סיכומוזיקלי: "פתיחה טובה לקריירה של אחרי ריאליטי". צילום מסך מיוטיוב

סיכומוזיקלי: "פתיחה טובה לקריירה של אחרי ריאליטי"

גם בסוף השבוע הזה אנחנו בטור שעוזר לכם לעקוב אחרי כל מה שחדש במוזיקה בשבוע שחלף. והפעם: הלהקה מהריאליטי יוצאת למבחן המציאות, אליעד נחום בהתחלה חדשה ו"כדברא" פוגשת את אביב גפן

כמו בכל שבוע, אנחנו פה עם הטור השבועי שמסכם במיוחד עבורכם את השירים הטובים ביותר שיצאו השבוע ושאתם ממש אבל ממש לא יכולים לפספס. אז אילו סינגלים הכי אהבנו השבוע?

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

להקת האוסטרי - "מרמור של שמנמנה"

להקת האוסטרי הם להקה די צעירה וחדשה במוזיקה הישראלית, הם מתרכזים בעיקר במוזיקת פופ ואלקטרונית. עד כה הוציאו שירים כמו: "חולמים על הירח", "מרפסת", הבלדה לליצן" ועוד'. השבוע הוציאו הלהקה סינגל חדש "מרמור של שמנמנה".

הסינגל החדש "מרמור של שמנמנה,  בא עם המון ביקורת ומסר חשוב במיוחד בנושא המודעות העצמאית, השיר טוב, הוא חזר ומעצים ונותן רגע של מחשבה בזמן השיר ואחרי על הנושא. הביצוע והלחן טובים גם הם ומתחברים זה לזה בצורה מעולה. אך הבעיה היחידה שיש לי עם השיר זה השם שלו, ברור שלא בא במטרה לפגוע אלא להפך אבל בכל זאת משהו שם לא יושב לי כמו שצריך. 
 
לסיכום: בעל מסר חשוב. ★★★★

 

מוקי - "הולך על מים"

הזמר דני ניב, או פי שאתם מכירים אותו - מוקי, הוציא בשנים האחרונות שישה אלבומים עם שב"ק ס ועוד שישה אלבומי סולו. כולם אגב זכו להצלחה גדולה, תארים, ולהיטים רבים, בינהם: "ילד של אבא", "לב חופשי" ועוד'.

השבוע הוציא מוקי שיר חדש מתוך האלבום שבדרך - "הולך על מים", את השיר כתב מוקי בעצמו, על הלחן אחראיים מוקי, לורן פלד ואורי אבני שהופקד גם ההפקה, העיבוד והניהול המוזיקלי בשיר. השיר מצוין, הוא אמיתי ובא להעביר מסר מאוד על אופטימיות ועל לחיות את הרגע והאמת העכשיו, והוא מעביר את זה בצורה מושלמת ובעזרת שיר מעולה ונעים לאוזן. ובעייני זהו אחד השירים הטובים מבית היוצר של מוקי. 
 
לסיכום: פשוט, אמיתי ומצוין. ★★★★
 

רבע לאפריקה ואליעד - "התחלה חדשה"

רבע לאפריקה הם להקה בתחילת דרכם אליעד נחום לעומתם הוא אחד הזמרים המצליחים בשלוש שנים האחרונות, השבוע הוציאו יחד קאבר חדש לכבוד עלייתו לשידור של התאגיד  החדש "כאן".

הם ביצעו יחד את השיר "התחלה חדשה" כיאה להתחלה החדשה של התאגיד בישראל. הביצוע מצוין, הוא כיפי ונעים לאוזן וקולם של רבע לאפריקה מתחבר בצורה נפלאה יחד עם קוחו של נחום. סך הכל ביצוע מעולה שמתחיל בצורה טובה במיוחד את פתיחתו של התאגיד. 
 
לסיכום: חיבור מצויין בין האמנים. ★★★★
 
 

שליישת תאלתה - "כדורים"

את שליישת תאלתה הכרנו לראשונה בתכנית הריאליטי "הכוכב הבא לאירוויזיון" שם הצליחו להראות לנו את המיוחדות שלהם ואף הגיעו עד לחצי הגמר והוכיחו לנו שהם כאן בשביל להשאר. השבוע הוציאו ההרכב הצעיר סינגל חדש מתוך אלבום הבכורה שבדרך והראו שבזמן שלהקת בנים ישראלית אחרת מתפרקת - יש כאלו שצומחים וממציאים את מקומם בפלילייסט המקומי. 

את "כדורים" כתבו והלחינו קובי צ'ינו נעים (הידוע גם כפפארצי המבהיל), אמיר שדה ובן מאור כאשר השלושה לקחו חלק גם בהפקה המוזיקלית בשיר לצידו של שמוליק דניאל. השיר כיפי, הוא נעים לשמיעה ומילותיו ממכרות. הביצוע טוב גם הוא והקליפ המלווה לו מוסיף רבות לשיר - שיר קליט שכבר אחרי שמיעה ראשונה מדבק. סך הכל שיר נחמד במיוחד וזו התחלה טובה לאלבום ראשון. מחכה לשמוע מה מכינים לנו להמשך.

לסיכום: פתיחה טובה לקריירה של אחרי ריאליטי ★★★★
 

שווה האזנה: 

הזמר והיוצר עידן עמדי, שממש בשבוע שעבר קיבל אלבום זהב על אלבומו הרביעי "חלק מהזמן", שיתף השבוע בחשבון האינסטגרם ועמוד הפייסבוק שלו סרטון בו שר את "אל בורות המים" של הזמרת רונה קינן. עמדי שר בליווי נגינה בגיטרה והצליח כמו תמיד להרשים אותנו בביצוע מצוין. 

 

״מאהבתי...״

A post shared by Idan Amedi עידן עמדי (@idan_amedi) on


קבלו עוד שני סרטונים שעשו לנו את השבוע וכבר הפכו אצלנו למסורת. הראשונים הם עידו דנקנר ושגיא ברייטנר שכבר שיתפו פעולה לא מעט פעמים. הפעם מדובר בקאבר לשיר "Baby One More Time" של בריטני ספירס (שתגיע בקרוב לארץ!). השניים הציגו שוב את השילוב בין יכולות הביט המופלאות של שגיא, רגע לפני שהוא יככב ב"הישרדות" לצד הקול המדהים של דנקנר הצעיר. כמו כן, עמוד אינסטגרם בעל למעלה ממיליון עוקבים, שיתף את הקאבר. רק חבל שלפחות עד שעידו יחזור מחו"ל, זה שיתוף הפעולה האחרון עם שגיא. 
 

Hit Me Baby One More Time 💎🔥@sagibraitner || TAG 3 FRIENDS that likes #BritneySpears 👇👇 || #idoandsagi

A post shared by Ido Dankner (@idodankner) on

 
הבאים בתור הם השחקנית דנה לב והאמן המוזיקלי ניב ברסינסקי שכבר פרסמנו קאבר שלהם בשבוע שעבר, אך השניים היו כל כך מוצלחים בקאבר החדש שלהם לשירו של אביב גפן שהיינו פשוט חייבים להמליץ לכם גם הפעם. אין ספק שמדובר בשילוב קסום מהחלומות ואנחנו התרגשנו!
 
 

 

תגובות