קרנבל ברזילאי ומחווה עצמית: סטטיק ובן אל משחררים את "טודו בום". צילום: משה נחומוביץ'

קרנבל ברזילאי ומחווה עצמית: סטטיק ובן אל משחררים את "טודו בום"

אחרי שחרשנו על "זהב" בכל מקום, הגיע הזמן ללהיט חדש של סטטיק ובן אל. הבוקר (א') הצמד שחררו את "טודו בום" - הלהיט הקצבי החדש עם המקצב הברזילאי וקליפ שמשלב אנימציה ומחווה לקליפים הקודמים. צפו

יש כמה פעמים בשנה שאנחנו סופר מתרגשים להציג להיט חדש, ואנחנו כמובן מתכוונים לימים בהם יוצאים שירים חדשים לסטטיק ובן אל. כל שיר שהם משחררים מיד הופך ללהיט התורן של התקופה, כזה שלא מפסיקים לחרוש עליו וזה אף פעם לא יימאס, כמו למשל האחרון שלהם - "זהב". הבוקר (א') הם עשו זאת שוב עם שיר וקליפ חדש בשם "טודו בום".

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

"טודו בום" הוא בעצם רגאטון עם מקצב קרנבל ברזילאי כייפי ומרענן, הלחן והעיבוד כמובן קליטים (ותודה לג'ורדי ג'ורדליש שבסינגל החדש הפך לג'ורדלצ'ה), למילים עוד נצטרך להתרגל - כל המקצב והפאן קצת גונבים פוקוס ולא בדיוק הצלחנו לזכור שום דבר מלבד הפזמון הנושא את רק שם השיר, אך תסמכו עלינו שעד הערב אנחנו כבר מדקלמים הכל בעל פה. לא בדקנו במדוייק, אך משמיעה ראשונית, נדמה שדווקא בשיר הזה סטטיק הוא זה שבולט הפעם יותר מבן אל, היינו רוצים יותר רגעים משותפים שלהם בשיר עצמו. כמו כן, אחרי שהקדישו שירים לאילת, לכנרת, חיפה, נתניה, הרצליה ועוד, הפעם הם נותנים את הכבוד לעיר תל אביב.

בימוי- רומן בוצ'אצקי | הופק ע"י ROMS
 

אין ספק שמדובר בלהיט שונה לגמרי ממה ששמענו מהצמד עד כה, יש קצת חזרה לרגאטון, הז'אנר איתו יצאו לעולם, וזה עושה להם רק טוב (עם ערבוב של עוד כמה סגנונות - אולי קצת מבלבל אבל עובר כשמדובר בהם). השניים מבינים את השטח כמו שצריך ויודעים להיות מוכנים לכל עונה ועונה ולכל מסיבה שמתוכננת בקיץ. בעצם, מי צריך את ברזיל כשיש לנו בישראל את סטטיק ובן אל?

מלבד הלהיט הממכר כמובן שיש גם קליפ ראוי ואיכותי, וגם כאן באים לידי ביטוי השדרוגים של סטטיק ובן אל שמתעלים על עצמם גם בגזרה הזאת בכל פעם מחדש. "טודו בום" נפתח עם אנימציה מרהיבה המשלבת את פרצופיהם של הצמד + ג'ורדי, קריצות ל"זהב", "כביש החוף" ו"סלסולים" וחללית אחת המגיעה מיקום חללי של להיטים מוזיקלים - כל אלו כבר פתיחה מרשימה ומעולה, אנימציה שאשכרה אנחנו רגילים לראות בסדרות אנימציה, וואו!

סטטיק מצוייר. אנחנו בעד סדרה שלמה!
סטטיק מצוייר. אנחנו בעד סדרה שלמה! © צילום מסך מהקליפ

אך זה לא הדבר היחיד שמושלם ביקום שיצרו סטטיק ובן אל ב"טודו בום", הפעם יש גם כבוד לעיר תל אביב (עם הופעת אורח של ראש העיר), עליה נוחתים הצמד כמעין חייזרים, ובעצם גם סוג של מעבירים מסר חתרני שרומז על כך שבאמת בתל אביב הסתכלו עליהם מוזר בהתחלה ועל מה שהם הביאו איתם, אך הם הצליחו לכשף (כפי שמוצג בקליפ) את כולם בקצב שלהם. 

נחתו וכשפו
נחתו וכישפו © צילום מסך מהקליפ

בהמשך ישיר של הצגת "החייזרים שמגיעים לתל אביב" השניים משחזרים סצנות מהלהיטים הקודמים - "זהב" ו"סלסולים", דבר שלגמרי מעלה בנו חיוך. אך אל דאגה, האזכורים הקטנים לדברים שכבר נעשו לא מפריעים לצמד ואין זה אומר שאין שלל דברים חדשים שהם מצליחים להביא איתם בוידאו החדש שלהם.

היי, אף פעם לא ראיתי עוד חיוך כזה. בעצם ראיתי... © צילום מסך מהקליפ

הקליפ מלא בהומור עצמי - וזה גם מה שיפה אצל הזוג המוזיקלי הזה, הם לא מהססים לצחוק, לדבר לקהל שלהם בעיניים, לתת לו להרגיש בנוח ולהיות פשוט הם. כל זה עטוף בקליפ בשלל ססגוניות, תלבושות מיוחדות ('קללל' שזה יהפוך לתחפושת בפורים הקרוב), ולוקיישן מרשים (אגב, זה אותו הלוקיישן המופיע בלהיט קיץ אחר - "מקום לשינוי"). חייזרים או לא, אנחנו כבר התמכרנו ועפנו לשמוע שוב את "טודו בום".

אגב, זה אומנם היה קשה אבל בסוף מצאנו את אפי!

דרגת קושי: קלללל
דרגת קושי: קלללל © צילום מסך מהקליפ
תגובות