בילבורד 2017: דרייק שובר שיאים ומעצבן את ניקי מינאז'. צילום: GettyImages

בילבורד 2017: דרייק שובר שיאים ומעצבן את ניקי מינאז'

שבירת שיאים, הופעות מרהיבות, לוקים הזויים וסכסוך על הבמה - כל מה שקרה בטקס פרסי הבילבורד שהתקיים אמש (א')

אמש (א') התקיים טקס הבילבורד בהחיינת הראפר לודקריס והשחקנית ונסה הדג׳נס, ואחרי שסקרנו את הלוקים השווים מהשטיח הוורוד, הגיע הזמן להתעסק במה שחשוב - מי זכה ומי לא. המנצח הגדול של הערב היה הראפר דרייק שגבר על מלכות הפופ והאר אנד בי ביונסה וריהאנה.  הראפר לקח 13 פרסים הביתה ובכך שבר את השיא של אדל - שלקחה "רק" 12 פסלונים ב-2015.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אז מעבר לדרייק שזה בפרס האומן הטוב ביוצר, האומן הגבר הטוב ביותר, האומן עם הכי הרבה מכירות ועוד, זכו גם ביונסה, שקטפה חמישה פרסים ביניהם האמנית הטובה ואלבום ה-R&B הטוב ביותר, ג'סטין טימברלייק שהלהיט שלו, Can’t Stop The Feeling, הביא לו את פרס השיר הנמכר ביותר ושיר הרדיו הטוב ביותר. 

שוויצר! סתם, אנחנו מפרגנים לך
שוויצר! סתם, אנחנו מפרגנים לך © gettyimages

כמו כל טקס מוזיקלי שמכבד את עצמו, גם השנה נרשמו הופעות מרהיבות שבידרו את הקהל והצופים בין הכרזת זוכה אחד לזוכה אחר. על החלק האומנותי הופקדו השנה ניקי מינאג' שפתחה את הטקס עם מחרוזת בת 9 דקות שכוללת את כל הלהיטים שלה; שר (שגם זכתה בפרס האייקון המוזיקלי), מיילי סיירוס, קמילה קבלו, סלין דיון, לורד, דרייק, ברונו מארס, אד שירן ונוספים. 

 

A post shared by Nicki Minaj (@nickiminaj) on

אייקון
אייקון © gettyimages
השיקה את הסינגלים החדשים שלה
השיקה את הסינגלים החדשים שלה © gettyimages

רגע, זה לא הסוף. גם בטקס הזה נרשמה מיני שערורייה באדיבותם של מינאז' ודרייק. כמי שזכה ב-13 פרסים דרייק היה חייב לתת ספיץ' מטורף ולהודות לכל מי שהיה לצדו ותמך בו. באחד מנאומיו, החמיא הראפר הנרגש למנחת הטקס, וונסה הדג'נס. "זה מטורף שכולנו כאן בעולם לזמן מוגבל, ואנחנו צריכים להראות אהבה בזמן שאנחנו כאן. אז הלילה, אני רוצה להגיד, וונסה את נראית נהדר הלילה" אמר הראפר והפתיע את כל הנוכחים באולם, כולל את ניקי מינאז' שהייתה נראית מופתעת ולא הצליחה להסתיר את הקנאה וצעקה לו מהקהל "סליחה?! ומה איתי?".

ונסה ו
ונסה ולודקריס. כן, היא בהחלט יפה© gettyimages

דרייק כמובן לא שכח את מינאז ובהזדמנות הראשונה בהייתה לו פנה אליה ואמר: "אני שמח שמצאנו את הדרך חזרה, כי אני אוהב אותך, ובחיים לא הייתי מדמיינת את זה אחרת". למי זקצת מבולבל, נזכיר שהשניים לא בזוגיות, אבל נמצאים בקשר שנים רבות שכללו שיתופי פעולה מוזיקליים, חברות קרובה, הכרזות אהבה (דרייק אפילו אמר בראיון שמינאז' היא האישה הכי סקסית בעולם) ואפילו היו שמועות על חתונה. השניים התרחקו בשנה האחורנה בעקבות סכסוף של דרייק אן הראר מיק מיל - מי שהיה בן זוגה של הראפרית בשנתיים האחרונות ואחרי שנפרדו חזרו השניים להיות בקשר - ולכך התכוון הראפר בנאומו. 

 

A post shared by Nicki Minaj (@nickiminaj) on

 

תגובות