טירוף הלטינית: הקאברים הישראלים הכי מוצלחים ל-Despacito. צילום: דניאל סטארבו

טירוף הלטינית: הקאברים הישראלים הכי מוצלחים ל-Despacito

הלהיט הלטיני שכבש כל פסגה אפשרית מסרב לצאת מהראש, ובזמן שאנחנו לא באמת יודעים את המילים, החלטנו לאסוף כמה ישראלים שדווקא כן יודעים ואפילו שרים את זה מעולה!

השיר הלטיני כבש לא מעט אנשים כבר מהרגע הראשון, אולי רובנו לא באמת יודעים לבטא את המילים ודי מוצאים את עצמו ממלמלים עד כאשר מגיעה החלק של המילה "Despacito", אך לשיר יש חותמת הצלחה ממשית. תוסיפו לזה את הרמיקס שלואיס פונסי ודדי יאנקי עשו עם ג'סטין ביבר - וההצלחה התפשטה גם לארצות הברית ואי אפשר היה להתחמק מזה. החלטנו להתמקד בגרסאות המקומיות ללהיט ההיסטרי, עם הקאברים שהכי בלטו בנוף הישראלי.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

דנה לב וניב ברסינסקי

השילוב המושלם בין הגיטריסט המיוחד, ניב, לבין כוכבת סדרת הנוער "כדברא", דנה, כבר הוכיח את עצמו בלא מעט קאברים ששחררו השניים לרשת. הפעם גם הם הרגישו צורך לתת את הטאצ' שלהם ללהיט הלטיני, במיוחד כי דנה יודעת את כל המילים בעל פה (שזה כבר הישג מיוחד). השניים שחררו את הקאבר עם קליפ מושקע ומיוחד ובביצוע שנעשה באווירה קצת יותר רגועה מהמקור, אבל כזו שמקסימה אותנו וגורמת לנו ללחוץ "ריפליי", בין אם זה הקול המיוחד של לב או יכולות הנגינה המרשימות של ברסינסקי. היידה!

צילום:דניאל סטארבו |הוקלט אצל: דן נווה| ייעוץ: אבי מסיקה
 

עידו דנקנר ו"RIIVER"

דנקנר, אחד מהזמרים העולים המקומיים נמצא בימים אלו בארצות הברית, בכדי לנסות לפתח גם שם את הקריירה המוזיקלית. מדי פעם הוא נוהג לשחרר לנו עוד כמה טעימות מוזיקליות, והנה שיתוף פעולה שהוא עשה עם אחד האמנים שם. אנחנו לא יודעים אם התרשמנו יותר מהקולות או מזה שהם יודעים את המילים בצורה מדהימה.

 

ענבל רז

החיילת המהפנטת שמשחררת מדי פעם קאברים לרשתות החברתיות, עשתה זאת שוב והפעם עם הלהיט הלטיני הסוחף. בעבר אף הכרנו לכם את ענבל ב"שווה לעקוב" ולמי שמתעקש לדעת עוד דבר מעניין על הזמרת הצעירה, נספר שהיא גם האקסית של קטריקס.

תהל תמם

מדובר אולי בהצצה קטנה לערוץ יוטיוב פרטי, אך תהל הצליחה לגרום לנו לרצות לשמוע ממנה עוד בעזרת ביצוע כייפי ונעים לשיר הקצבי.

 

מורן ושדי

בעזרת אפליקצייה מיוחדת המאפשרת לשיר דואט מוקלט עם האמן המקורי, מורן ושדי יצרה דואט מושלם עם קול מהמם שעשה לנו חיוך. מי יודע אולי באמת עוד נראה ביניהם דואט?

 

הגרסה העברית

רם ושדי

אחד מכוכבי הפייסבוק, רם ושדי, הידוע גם ביכולותיו המוזיקליות, החליט לכתוב מילים בעברית לשיר ולבצע (יחד עם שובל מושון) גרסה רצינית ושקטה. בהמשך הביצוע ושדי עובר לגרסה הלטינית ומוכיח שהוא שר יפה בכל שפה.

 

ויש גם גרסאות מצחיקות...

דניאל אסייג

הסטנדאפיסט וכוכב "שנות ה-80", דניאל אסייג, החליט להשתעשע מהצלחת השיר וליצור גרסת "ערסים". אולי זה קצת שנוי במחלוקת אבל מודים שזה העלה בנו חיוך.

 

ניר בנילוש

ה-DJ יקיר כהן, יחד עם ניר בנילוש (המבצע) הלך צעד קדימה והחליט להמציא דמות עליו נכתבה השיר - ניסו. אז איפה ניסו? שלחו לו אימוג'י בווטסאפ כי בטח גם הוא בטירוף על דספסיטו.

 
תגובות