שוק: דלף שיר משותף של סלינה גומז וג'סטין ביבר. צילום מסך מאינסטגרם

שוק: דלף שיר משותף של סלינה גומז וג'סטין ביבר

שנתיים לאחר שנפרדו לתמיד, דולף לרשת הדואט שהמעריצים חיכו לו שנים ולא זכו לשמוע של הפאוור קאפל לשעבר, ג'סטין ביבר וסלינה גומז. מעניין מה לדה וויקנד יש להגיד על זה?

כבר שנתיים שהשניים לא ביחד, סלינה מתחזקת זוגיות צמודה ומתוקשרת עם הזמר דה וויקנד ואילו ג'סטין נהנה מרגעי הרווקות. אבל אף אחד לא הכין אותנו לרגע שבו ישתחרר דואט משותף לשניים. 

עוד בשנת 2015 שוחרר דואט שלהם בתוכנית הרדיו של דרייק באפל מיוזיק שנקרא "Strong" ואמש יצא אל אוויר העולם הדואט המדובר "Can't steal our love". השיר אמנם בוצע והוקלט בתקופה שבה ג'סטין וסלינה עוד היו צמודים אך הוא הודלף רק עכשיו כשנתיים לאחר הפרידה הרשמית שלהם.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

 

מאז הפרידה השניים מנהלים קריירת מוזיקה מצליחה ושניהם נמצאים בראש אמני הפופ המצליחים בעולם כשלאחרונה סלינה עם השיר החדש "Bad liar" שהחזיר אותה אלינו לאחר תקופה קצרה אך ממושכת בלי מוזיקה מקורית, וביבר שמטפס בראש המצעדים עם "2U" שהופק על ידי דיוויד גואטה.

והשיר? בדיוק מה שאולי חשבתם, השילוב בין השניים טוב השיר אמנם טיפה מיושן בהתחשב בעובדה שהוא נוצר לפני כמה שנים טובות אבל זה לא גרע ממנו, להפך זה גרם לנו להיזכר ברגעים שלהם כזוג צעיר וחמוד שעשה מוזיקה קלילה וכיפית בשם האהבה.

תגובות