לאט לאט: ג'סטין ביבר בשיתוף פעולה חדש. צילום: gettyimages

לאט לאט: ג'סטין ביבר בשיתוף פעולה חדש

אחרי הלהיטים הגדולים שהוציא בשנה שעברה, הזמר, ג'סטין ביבר, פונה לז'אנר הלטיני וחובר לזמרים לואיס פונסי ודדי יאנקי לסינגל משותף. האזינו

אחרי שנה מוזיקלית מצליחה במיוחד ואחרי שדיווחים סיפרו כי הוא עובד על מוזיקה חדשה, אמש (א') יצא שיר חדש בו אנו זוכים לשמוע את קולו של ג'סטין ביבר. ומדובר בשמחה כפולה, כי הפעם הביבר מפגין את יכולות הספרדית שלו.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

לשיר החדש קוראים "Despacito" (לאט לאט בתרגום לעברית) אותו שר הזמר הפורטוריקני לואיס פונסי לצד הראפר המפורסם דדי יאנקי. ביבר מצטרף לגרסת הרמיקס החדשה לשיר, שכבר הספיק להפוך ללהיט אצל חובבי המוזיקה הלטינית, כשעל השתתפותו בשיר הכוכב הכריז בחשבון הטוויטר שלו כשצייץ את המילה "רמיקס". 

 

השיר ממכר בצורה מפתיעה שבהחלט לא ציפינו לה. אף על פי שזה לא בשפה שאנו רגילים הקטעים בהם קולו המוכר של ג'סטין, שבהתחלה שר את החלק שלו ובאנגלית ולקראת הסוף מצטרף בספרדית לאחרים נעימים לאוזן ומצליחים לגעת בנו. המנגינה של השיר, מרקידה וכיפית. הכל ביחד ועוד קולות ששרים בספרדית של לואיס פונסי ודדי ינקי, יוצרים משהו מיוחד ובהחלט ממכר. אנחנו אהבנו ונראה כי ג'סטין מפתיע אותנו כל פעם מחדש.

 

תגובות