לאלי עושה זאת שוב: מופע פופ מרהיב ועוצר נשימה. צילום: אלי כהן

לאלי עושה זאת שוב: מופע פופ מרהיב ועוצר נשימה

אחרי שהייתה פה בפסח הקודם ונתנה הופעה יוצאת מן הכלל, שוב מוכיחה לאלי אספוסיטו שהיא סופרסטארית ופרפורמרית מעולה וסוגרת את הטור העולמי שלה בהופעה בלתי נשכחת. ביקורת

היכל מנורה מבטחים, שבע וחצי בערב, מאות מעריצות נרגשות ורועשות מחכות שוב לאחת והיחידה, לאלי, שתעלה לבמה. כזכור הגיעה לאלי גם בפסח שעבר לשתי הופעות וגם השנה היא לא פסחה על ישראל והגיעה שוב, הפעם במסגרת סיבוב ההופעות של האלבום החדש, Soy. את המופע חיממה נועה קירל שביצעה על הבמה חלק מלהיטיה ולגמרי הכינה את הקהל למופע.  

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

ההתרגשות בשיאה, המופע נפתח עם קטעי וידיאו ארט של לאלי שהוקרנו על מסכי ענק, שכללו קטעים שלה מתקופת "פינת אור" ומהופעותיה וקטעי וידיאו מהסיבוב האחרון. כל זה בליווי צרחות וצעקות של המעריצות הנלהבות שלא הפסיקו לעמוד לרגע. לאלי נכנסה בלבוש מפתיע ונוצץ ופתחה את המופע עם שיר הנושא של הסיבוב "Soy". אספוסיטו נתנה ביצוע שלגמרי פתח את ההופעה בצורה הטובה ביותר.

 

Asi salia hoy a encontrarme con ustedes! #SOY By @horacioferrando #SOYtour en tel aviv!

A post shared by Lali (@laliespositoo) on

השיר "Irresistible" המשיך את ההופעה בשואו מטורף יחד עם ארבע רקדניות. לאחר מכן עלתה לבמה עם גיטרה ונתנה ביצוע רוקיסטי במיוחד לשיר מהאלבום הקודם "Asesina". על אותו קו של שירים מהאלבום הקודם עלתה לאלי לבמה כשהיא לבושה בשמלת ערב נוצצת ומרשימה ונתנה ביצוע מרגש לשיר "Del otro lado".

המופע המשיך עם השיר "Cree en mi" בביצוע שקט ומרגש. מיד לאחר מכן ירדה לאלי מהבמה, כשברקע הקליפ של השיר "Boomerang", ועלתה לאחר מספר שניות עם תלבשות חדשה. בביצוע לשיר הזה החלה המסיבה - כל הקהל עמד על הרגליים וצרח ביחד עם לאלי את מילות השיר. בסוף הביצוע כל נוכחי האולם הרימו יחד שלטים עם מסר מיוחד לכוכבת שכמובן לא יכלה להתעלם מהמחווה: "איזה יפים אתם, אני נורא נרגשת לסיים איתכם את סיבוב ההופעות שלי", אמרה לקהל והמשיכה בהופעה שהפכה את המקום למסיבה מטורפת של עם השירים "Tu revolucion", "Bomba" ו-" Mi religion". 

עם השלטים © פרוגי

"Lejos de mi" המשיך את ההופעה בביצוע מיוחד עם סולו גיטרה וריקוד פרובוקטיבי של לאלי על הבמה, כל זה אחרי החלפת בגדים נוספת, והפעם - לתלבושת חדשה ומיוחדת. כשכתר מעטר את ראשה ביצעה את השיר "Reina" ("מלכה") בביצוע איטי, שקט, עוצמתי בווקאלית מדהימה. לאחר מכן עברה ל שיר "ego" בליווי שוטף של הקהל שידע את המילים בצורה מושלמת והמשיכה את ההופעה עם השיר "Amor es presente". 

EGO
 

עם הקרנת הקליפ של השיר "Bangkok" כל הקהל נדרך בהתרגשות, אך לצערנו היא שרה רק את החלקים שלה בשיר ובחלקים של Baby K שתקה. ואז שוב לאלי חזרה לשיר מהאלבום הקודם - הלהיט "ÚNICO" בביצוע מטורף שכבש את לב הקהל. כשיסתיים השיר, החליטו המעריצות שהן לא מוותרות על שיר מ"כמעט מלאכים" והחלו לשיר כולן ביחד את השיר "Hay un lugar" מהסדרה. אז למרות הצהרותיה שהיא לא תבצע שירים מהסדרה, היא לא נשארה אדישה למעריצות ובתגובה שרה כמה שורות מהשיר במיוחד עבור המעריצות ואמרה: "לשיר הזה אני לא יכולה להגיד לא".

UN LOGAR
 

ושוב שירים מהאלבום הקודם, לאלי ביצעה את "Desamor" ואת "A bailar" עם קטעי ריקוד מיוחדים ומפתיעים. בהמשך ביצעה את השיר "Mil años luz" במסיבה אחת גדולה על הבמה וסיימה את החלק הזה של המופע. מיד לאחר מכן החל ההדרן בשיר "No estoy sola" לאלי עלתה לבמה והתעטפה בדגל ישראל ענק לאורך כל השיר. השירים "Hysteria" ו"Ring na na" חתמו את ההופעה והשאירו לנו טעם לעוד.

© אלי כהן
RING NA NA
 

לאלי עשתה זאת ובגדול - שוב במופע שפשוט לא יכולנו להוריד ממנו את העיינים. למרות שנתנה שואו מטורף וניכר כי נתנה את כל כולה על הבמה, התאכזבנו מעט מקטעי הוידיאו שהרגישו לנו לא מושקעים כיוון שברובם הורכבו מהקליפים המקוריים, למעט הוידיאו שפתח את המופע. אפשר להכריז על המופע הזה כמופע שאפילו מתעלה על המופע הקודם של אספוסיטו בישראל, היה בו משהו עוצמתי יותר, שואו גדול יותר ולמרות שהפעם היציעים לא התמלאו - היה משהו מיוחד באווירה שהורכבה ממעריצים אמיתיים של לאלי שאף הם תרמו לאווירת ההופעה הגדולה. יכולותיה האדירות של לאלי התגלו אתמול על הבמה - היא יודעת להלהיב את הקהל, לרקוד, לסחוף אחריה את המעריצים וכמובן שגם לבצע את של השירים בלייב, מה שתמיד משמח אותנו במופעים מהסוג הזה.

© פרוגי
A BAILAR
 

אם בשנה שעברה התרשמנו מיכולותיה של אספוסיטו, השנה נשארנו פעורי פה וזה בדיוק הפופ שרצינו לראות בארץ והיא עשתה זאת בצורה מדוייקת. כמובן שאספוסיטו לא השתמשה בפלייבק והראתה שכישרון גדול יחד עם נשמה גדולה יוצרים את התוצאה המושלמת עבור הקהל הישראלי. ניפגש שוב בשנה הבאה?

מרגשת
מרגשת © אלי כהן
מפגש הפופ הגדול
מפגש הפופ הגדול © אלי כהן
לאלי אספוסיטו באולפן פרוגי. מגיש: משה אבוטבול | תרגום: עדן טוב
 
תגובות