בגיל חמש: הבת של ביונסה וג'יי זי בשיר ראפ . צילום: gettyimages

בגיל חמש: הבת של ביונסה וג'יי זי בשיר ראפ

ביתם של הזוג המלכותי, בלו אייבי, הולכת בדרכו של אביה ובימים אלה משתחרר לעולם שיר ראפ ראשון בהשתתפותה מתוך אלבומו החדש של ג'יי זי. והיא רק בת חמש!

כשאימא היא הזמרת המובילה בעולם ואבא הוא אחד הראפרים המצליחים, זה היה רק עניין של זמן עד שיתגלו ניצני מוזיקה אצל הבת הבכורה של ביונסה וג'יי זי, בלו אייבי.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

לפני קצת יותר משבוע שיחרר ג'יי את אלבומו "4:44" שהסעיר את העולם וזכה כבר בפלטינה ומוכר בין היתר עקב הגילויים הכנים בשיריו (בניהם גם שיר בו הוא הודה כי בגד בקווין בי) אך מה שהסעיר את הרשת לא פחות ביומיים האחרונים הוא קטע מתוך שיר באלבום שבו ביתם בת ה-5 של הזוג מבצעת קטע ראפ חמוד במיוחד.

 

נכון לעכשיו בלו עוד לא מפתחת קריירת סולו זוהרת אבל אי אפשר לומר שזה לא קנה אותנו. אייבי בת החמש כבר ממזמן אייקון אופנה אבל עכשיו היא יכולה להוסיף לרזומה גם השתתפות באחד האלבומים המדוברים של השנה.

אולם בלו לא הייתה הראשונה לעשות את זה, בעבר נחשפנו לילדים שהלכו בעקבות קריירות המוזיקה המצליחות של הוריהם או נטלו בה חלק כמו מיילי סיירוס וג'יידן ו-ווילו סמית'. וגם בארץ התופעה לא פסחה, אייל גולן אירח את ביתו אלין בשיר משותף ובעבר עשה זאת אלון דה לוקו עם ילדיו.

 

A post shared by Beyoncé (@beyonce) on

עכשיו כשבלו כבר רשמית בעסק המשפחתי, לנו נותר לחכות שהתאומים, רומי וסיר, יגדלו וילכו בעקבות אחותם הגדולה, ומי יודע אולי נשמע בעתיד על אלבום משפחתי שיכלול בו את כולם. אנחנו מחכים!

 

תגובות