה במהלך שנות הקריירה שלה להוציא ארבעה אלבומים שזכו להצלחה גדולה והפכו את מיילי משחקנית ילדים לאחת מהזמרות המובילות בחו"ל. היום מיילי משמשת כמנטורית בסדרה "דה וויס" מה שמראה את הדרך הארוכה שעברה - משחקנית לאחת הזמרות המוערכות שיש.

 

אריאנה גרנדה

האישה המסוכנת של עולם הפופ אריאנה גרנדה החלה את דרכה בסדרת הקומדיה של ניקלודיאון "ויקטוריוס" ואחך כך גם בסדרת הבת של "ICARLY"- "סאם וקאט". היא אומנם כובשת על המסך ואכן יודעת לשחק. אך מקומה האמיתי הוא בעולם המוזיקה. את קריירת המוזיקה שלה החלה ב-2013 עם הוצאת אלבום הבכורה שלה Yours truly שזכה להצלחה ענקית והגיע למקום הראשון במצעד האלבומים האמריקאי! מיד אחריו בשנת 2014 הוציאה את אלבומה השני My Everything שזכה גם הוא להצלחה מרובה. ולפני כשנתיים הוציאה את האלבום השלישי שלה Dangerous woman האלבום כולל בתוכו חלק מלהיטיה הגדולים של גרנדה כמו Into you ו-Side to side. בנוסף, אתם בחרתם בה כזמרת השנה בחו"ל בטקס נבחרי פרוגי!
 
 

סלינה גומז

אין ספק שסלינה היא לגמרי אחת הזמרות האהובות עלינו. אבל לפני שהתאהבנו בה ובמוזיקה שלה, התאהבנו ב"אלכס רוסו" הדמות אותה גומז גילמה בסדרה של דיסני "המכשפים מוויברלי ספייס". בעקבות הצלחת הסדרה סלינה החלה את דרכה בביצת הכוכבים כשחקנית. ובשנת 2013 הוציאה את אלבום הסולו שלה Stars Dance שזכה במקום הראשון במצעד בילבורד.

© gettyimages

מאותו רגע סלינה הבינה את מקומה בעולם המוזיקה. ובשנה שעברה שיחררה את אלבומה השני Revival שזכה להצלחה ענקית וביסס את מעמדה של סלינה בעולם המוזיקה הבינלאומי. מתוך האלבום יצאו גם הסינגלים שכבשו כל פלייליסט אפשרי כמו: "Kill Em With Kindness" ו-"Good for You". סלינה הוכיחה לנו שמקומה הטבעי הוא בעולם המוזיקה, ואנחנו מחכים לשמוע ממנה עוד!

דרייק

אז לפני שהסדרה "GLEE" שהראתה לנו את התמודדותו של נער בכיסא גלגלים, היו אלה "דגראסי הדור הבא" שהביאו לנו את דמותו של "ג'ימי" נער ההופך בתאונת דרכים לנכה. ומי ששיחק את הדמות היה לא אחר מדרייק. מופתעים? לפני שהחל להמציא שירים על קווי טלפונים לוהטים, היה דרייק שחקן במשך 12 עונות של הסדרה. ואת הפריצה לעולם המוזיקה עשה ב-2010 עם אלבום הבכורה שלו Thank Me Later שזכה להצלחה ענקית, והפך את דרייק לאחד הזמרים הלוהטים! במשך השנים הוציא דרייק עוד שלושה אלבומים נוספים שהפכו גם הם להצלחות ענק. 

 

 

תגובות