חגיגה: ליאור נרקיס ודודו אהרון בשיר חדש. צילום: אוהד קב

חגיגה: ליאור נרקיס ודודו אהרון בשיר חדש

ליאור נרקיס ודודו אהרון מוכיחים לנו שהם טובים לא רק בנפרד אלא גם ביחד. השניים הוציאו הבוקר סינגל ראשון זוגי בדרך למופע ואלבום משותפים

כל אחד בנפרד זמר מצוין ומצליח, אז מה קורה כשמחברים בין ליאור נרקיס ודודו אהרון? סינגל חדש, אלבום ומופע משותף. החיבור בין השניים אמנם לא מאוד מפתיע, שניהם באים מהז'אנר הים תיכוני ושניהם נחשבים לזמרים המצליחים במדינה אך הוא בהחלט מעניין.

עוד בערוץ מוזיקה של פרוגי:

אחרי שעבדו כל אחד בנפרד ואף הקליטו במהלך השנים דואטים עם זמרים אחרים, החליטו השניים לחבור ולעבוד ביחד על אלבום ומופע משותף. אז רגע לפני שנראה את השניים רוקדים ושרים על אותה במה שחררו הבוקר (א') את הסינגל הראשון מתוך האלבום החדש - "חגיגה בישראל". על המילים והלחן אחראיים נרקיס, אהרון, פן חזות ודולב רם כאשר דולב ופן הופקדו גם על העיבוד וההפקה המוזיקלית.

 
 
נראה כי השילוב המיוחד הזה הוליד משהו בהחלט לא צפוי. הרי, שני הקולות מאותו הז'אנר המוזיקלי, והם נורא דומים, אך בכל זאת יצא שיר מקסים שמחמיא לשני הזמרים. השיר, שבין היתר עוסק בטוב שיש בישראל, הוא מקפיץ, מרקיד, כיפי, ממכר, עושה נחמד וטוב על הלב ואף מחמיא לקולות הים תיכוניים של דודו וליאור. בנוסף לכך, לשיר מצורף קליפ מיוחד, מגוון ומצחיק. בו שני הזמרים מחופשים לאנשים מבוגרים, ונוסעים להופעה בבית ספר, שם התלמידים מגלים שלא מדובר כלל בזוג מבוגרים אלא בזמרים האהובים. אנחנו מצפים לסבב ההופעות המשותף שאנחנו מניחים שיהיה מאוד מוצלח!
 
קליפ מצחיק ומגוון © פריים תקשורת / עוזי ג'ורג'
 
בנוסף, שמנו לב שבתקופה האחרונה יש טרנד חזק בשירים והוא להבליט את קיבוץ הגלויות הנהדר שיש לנו בארץ. אז אחרי "אלכוהול מרוסיה, אוכל מרוקאי וכינור אשכנזי" מ"סלסולים", בשיר הזה יש "ג'חנון תימני, ערק יווני, אוכל מרוקאי וקינוח רומני". אנחנו לגמרי בעד.
 



 

 

 

 

תגובות