הסוף לשמועות: ג׳יי זי מודה שבגד בביונסה. צילום מסך מהאינסטגרם

הסוף לשמועות: ג׳יי זי מודה שבגד בביונסה

שנה עברה מאז יצא האלבום המדובר של ביונסה, שהעלה את השאלה האם גיי׳ זי בגד באשתו מלכת הדבורים? אלבומו החדש והאישי של הראפר שיצא ממש בימי אלו, חושף את הצד שלו ובו הוא מודה - בגדתי. כל הפרטים

מערכות יחסים זה דבר מורכב, במיוחד כשעיניי כל העולם נישאות אליכם. זהו כמעט עשור שביונסה וג'ייזי מנהלים זוגיות צמודה שלאחרונה התרחבה עם עוד שני ילדים, בנוסף לבלו בת החמש.  בסך הכל זוגיות פוטוגנית שלא נראה כי משהו הולך להרוס אותה. אך בשנה שעברה עם צאת אלבומה השישי של קווין בי "Lemonade" גרמו חלק מהשירים לפקפק בטוהר מערכת היחסים של השניים. ובתוך כמה שבועות ספורים כבר רצו שמועות על כך שג'יי בגד בה. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי: 

כמובן שהכל נשאר בגדר שמועות, אך בתחילת השבוע שעבר עם שחרור אלבומו החדש "4:44" סיפק לנו ג'יי כמה תשובות שפותרות את השאלות הפתוחות שהותירה מאחוריה ביונסה, וגם כמה גילויים מסעירים על חיו האישיים של ג'ייזי. מאחד משיריו הוא מתוודה על הבגידה המדוברת בביונסה ובכך מפריח את השמועות הרבות שרצו סביבם, ומוסיף:"אם ילדיי ידעו אני לא יודע מה הייתי עושה. אם הם לא היו מסתכלים עליי אותו הדבר, הייתי מת עם כל הבושה." 

 

gettyimages-643134446jzhp
זוג יונים? © צילום: gettyimages

בנוסף לכל אלה חושף ג'יי כמה רגעים לא קלים שעבר במהלך חיו האישיים, כמו יציאת אימו מהארון, הטרדה מינית שאחותו חוותה מצד סבא שלהם, ותקריות אלימות מאוד בהם היה מעורב.  

אבל הרשת עוד לא נחה מהזוג המדובר, מיד לאחר שיחרור אלבומו של ג'יי רצו שמועות על אלבום משותף של השניים, שלפי הרשת עתיד לצאת בשנת 2018 ואף יכלול סביבו הופעות כפי שעשו לפני כמעט ארבע שנים. 

עד שהשמועות לא יתבהרו ונגלה את האמת, נותר לנו רק לקוות שהפעם זה יהיה אלבום של שמחה בלי צדדים אפלים, וכמו שסיפרנו לכם בתחילת השבוע עכשיו כשביתם הגדולה, בלו אייבי, כבר השתפשפה בביזנס המשפחתי אולי אפשר אפילו לצפות לדואט בין השלושה. 

 
 
תגובות