רמה בין לאומית: חמשת ה-D.J's הכי טובים מעבר לים. צילום: GettyImages

רמה בין לאומית: חמשת ה-D.J's הכי טובים מעבר לים

לאחרונה התקיימו לא מעט שיתופי פעולה בין זמרים לדי ג'יים לא מהארץ. הנה חמשת הדי ג'יים המוכרים והטובים ביותר בחו''ל, שללא ספק הפכו את השירים שכולנו מכירים ללהיטים מקפיצים ומושקעים יותר

לאור שיתופי הפעולה הרבים שיוצאים בזמן האחרון, אספנו בשבילכם את חמשת הדי ג'יים הכי טובים בעולם בעייננו, שאותם מאוד קשה לפספס בשנים האחרונות.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

דיוויד גואטה

כולנו כבר הספקנו להכיר את הדי ג'יי  המוכשר דייוויד גואטה, ואם אתם דווקא בין אלה שלא הספיקו להכיר, אין ספק שהפסדתם בענק. לא הרבה יודעים אך האמן המפורסם הוא DJ צרפתי ממוצא יהודי. בין שלל היצירות ושיתופי הפעולה של גואטה בטח תזהו את המוכרים והמצליחים ביותר, ובינהם: Dangerous"", "Hey Mama", "  ,"This One's For" ,"You Play Hardובנוסף לכך לפני פחות מחודש יצא שיתוף הפעולה החדש של גואטה עם הזמר המצליח ג'סטין ביבר עם סינגל חדש הנקרא: "2U ".

 

מרטין גריקס

אם נאמר לכם את השם מרטין גריקס לא בטוח שיישר תזהו. מרטין גריקס הוא DJ הולנדי ומפיק מוזיקלי. גריקס דורג כדיג'יי הטוב בעולם לשנת 2016 על ידי המגזין DJ Mag, ואין ספק שחלק מיצירותיו החדשות כולכם תכירו, ובינהם: "Scared To Be Lonely" "Animals " "There For you". וכמובן שיתוף הפעולה המצליח עם ביבי רקסה- "In The Name Of Love"שזכה למעל 300 מיליון צפיות.

 

מיג'ור לזר

מיג'ור לייזר הם הרכב של שלושה תקליטנים מוכשרים שנוסד על ידי דיפלו- חלק מההרכב. מיג'ור לייזר הספיקו להוציא כבר שלושה אלבומים, ושיתפו פעולה עם הזמרים המצליחים: ג'סטין ביבר ניקי מינאז' . רובנו מכירים אותם משיתופי הפעולה המעולים והיצירות החדשות שלהם:" "Run Upו "Light It Up", "Cold Water".

 

אביצ'י
טים ברגלינג ידוע בשם הבמה "אביצ'י"  הוא DJ ומפיק מוזיקלי שוודי, מהמובילים בעולם בתחומו. ברגלינג יצר מספר להיטים בינלאומיים ומוכרים, בהם: "Levels" ,"I Could Be the One" ו - "Wake Me Upp". אביצ'י עבד על פרויקטים עם תקליטנים ויוצרים נוספים בין המצליחים בעולם, כגון דייוויד גאוטה, ניקי רומרו ועוד רבים אחרים. ובהחלט זכה להצלחה רבה בתחום.

 

דה צ'יינסמוקרס

את הצמד דה צ'יינמוקרס, רובנו מכירים מהלהיטים המוצלחים והחרושים שלהם: "Roses", "Closer" ו-"Don't Let Me Down". הצמד המצליח מורכב משני התקליטנים האמריקאים אלכס פל ואנדרו טגארט, שאחראים בעיקר על מוזיקת דאנס אלקטרונית וממש בקרוב הם גם יגיעו לביקור והופעה בישראל. 

 
תגובות