סיכומוזיקלי: "זה בדיוק השיר המושלם בשבילכם". צילום מסך מהקליפ

סיכומוזיקלי: "זה בדיוק השיר המושלם בשבילכם"

כל מה שקרה בשבוע החולף בעולם המוזיקה והפעם: מוזיקה יוונית מדוייקת, אחיה של רוני דלומי ממשיך להפתיע ואניה בוקשטיין ועופר ניסים בשיתוף פעולה נוסף

כמו בכל שבוע, אנחנו פה עם הטור השבועי שמסכם במיוחד עבורכם את השירים הטובים ביותר שיצאו השבוע ושאתם ממש אבל ממש לא יכולים לפספס. אז אילו סינגלים הכי אהבנו השבוע?

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

נדב דלומי - Time

נדב דלומי, הוא לא סתם אח של. מדובר בכוכב עולה שממשיך לייצר מוזיקה טובה ונעימה שכובשת את כולנו. לאחר שהוציא לפני שנתיים אלבום בעברית, הוא מוציא השבוע את שירו הרביעי באנגלית.

השיר מאוד נעים לאוזן ומחמיא לקולו של דלומי, וזה בדיוק מסוג השירים שאנחנו אוהבים לשמוע. שיר רגוע, אך לא איטי מידי ונוגע ללב. זה סגנון שאולי לא כולם מתחברים אליו, אך מי שכן יהיה טוטאלי לגמרי ויתחבר בקלות.

לסיכום: משאיר טעם של עוד ★★★★

 

רון כהן- מחפשת

רון כהן התחיל את דרכו בעולם המוזיקה לפני כשבע שנים כשהיה בן 17 בלבד. מאז הוא עובד על אלבום בכורה איכותי, ועד עכשיו הוא הספיק להוציא כבר שני שירים ממנו. השבוע, השתחרר השיר השלישי.

השיר מאוד מפתיע. גוון קולי כזה כמו של רון, לא שמענו כל כך בשנים האחרון, משהו מחוספס כזה. בשיר הוא משלב קטע ראפ וקטעים רגועים יותר, מה שבדרך כלל התרגלנו לקבל בצמדים. השילוב של השניים אצל איש אחד, והביצוע של רון הוא טוב מאוד.

לסיכום: שיר טוב, מצפים לשמוע עוד★★★★

 

אניה בוקשטיין ועופר ניסים- ילד או גבר

אניה בוקשטיין היא אחת מהנשים המוכשרות והמצליחות שיש כיום במדינה, היא כבר כמה שנים משחררת שירים אבל הפריצה הגדולה שלה במוזיקה הייתה כשחברה לעופר ניסים ללהיט "רוקדת", כעת השניים שבים לשתף פעולה במה שמסתמן כלהיט חדש.

הסינגל החדש "ילד או גבר", הוא קצבי וכיפי ועומד בתבנית של השירים הישראלים של התקופה האחרונה. אנחנו צופים לו הצלחה רבה, בעיקר כי הוא גם מצליח להתכתב עם הקצב הבינלאומי ובעיקר כזה שלא מפסיקים להפעיל במסיבות.

לסיכום: קלעו בול ★★★★★

 

שלומי סרנגה - מיסרלו

כמה שהתגעגענו לסגנון היווני של שלומי סרנגה. קולו כבר הספיק לכבוש במהלך הקריירה שלו את ליבם של הרבה מאוד אנשים והוא תמיד עושה חשק לשמוע ממנו עוד, בעיקר אחרי רזומה שכולל להיטים כמו "מונו" ו"החלום המתוק". השבוע הוא הוציא את השיר מיסרלו, (נערה מצרייה).

הסינגל הוא מוזיקה ים תיכונית-יוונית אותנטית וקסומה, סרנגה שוב מצליח להראות שהוא  אחד המיוחדים במוזיקה הישראלית וכזה שמוביל את הז'אנר היווני בישראל בלי תחרות ממשית. "מיסרלו" הוא בדיוק הקצב שצריך להפעיל לנו ברקע של ימי שישי, יש בו משהו מאוד חמים וביתי וכזה שעושה נעים. אז לכל אלה שאוהבים מוזיקה יוונית, זה בדיוק השיר המושלם בשבילכם.

לסיכום: מומלץ ★★★★

 

שווה האזנה

השבוע התארחה הזמרת הצעירה אגם בוחבוט בתכנית של גלגל"צ. כחלק מהתכנית, הקליטה בוחבוט מילים חדשות ללהיט שלה "כמו בריו" רק שהפעם הן היו קשורות בבית הספר שהסתיים השבוע. השיר גרם לנו להעלות חיוך על הפנים, והוא בהחלט שווה האזנה.

 

אליעד נחום האהוב עלינו, העלה סרטון חדש לחשבון האינסטגרם שלו ובו הוא מבצע את הלהיט הוותיק - Just the" "two of us. הביצוע אמנם קצר אך נחום בהחלט גרם לנו ללחוץ לב מוזיקלי אחד ענק.

 

Just the two of us , קלאסיקה נצחית נפגשים ברידינג 3 , 22.7.17 - *9066

A post shared by Eliad (@officialeliad) on

כן, אנחנו עדיין לא מפסיקים לשמוע את הלהיט הגדול של אד שירן "Shape of you", בדיוק כמו דספיסטו הוא מוליד אחריו לא מעט פארודיות ברשת שלא מביישות את המקור. השבוע עלה סרטון פארודיה של הכוכבים הקורעים עופר ומאור שיצרו צמד זמרים בשם "האחים שמחה" בלהיט מזרחי ללהיט של שירן, הפעם הם הסתפקו בלתרגם את השם כמו שהוא - "מאוהב בצורה שלך".

 
תגובות