ביקורת אלבום: מדובר באלבום הטוב ביותר של העשור האחרון. צילום מסך מיוטיוב

ביקורת אלבום: מדובר באלבום הטוב ביותר של העשור האחרון

היא חזרה, חזקה ומופנמת מאז ומתמיד, התגברה, השתנתה והתחזקה, עכשיו היא משחררת אלבום חדש ועוצמתי שמרעיד את תעשיית הפופ העולמית- "WITNESS"

אמש שיחררה קייטי פרי את אלבומה ה-רביעי במיינסטרים "WITNESS". לאחר 4 שנים ללא אלבום חדש, האלבום האחרון "PRISM" הניב תוצאות מרשימות והצלחה מסחררת ברחבי העולם. אז האם גם הפעם צפויה הצלחה?

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

"Chained To The Rhythm", "Bon Appetit" ו "Swish Swish" עם ניקי מינאז אלו רק חלק קטן ממה שמחכה לכם באלבום. בין השירי פופ מוחבאים בלדות עם מסר עמוק וכואב שקייטי חוותה במהלך כתיבת האלבום, וזה לא הכל- היא הקליטה את האלבום ביותר מעשרה אולפנים שונים עם מיטב המפיקים, ממקס מרטין ועד שלבק, כדי שהשירים יצאו בדרך הכי טובה שאפשר.

את האלבום פותח השיר "WITNESS" כשם האלבום, בעברית, "עד". השיר הודלף לפני שנה בעת שנפרץ חשבון הטוויטר של פרי. ובכן, שנה מאז, השיר אמנם על אותו הקצב אבל הפעם יותר שונה ועמוק, עם מילים קלילות ומשמעות כבדה ובקיצור שיר פופ מעולה ודרך מצוינת לפתוח את האלבום.

 

בהמשך האלבום ניתן לשמוע את השירים "Hey Hey Hey" ו "Roulette" שירי פופ קיצביים, קלילים וקליטים שגם מאחוריהם עומד מסר. אך מעבר לכך מדובר בשירי פופ דאנס שהופקו בצורה מיטבית. "Hey Hey Hey" מחזיר אותנו לתקופת האלבום "Teenage Dream", ו "Roulette" מביא עימו משהו חדש. ללא ספק מדובר בשירי פופ שצפויים להיות להיטים גדולים.

ובמעבר חד ל"Swish Swish", "Deja Vu" ו "Power", מדובר בשירים שונים בסגנון שקייטי לא עשתה מעולם. "Power" מדבר על עוצמה נשית ו "Deja Vu" על חזרתיות בחיים ומהצד השני ניתן לשמוע את "Swish Swish" שעוסק בביריונות. ובכל זאת, כל אחד נושא אחר וסיגנון אחר- "Power" עשוי מפופ סיינת' ובעוד ש "Deja Vu" הוא פופ דאנס. שירים שונים ומסרים שונים ובהחלט מדובר בגיוון באלבום שזהו פרט חשוב בהפקת אלבום.

 

לאחר שירי הדאנס שהציפו את האלבום מגיעים השירים האפלים והעמוקים, הבלדות של האלבום. בהמשך האלבום מחכים "Mind Maze" -שיר אפל ראשון מהאלבום ומקייטי פרי, ובהמשך ניתן לשמוע את הבלדה הראשונה מהאלבום- "Miss You More" שלפי דעתנו מדובר באחד השירים היפים והמרגשים של קייטי פרי, עם תוכן ומסר עמוק ומיוחד. ובאותה נשימה מגיע השיר האפל הנוסף באלבום "Tsunami", שיר פופ אפל רגוע עם מקצב אשר דועך האט האט עם סיום השיר.

 

וכמובן שלא שחכנו את הסינגלים שפתחו את האלבום, והשתחררו קצת לפניו. "Chained To The Rhythm" שזכה בארבע פלטינות ושבר שיאים, אשר עשוי בתוכן פוליטי. ומהצד השני מחכה "Bon Appetit" אשר חושף את התוכן המיני של האלבום. ובכן עם קליפ יצירתי שכזה, היא הצליחה לעשות את זה !

לסיום האלבום מחכים שירים מגוונים, "Bigger Than Me" העצמתי, "Pendulum" הייחודי ואחד מהשירים הפופולריים והאדירים באלבום שהופקו בצורה מיטבית ונכתבו עם עומק- "Pendulum" שיר פופ קיצבי, קליל וקליט שמזכיר במעט את סיגנון קייטי פרי של 2013 אך מביא אותה יותר מודרנית וחדשנית.

ואת האלבום מסיימים עם "Into Me You See" בלדה נפלאה ומרגשת מבית קייטי פרי, שנכתבה באופן מעמיק אל תוך תוכה של קייטי פרי, ואחד מהשירים הפופולריים באלבום. בהחלט מדובר בסיום מצוין לאלבום מצוין, 57 דקות של הנאה והאזנה נעימה ששווה כל דקה מהאלבום "Witness", בהחלט, מדובר באלבום הטוב ביותר של העשור האחרון.

 

בגרסת הדלוקס של האלבום נוספים עוד שני שירים "Dance With The Devil" ו "Act My Age", האחד שיר אפל ועמוק והשני שיר פופ קיצבי וצבעוני שמחזיר אותנו לתקופת האלבום "Teenage Dream". בשילוב קל של האלבום "PRISM" והכלים שמלווים את ההתחלה מהאלבום "One Of The Boys", בהחלט היה שווה את ההמתנה הארוכה בת ארבע השנים.

ולסיום, אנחנו לא יכולים לחכות ולראות את הקליפים הבאים שקייטי פרי תביא עימה יחד עם האלבום החדש והמדהים. לא פלא שהוא תפס את המקומות הראשונים במצעדים ברחבי העולם וגם בישראל.
ציון בסולם פרוגי :  ★ ★ ★ ★ ★

תגובות