דמעות והופעות בלתי נשכחות: מופע ההתרמה של אריאנה גרנדה. צילום מסך מיוטיוב

דמעות והופעות בלתי נשכחות: מופע ההתרמה של אריאנה גרנדה

אמש (א'), הופיעו ענקי המוזיקה על במה אחת במשך שעה וחצי לזכר נפגעי אירוע הטרור במנצ'סטר, מופע מרגש וצבעוני עליו הייתה אחראית אריאנה גרנדה כשהמסר היה ברור: "אהבה תנצח את הטרור"

הסיפור עם מנצ'סטר לא נגמר, זה היה נראה שאריאנה גרנדה לא תחזור לאותה העיר לעולם אחרי האירוע הטרגי שהתרחש בליל הופעתה במנצ'סטר במהלך סבב ההופעות הנוכחי שלה, "Dangerous Woman Tour", כאשר אירע פיגוע שגבה את חייהם של 22 מעריצים מכל הגילאים (הקטנה מבינהם בת 8 בלבד במותה). אך למרות שגרנדה הייתה שבורה ומרוסקת, היא החליטה לא לוותר ולהרים מופע מיוחד לזכר הנופלים ולכבוד הנפגעים ואף לגייס תרומות. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

9 מיליון דולר, זה הסכום שהצליחו לגייס אמש (א') עבור נפגעי מנצ'סטר בהופעה הענקית עם קהל של כ-50 אלף איש, שהתקיימה תחת אבטחה כבדה ועם המסר: "אהבה תנצח את הטרור". הערב עבר בשלום ועם הרבה אהבה ונפתח עם דקת דומייה לזכר הנופלים.

© יוטיוב
 
במופע היה ניתן לראות את מיילי סיירוס, ג'סטין ביבר, קייטי פרי, קולדפליי, פארל וויליאמס, חברה הצמוד של אריאנה גרנדה, מק מילר ועוד רבים. אך מבינהם נצצה כוכבת הערב, אריאנה גרנדה, שהייתה נראת נרגשת יותר מתמיד להופיע, היא עלתה לבמה עם שירה הרבים והטובים ואף ביצעה דואט עם מיילי סיירוס.

 
 
אך נקודת התפנית של הערב הייתה בשיר "One Last Time" כאשר עלו כל הזמרים לבמה ושרו יחד עם אריאנה גרנדה, שמחו ונראו מאושרים יחדיו, והיא, אריאנה, הזילה מעט דמעות של אושר במהלך ההופעה, בסוף המופע גרנדה נותרה לבדה עם הקלידן שלה וביצעה את השיר "Somewhere Over The Rainbow" וקינחה בדמעות באחת ההופעות גדושות הקהל בבריטניה.

 
 
 
תגובות