ג'סטין ביבר 0.2: הופעה מושקעת וזמר שהתעייף מהר. צילום: ירון ברנר

ג'סטין ביבר 0.2: הופעה מושקעת וזמר שהתעייף מהר

הזמר הכי מצליח של העשור האחרון הגיע להופעה מיוחדת בארץ הקודש. מה חשבנו עליה? וממה התאכזבנו?

כוכב הפופ הכי מצליח בעולם כבש אמש (ד') את פארק הירקון בפעם השנייה והמעריצים (והמעריצות) היו בהיסטריה. אבל נראה כאילו רק הם התרגשו מהופעה, לעומת הזמר - שהיה קצת אאוט ועייף. זה כמובן לא מנע מאיתנו לחלוטין ליהנות מהמופע. אולי "פעם שלישית גלידה" ובהופעה הבאה הוא ייתן מעצמו 100 אחוזים. כל מה שקרה במופע של ג'סטין ביבר.

לפני שנתעסק בביבר, נתחיל דווקא עם אלו שפתחו את המופע, "הביברים הישראלים שלנו", סטטיק ובן-אל תבורי. הם עלו לבמה בשעה 20:00 ופתחו עם השיר ״כביש החוף״ ומיד אחר כך הם המשיכו עם הלהיטים ״איך היא אוהבת את השמש״, ״דובי גל״, ״ברבי״, ״סלסולים״, ״סתם״ וסיימו עם הלהיט בין הגדולים שלהם בזמן האחרון - ״זהב״. הם הרימו את הקהל כמו שרק הם יודעים, לא אכזבו ונתנו שואו. אין לנו ספק שהבחירה בהם כמופע הפותח היא מהנכונות שנעשו במופע הזה.

סוף סוף הרגע שחיכינו לו הגיע, ג׳סטין עלה לבמה ואיתו צוות לא מבייש של רקדנים והחל לשיר את השיר Mark" my words והקהל השתגע ומיד הצטרף אליו ושר איתו.הוא המשיך עם "Where r u now"  ו-"Get used to" it ג'סטין לא חסך באפקטים ואת השיר פיארו זיקוקים ענקיים. לאורך כל המופע אפשר היה לחשוב שמדובר במופע פירוטכני מטורף של יום העצמאות ופחות בהופעת י"ב של אחד מהזמרים המצליחים בעולם. נראה היה כי הזיקוקים והאפקטים המרשימים ניסו לחפות, ולו במעט, על עייפות החומר שבלטה לכל.

© ירון ברנר

לאחר פתיחה מרשימה של ארבעה שירים ירד ג׳סטין מהבמה והרקדנים הופיעו בקטעי ריקוד משלהם ולאחר הפסקה עלה שוב לבמה עם השיר "The feeling". לפני שהקהל נרגע התחיל ג'סטין לשיר את אחד הלהיטים הענקיים שלו - "Boyfriend" שהטריף את כולם.

אחרי כל אווירת המסיבה שנכנסנו אליה, מפתיע אותנו ג'סטין בביצועים אקוסטים של "Cold water" ו-Love" "yourself מרגש ומפתיע אותנו ביכולות הווקאליות שלו. כמובן שהנוסטלגיה לא איחרה לבוא וג'סטין ביצע את השיר הכי מצליח מהאלבום הרביעי שלו, "As long as you love". אבל, כאן אנחנו יכולים לומר בבירור שהתאכזבנו מג'סטין ובפעם הראשונה מתחילת המופע הוא הופיע עם פלייבק מלא. קצת מאכזב כשאתה זמר בינלאומי ומופיע עם פלייבק בפני יותר מ-50 אלף איש. גם השיר הבא, "Children", היה עם פלייבק ונראה כאילו זיזר התעייף באמצע ההופעה ועצר רגע לנוח.

הקפיצו את הקהל
הקפיצו את הקהל © ירון ברנר

אבל נקודת האור הקטנה הייתה כשעל הבמה עלו צוות רקדניות ישראליות ואין דבר שיותר מחמם את הלב ממראה כזה. לאחר מכן נתן הביבר ביצוע לשיר המצליח שלו - "Let me love you". יאמר לזכותו שכל עניין הפלייבק הסתיים- ויכולנו לשמוע את ג'סטין כמו שצריך. הקהל שר איתו והייתה אווירה טובה לאחר האכזבה שתקפה אותנו.

ושוב, לאחר האווירה המשוגעת שהיינו בה, ג'סטין מרגיע אותנו קצת עם השיר "Life is worth living" וגם כאן, הפתיע אותנו ביכולות הווקאליות שלו. אבל אל תדאגו לנו או לג'סטין האווירה של המסיבה חזרה ביחד עם הלהיט "What do you mean" וגם את השיר הזה קישטו אפקטים ענקיים של זיקוקים.

כנראה שג'סטין היה טיפה רעב באמצע המופע, כי בפנייה הבאה לקהל הוא ביקש את המאכל הכי מזוהה עם הישראלים - פלאפל ומיד המשיך לשיר את הלהיט הכי מוכר שלו, שהכיר אותו לכל העולם - "Baby" ושוב תקף את הקהל התקף נוסטלגיה וכולם שרו את השיר, בין אם זה מבוגרים או הצעירים שהיו שם.

© ירון ברנר

ג'סטין לקח לו הפסקה קטנה וישב במרכז הבמה ואמר לקהל תודה רבה, ואמר לנו שבזכות כל המעריצים הוא נמצא איפה שהוא ומתחיל את השיר שנושא את שם אלבומו "Purpose" ובסיום השיר היה ניתן אפילו לראות את ג'סטין דומע קצת.

צילום: אורן טוב
 

מיד לאחר זה הוא יורד מהבמה, ויכלנו לחשוב שכאן נגמרה ההופעה אבל ג'סטין עלה לשיר את השיר היחיד שלא שר בכל המופע - "Sorry". והקהל לגמרי איבד את זה, צרחות וצעקות והשתתפות בשיר, והייתה אווירה מדהימה. בסיום השיר ג'סטין הודה לקהל שנית וירד מהבמה.

אז לסיכום? ג'סטין הוכיח לנו בערב אחד שהוא יכול לתת שואו. כשהוא רוצה ויש לו כח. הפקת המופע הרימה שואו טוב - צוות רקדנים, זיקוקים ואפקטים. ג'סטין זמר מעולה ואין ספק שהוא אחד מכוכבי הפופ הגדולים בעולם, אבל בין כל הכיף אנחנו לא נשכח גם את רגעי הפלייבק, העובדה שהוא שר שירים עם בקבוק מים ביד, וגם שלא הצליח להסתיר את העייפות שלו. 

 
תגובות