מתחילה מחדש: ענבל ביבי בסינגל שונה מהרגיל. צילום מסך מאינסטגרם

מתחילה מחדש: ענבל ביבי בסינגל שונה מהרגיל

היא כבר השתתפה בעבר בריאליטי מוזיקלי ואפילו הוציאה שני סינגלים מוצלחים, אך ענבל ביבי עושה 'ריסטארט' ומוציאה סינגל חדש וקצת שונה ממה שהתרגלנו

אחרי שכבר נחשפנו ליכולותיה של ענבל ביבי בעונה הראשונה של ה"אקס פקטור", בהרכב ה"סופרגרופ", בתור זמרת ב"נעלמים" ואפילו בשני הסינגלים שהוציאה באופן מקצועי (Dominoes ו-Rolling), היום (א') שחררה ביבי בהפתעה בערוץ היוטיוב שלה סינגל חדש בשם "Under".

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

למרבה ההפתעה, לסינגל החדש אין קשר לסינגלים הקודמים שלה, למעשה את הנוכחי הפיקה, הלחינה וכתבה בעצמה ואפילו צילמה את עצמה באחד מחדרי ביתה - דבר שמעיד על המון אינטימיות ורגש. השיר החדש הוא למעשה סינגל ראשון מתוך אלבום שישתחרר בשלומותו באופן ייחודי ובלעדי ליוטיוב שלה במהלך השנה.

הסינגל הראשון של ביבי (2016). באדיבות: יחסי ציבור
 

השיר עצמו מספר על חוויה כואבת שעברה הזמרת, כנראה אהבה נכזבת. היא אומרת שעכשיו היא הולכת למצוא את הזוהר שלה ובעיקר על החוסר ידיעה שהיא חווה בסיטואציה. הלחן עצמו מאוד מחובר למילים. הוא לא מעיק או מפוצץ מדי ודווקא מתנהג בחוכמה עם המילים של ביבי. לכל אלו מתווספים היכולות האדירות של ביבי ונותנות סטייל של דיווה לשיר.

לעומת כל אלו היה עדיין דברים שחסרים בשיר. לא הייתה מורגשת התפתחות במהלך השיר והוא נדמה שדיי חוזר על עצמו בקטעים מסוימים. בנוסף, השיר הרגיש קצר מדי וכאילו הוא חייב להימשך עוד קצת בשביל שהשיר יסגר כמו שצריך.

אך אם נסתכל על הדברים החיוביים, אפשר להגיד שללא ספק השיר החדש של ביבי הוא חומר גלם טוב בגלל ההגשה המדהימה שלו, הלחן המילים וההפקה הפשוטה אבל קולעת. עם זאת, ממש עוד טיפה עבודה והשיר הופך ממדהים למושלם. אבל מה אנחנו חופרים? תשמעו בעצמכם.

 



תגיות
תגובות