ג׳סטין ואריאנה משיקים שיתופי פעולה חדשים. צילום מסך מאינסטגרם

ג׳סטין ואריאנה משיקים שיתופי פעולה חדשים

הסופ״ש בביצה המוזיקלית העולמית זכינו לקבל מג׳סטין שיתוף חדש וגם אריאנה גרנדה מתארחת בסינגל חדש. וגם החזרה של אלי גולדינג לעולם המוזיקה וסינגל חדש וקייצי להיילי סטיינפלד

 בסוף השבוע האחרון זכינו לראות מגוון רחב של שיתופי פעולה במוזיקה, הפעם דווקא במרגש העולמי, עם שיתופי פעולה חלומיים שלגמרי עושים לנו טוב על הלב.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

 I'm the One - ד'י-ג'יי קאלד עם ג'סטין ביבר

ביום שישי האחרון השתחרר לו שת"פ מפתיע במיוחד, בו מתארח הזמר שיופיע אצלנו בארץ בעוד ארבעה ימים. שיתוף הפעולה העונה לשם "I'm the one" כלל בתוכו כמה מאומני ההיפ הופ המוערכים בעולם כמו ליל ווין, צ׳אנס דה ראפר, והמפיק המוזיקלי די-ג׳יי קאלד, והספיק בפחות מיממה אחת לשגע את כולם ולגנוב את תואר ״ה-שיר של הקיץ״. הקליפ עשוי טוב, המוזיקה איכותית. ולנו רק נותר לקוות שאולי נשמע אצלנו בארץ את הגרסה הראשונה שלו בלייב. 

 

 Quit - קאשמר קאט עם אריאנה גרנדה

אמנם נכנסנו לאווירה קייצית אבל אריאנה דואגת לחמם לנו את הלב עם שיתוף פעולה חדש. השיר "Quit" לקוח מתוך אלבום הבכורה של קאשמר קאט שיצא ביום חמישי, הוא בהחלט לא שיר מהסוג שהורגלנו לשמוע אצל גרנדה. הדי-ג׳יי שמוכר לנו משיתופי הפעולה המצליחים שלו עם האומנים סלינה גומז, קמילה קאבלו ודה וויקנד מצליח להפתיע ולהביא שירים מעולים, ואין ספק שהשיתוף פעולה יחד עם הכוכבת הזה עשה לה רק טוב. והיינו רוצים לשמוע עוד שירים בסגנון מוזיקת האוס טרופית ממנה.

 

First Time - קייגו עם אלי גולדינג

גולדינג נעלמה לנו מהראדר לאחר שהייתה מעורבת בתאונת דרכים לפני כשנה וכעת היא חוזרת בסינגל חדש יחד עם הדי-ג׳יי קייגו. ה-DJ, שאחראי על השיר המצליח של סלינה גומז, "It ain't me", חוזר עם שיתוף פעולה שמחזיר את אלי גולדינג בחזרה אלינו. השיר "first time", הוא בין הטובים שיצא לנו לשמוע מהזמרת. הוא שיר כייפי, מקפיץ, ומתאים לכל מוד אפשרי. ואנחנו שמחים שגולדינג חזרה אלינו ואולי בקרוב נשמע ממנה שוב מוזיקה מקורית משלה.

 

 Most Girls - היילי סטיינפלד

הזמרת וכוכבת הסרט ״פיץ פרפקט״, היילי סטיינפלד, שיחררה סינגל חדש העונה לשם "Most girls" ויש בו מסר פמניסטי במיוחד. השיר מדבר על העצמה נשית, ואהבה עצמית (כמעט כמו הסינגל הראשון שאיתו היא פרצה "Love myself"). מעבר למילים המעוררות השראה, המוזיקה נפלאה סטיינפלד מראה צד שעוד ראינו בה, והיא נשמעת מעולה. לנו נראה שמצאנו את ההמנון הנשי הבא של הקיץ!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

תגובות