המלכה בהלם: הפסטיבל הבריטי פותח את הקיץ האירופאי. צילום: GettyImages

המלכה בהלם: הפסטיבל הבריטי פותח את הקיץ האירופאי

פסטיבל המוזיקה הבריטי התקיים בתחילת השבוע וכלל בתוכו שורות של אמנים בניהם הכוכב ג'סטין ביבר, אנחנו היינו שם עם כל הפרטים על ההופעה שהכניסה את אירופה רשמית לקיץ

כל שנה אנגליה דואגת שלקהל הבריטי לא יהיה משעמם לרגע ומביאה את מיטב הזמרים כדי להעביר את חופשת הקיץ על הצד הטוב ביותר. בתחילת השבוע הסתובבו המעריצים סביב הבמה הראשית בציפייה לאמנים ולכוכב הערב, ג'סטין ביבר בפסטיבל ענק בשם "BST".

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

עד ההופעה המרכזית של ביבר, יש שורה של אמנים שהופיעו קצת לפניו. אחת מהם היא ג'יין – הזמרת שפתחה את הפסטיבל.  ג'יין היא זמרת צרפתייה בעלת שירים קליטים וכייפים במיוחד שמוכרים יותר לאוזן האירופאית, אך כנראה שזה לא עבד לטובתה לאור העובדה שאינה הצליחה לחמם כראוי את הקהל הבריטי הקשוח.

לאחר כמה שירים שלא ממש הצליחו להרקיד או לעניין את הקהל, עלה לבמה הדיג'יי Naughty boy לצד זמרות ליווי. הם החלו בדואט משותף של השיר "Runnin", סחפו את הקהל עם "Rolling in the deep" וסיימו ב- "La la la" שהתחיל אומנם בדיילי קטן בין הזמרים לקהל, אבל שום דבר לא יכל להרוס שיר כזה מוצלח.

לאחר שהקהל התחמם ועמד על הרגליים עלתה אן מרי. הציפיות מאן היו גבוהות, בכל זאת, היא אחראית ללא מעט להיטים שאנו שומעים מידי יום. אך האכזבה פגשה אותנו כשהתחילה להופיע עם שירייה הלא מוכרים עד שפצחה בלהיטים הגדולים.

© gettyimages

כשכולם כבר מצפים בקוצר רוח לראות את ג'סטין, עולה הדיג'יי ההולנדי מרטין גריקס בכבודו ובעצמו. הוא הצליח להקפיץ את הקהל עם רמיקס של הלהיטים המוצלחים שלו ובניהם "Byte", "Waiting for Love" (במקור של אביצ'י), "Tremor", "There For You" ,"I can't feel my face" של דה וויקנד והלהיט הגדול והמוכר Animals.

והחלק שלשמו כולם התכנסו, ההופעה של ג'סטין ביבר. נתחיל בעובדה שג'סטין עלה רבע שעה לפני הזמן, הוא התחיל וסיים את ההופעה בזמן המשוער, את ההופעה הוא החל בשיר "Mark my words" והיה ניתן להבחין שלא היה שימוש בפלייבק, בנוסף לכך מאחורי הזמר עמדה להקה שניגנה את השירים, כך שאין מקום לטעויות.

ביבר ושאר הרקדנים הצליחו להקפיץ את הקהל עם הלהיט "Where r u now" שלא חסכו בו על זיקוקים ואפקטים והרימו מופע מרהיב. האפקטים כנראה ניסו לחפות על העובדה שביבר לא הרגיש טוב ולפי מה שסיפר לקהל הוא על תרופות שמקלות עליו.

ג'סטין המשיך עם השירים "Get used to it" ,"I'll show you" ו-"The feeling". את כולם הוא שר ורקד ולא היה ניכר עליו החולי, רואים שג'סטין התאמץ מאוד שההופעה הזאת תהיה טובה, בכל זאת ההופעה האחרונה שלו באירופה.

© שי שלם

כפי שכבר הוכיח פעמים רבות, גם הפעם ביבר בלט בכישרון האקוסטי שלו, הוא ניגן בגיטרה את "Cold water" ו-"Love yourself" וגרם לכולם להתרגש. לאחר שירים אלו ביקש הכוכב לנסות משהו חדש, עם הקהל הוא ניסה לנגן אקפלה של השיר "U Got It Bad" של אשר, ואנחנו די שמחנו לראות אותו מנסה גם דברים אחרים.

אחרי השיר "Been you", ג'סטין התיישב על הבמה ולרגע היה נראה כאילו הוא דומע, אך אחר כך הסביר ביבר שהוא בסך הכל השתמש במכשיר אדים בגלל שחש לא טוב. כנראה שביבר שלנו היה צריך מנוחה כי בשלושת השירים הבאים הוא השתמש במאה אחוז פלייבק, מה שאולי איכזב אותנו, אבל כיבדנו לאור העובדה שהוא באמת היה חולה.

© GettyImages

המצב הידרדר כאשר הוא נזף בפומבי בלהקה שלו על כך ששוחחו בניהם בין השירים, בלגלוג הוא אומר: "מה שאתם מדברים עליו לא יכול להיות חשוב יותר ממה שאני אומר", אמר הכוכב והשאיר את הקהל המום, אך ביבר בהחלט ניסה שההופעה תהיה מעל ומעבר בעיקר כי זו הופעתו האחרונה בסבב האירופאי.

הקהל נעלב כאשר ג'סטין נזף בו על הדרך בה הם מביעים את האהבה שלהם כלפיו - צרחות, "פשוט תנסו להראות לי שאתם אוהבים אותי, בדרך אחרת. אני מבין, אבל הצרחות האלה פשוט מגוחכות. אני מקבל את זה, האדרנלין בדם שלכם וזה נהדר, אבל אם רק יכולנו לצרוח אחרי השיר, ליהנות מהשירים. הצרחות מדהימות, זה בסדר, אבל תיקחו כדור הרגעה לשנייה ופשוט תקשיבו לי מדבר".

© שי שלם

בהודעה מאוחרת יותר באינסטגרם הוא חזר על הנקודה שלו: "אנשים רוצים להשתיק אותי. מה שאני מתכוון זה... אנשים מנסים לשנות דברים, כמה אנשים לא רוצים להקשיב. יהיו לי זמנים בהם אני אגיד את הדברים הלא נכונים, וזה בגלל שאני אנושי. אני לא מתיימר להיות מושלם, אתם יודעים. אני לא תמיד אומר את הדבר הנכון כי אם זה היה המקרה אז אני הייתי רובוט, ואני לא רובוט".

לבסוף חזר ג'סטין לביצוע "Purpose" ובתור הדרן את "Sorry" שבזכות הזיקוקים ושאר האפקטים מגמד כל שיר שהיה עד עכשיו, וזו דרך מושלמת לסגור יום הופעות שכזה.

הפסטיבל הזה עשה לנו אחלה פתיחת קיץ, עם אמנים מוכשרים וביבר אחד שהכניסו את בריטניה הקרירה היישר לקיץ הלוהט.

 

תגובות