צבעונית מתמיד: קאשה חזרה, חזקה יותר מתמיד!. צילום מסך מיוטיוב

צבעונית מתמיד: קאשה חזרה, חזקה יותר מתמיד!

הקאמבק של קאשה, הזמרת קאשה יוצאת מהמשפט וחוזרת לעולם המוזיקה עם סינגל חדש "Praying" ואלבום חדש "Rainbow" שכולו כמובן מכוון לדוקטור לוק וחברת ההקלטות סוני

היום (ה'), שיחררה הזמרת קאשה את הסינגל החדש שלה "Praying" מתוך האלבום החדש "Rainbow" אחרי שתיקה של שנים שנבעה מהליך משפטי ארוך ומתיש. קאשה גייסה את כל הכוחות והתמיכה והיא לגמרי מוכנה להמשיך האלה, אך לא לפני שהיא מקדישה אלבום למפיק דוקטור לוק שביצע בה מעשים מגונים וסימם את קאשה במשך שנים - כך לטענתה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

 

נראה שאחרי שנים קשות, קאשה ממשיכה סוף סוף הלאה, אך עדיין לא שוכחת את כל מה שעברה. הסינגל החדש שלה שוחרר תחת חברת ההקלטות "RCA"' בה חתומות מיילי סיירוס ובריטני ספירס. האלבום החדש של קאשה צפוי להשתחרר ב-11 לאוגוסט ונראה שהאלבום כולו ידבר על המאבק שלה וביטול התביעה.

השיר, "Praying" מלווה לאורך כל השיר בפסנתר ומעט כינורות. מילות השיר כבדות מאוד ומביאות עימן רקע וסיפור, אותו סיפור שקאשה עברה בשנים האחרונות: "אני מקווה שתשתנה ושתמצא את שלוותך ושתיפול על ברכייך ותתפלל", "אחרי כל מה שעשית, אני מודה לך על כך שהפכתי לחזקה". השיר והקליפ עוצמתיים, מרהיביבים ומהווים קאמבק מושלם. קאשה חזרה, חזקה יותר מתמיד!

למי שלא היה מחובר למה שקורה על הפלנטה בחמש השנים האחרונות, נספר כי קאשה התלוננה על מפיק העל דוקטור לוק בטענה שביצע בה מעשים מגונים, סיממם אותה והתעלל בה נפשית. על כך היא תבעה אותו משפטית וביקשה להשתחרר מהחוזה שחתמה מול חברת ההקלטות שלו, סוני רקורדס. המהלך של הזמרת לא צלח וקאשה הפסידה במשפט, אחרי שנתיים קשות עבורה. שופטת בית המשפט שטיפלה בתביעה סירבה לבטל את החוזה עם חברת ההקלטות ולבסוף אף ביטלה קאשה את התביעה וזה בכדי להמשיך לנהל את קריירת המוזיקה שלה.

לצידה של קאשה התגייסו אמנים רבים, בניהם יליידי גאגא, לורד, אריאנה גרנדה ואף היריבות טיילור סוויפט וקייטי פרי שלא היו מוכנות להמשיך לעבוד עם דוקטור לוק, שהיה האחראי על להיטים קודמים שלהן. היא גם קיבלתה תמיכה מהרשתות החברתיות והמעריצים בדמות ההאשטאג  "#FreeKesha".

 



תגיות
תגובות